Ze hebben regels.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de FIFA ruggengraat heeft....
Hele team naar Washtington om daar de broek te laten zakken en te pissen in die reflection poolquote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bal rond gaan tikken bij Amerikaanse volkslied uit protest.
Fifa moet gewoon vragen of Trump de beste scheidsrechter ooit de finale wedstrijd gaat fluiten..quote:Op maandag 6 juli 2026 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump kan natuurlijk lullen als Brugman, maar de FIFA had gewoon nee moeten verkopen.
Liever gewoon dood neerpleuren, net als die Infantieloquote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan die Trump geen beroerte krijgen ofzo?
Beter gewoon langzaam en compleet afhankelijk laten stervenquote:Op maandag 6 juli 2026 17:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Liever gewoon dood neerpleuren, net als die Infantielo
Iets zegt mij dat hij de Coopertest niet haalt…quote:Op maandag 6 juli 2026 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fifa moet gewoon vragen of Trump de beste scheidsrechter ooit de finale wedstrijd gaat fluiten..
En zoals te doen gebruikelijk duurt het maar een dag tot Trump zelf de corruptie bevestigt.quote:Op maandag 6 juli 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel gelezen?
[..]
Dit laatste zijn dus onbewezen claims, dat vormt geen bewijs.
Alsof dit gedonder het enige is. Meneer is gewoon een dictator.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
.
Het begint nu wel weer de verkeerde kant op te gaan hoor, ja Trump heeft gevraagd om het nog eens te herzien en ja, de FIFA had hem de vinger moeten geven, helemaal mee eens.
Maar om nu weer om beroertes en zijn dood te gaan bidden is ook lekker sportief gedrag zeg.
Er is niks sportiefs aan FIFA, zo hebben we al gezien.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
.
Het begint nu wel weer de verkeerde kant op te gaan hoor, ja Trump heeft gevraagd om het nog eens te herzien en ja, de FIFA had hem de vinger moeten geven, helemaal mee eens.
Maar om nu weer om beroertes en zijn dood te gaan bidden is ook lekker sportief gedrag zeg.
Ja, dat is allemaal wel zo, niets mis mee. Echter moeten we hier op FOK! op eieren lopen om een kindermoordenaar of terrorist niet dood te mogen verwensen maar dit is blijkbaar volgens de policy.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Alsof dit gedonder het enige is. Meneer is gewoon een dictator.
Alle Fifa leden moeten nu per direct het vertrouwen opzeggen in Infantino. De USA verbannen van het toernooi en schors de hele bende gelijk maar voor een jaar of twaalf.
Mwah met die policy mogen bepaalde users hier ook gewoon staan juichen voor een Stalin of een Mao en recenter voor die mafklapper in mijn UIquote:Op maandag 6 juli 2026 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel zo, niets mis mee. Echter moeten we hier op FOK! op eieren lopen om een kindermoordenaar of terrorist niet dood te mogen verwensen maar dit is blijkbaar volgens de policy.
Dat was mijn punt.
Of net zoals Stalin of een andere dictator die een mensonterende dood is gestorven.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beter gewoon langzaam en compleet afhankelijk laten sterven
Da's nog steeds wat anders, de doodsverwensing is echt al sinds jaar en dag banbaar.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mwah met die policy mogen bepaalde users hier ook gewoon staan juichen voor een Stalin of een Mao en recenter voor die mafklapper in mijn UI
Of een val van de Fifa zoals ie nu is. Er mag best wat geruimd gaan worden bij de Fifa en ook wel Uefa.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:18 schreef JeMoeder het volgende:
De UEFA reageert gelukkig ook fel en afwijzend. Hopelijk is dit een eerste stap naar het vertrek van UEFA uit FIFA.
Iets zegt me dat fifa dat voor de beste scheidsrechter ooit dat wel door de vingers kan zien..quote:Op maandag 6 juli 2026 17:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat hij de Coopertest niet haalt…
Infantino had ook gewoon 'nee' kunnen zeggen of 'bemoei je er niet mee'.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kan die Trump geen beroerte krijgen ofzo?
Tuurlijk, maar heb zo'n idee dat Trump geen nee wil horen en dat er de nodige chantage aan te pas is gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Infantino had ook gewoon 'nee' kunnen zeggen of 'bemoei je er niet mee'.
Zo mooi is dat altijd. Met hand en tand Trump verdedigen, ontkennen dat het gebeurd is en even later geeft Trump het allemaal zelf toe. Moet je weer van ontkennen overgaan op goedpratenquote:Op maandag 6 juli 2026 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom ga je voor België juichen dan? De VS heeft een tof team.
[..]
Geen bewijzen dus, blind afgaan op een ongefundeerde claim. Het lijkt vooral wensdenken.
[..]
Waar is het bewijs van dit contact? De FIFA ontkent het zelf met klem. Als ik het goed begrijp is het dus voldoende dan er ergens een of ander random gerucht de wereld in wordt geslingerd en dus is iets meteen een feit omdat het binnen bepaalde kringen inspeelt op het beeld dat men van Trump heeft.
Welnee, Infantino zegt gewoon 'oke grote vriend, gaan we doen'.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb zo'n idee dat Trump geen nee wil horen en dat er de nodige chantage aan te pas is gekomen.
Ik verdedig Trump niet, ik stelde dat er simpelweg geen bewijs was voor de gemaakte aantijging. Heeft Trump het inmiddels zelf toegegeven? Dat was vanochtend, op het tijdstip van mijn post, niet het geval.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo mooi is dat altijd. Met hand en tand Trump verdedigen, ontkennen dat het gebeurd is en even later geeft Trump het allemaal zelf toe. Moet je weer van ontkennen overgaan op goedpraten
Dit zegt helemaal niemand, maar ik ben blij dat je klaar staat om dit argument aan te pakken strijder.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:10 schreef Cruzinats het volgende:
Grote boze Trump en die arme lieve FIFA![]()
Infantino staat er natuurlijk om bekend een zeer integer persoon te zijn, trump moet wel heeeel veeeel druk uitgeoefend hebben.
België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Nu wordt België natuurlijk wel de favoriete underdog en hoopt heel de wereld dat ze winnen.
Veel druk voor een klein landje..
Ik blijf er bij dat iedereen gewoon moet weigeren met te spelen, dus ook de andere landen. Grote staking!
Wat? Zo denk letterlijk helemaal niemand, de diep corrupte FIFA en er diep corrupte Trump zijn perfect voor elkaar.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2026 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit lijkt mij wel een aardige houding tijdens het Amerikaanse volkslied
[ afbeelding ]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat? Zo denk letterlijk helemaal niemand, de diep corrupte FIFA en er diep corrupte Trump zijn perfect voor elkaar.
Classic American.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo mooi is dat altijd. Met hand en tand Trump verdedigen, ontkennen dat het gebeurd is en even later geeft Trump het allemaal zelf toe. Moet je weer van ontkennen overgaan op goedpraten
Niemand doet iets...quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Nu wordt België natuurlijk wel de favoriete underdog en hoopt heel de wereld dat ze winnen.
Ik blijf er bij dat iedereen gewoon moet weigeren met te spelen, dus ook de andere landen. Grote staking!
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Idd, terwijl dat racistische België probeert om een donkere speler te werenquote:Op maandag 6 juli 2026 18:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Waarom zouden de Belgen een Black Panther fist omhoog gaan doen?
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.
Ook users hier die waarschijnlijk gestopt zijn met kijken na de uitschakeling van NL en alsnog witheet in dit topic reageren.
Waarom zou je nu voor België gaan zijn dan? De Amerikaanse spelers inclusief Balogun zelf kunnen hier toch weinig aan doen zou je zeggen?quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.
Ik vind niet dat België iets moet doen, dat zou dwaas zijn en zij spelen voor zichzelf en het land. De scheids gaat een zware wedstrijd tegemoet, de hele wereld zal België aanmoedigen én zoeken naar beslissingen die bewijzen dat de VS voorgetrokken wordt
Jaja, we weten het, het is allemaal heel tof wat er gebeurt, want Trumpgod. Fantaseer maar lekker dat je even met je tong door zn anus mag gaan.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:16 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
FIFA doet zoveel questionable shit en dan spammen we er ook geen topic over vol.
Ook users hier die waarschijnlijk gestopt zijn met kijken na de uitschakeling van NL en alsnog witheet in dit topic reageren.
Of hij kan zelf zeggen: mijn fout geweest, dan zijn dit de gevolgen. Dat zou pure klasse zijn, maar goed, ook niet bepaald realistisch.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
De coach van Amerika kan Balugon gewoon op de tribune zetten. Dat zou netjes zijn.
Dan krijgt USA een reglementaire overwinning van 3-0quote:Op maandag 6 juli 2026 18:11 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
België kan natuurlijk een klein statement maken voorafgaand aan de wedstrijd.
Dit lijkt mij wel een aardige houding tijdens het Amerikaanse volkslied
[ afbeelding ]
Vrijwel iedereen die wel voetbal volgt, spreekt hier schande van en walgt van Infantino en de FIFA. Het is echt wel ongekend wat hier gebeurt, zelf is de weinig integere geschiedenis van FIFA. Ik denk dat vooral jij een beetje verblind bent door je ziekelijke obsessie voor politieke ideologie.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen die waarschijnlijk niet eens iets van voetbal volgen, maar nu schuimbekkend voor de Belgen gaan juichen omdat men denkt daar Trump mee te hebben.
Dan kan Filip toch met de FIFA idioot bellen. Komt het vast weer goedquote:Op maandag 6 juli 2026 18:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan krijgt USA een reglementaire overwinning van 3-0
Zelfs lokaal lachen ze die sukkel al keihard uit. Jetten zelf mocht trouwens alleen onder toezicht van willempie en maxima naar Trump.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom heeft slapjanus Jetten niet iets geregeld met de FIFA waardoor wij een voordeel hadden tegen Marokko?
Dat heeft hij gedaan. Hij heeft ervoor gezorgd dat we verloren door met Koeman te bellen dat we (naar verluid) schijtbakkenvoetbal moesten spelen, omdat SebbeSwensje geen fatsoenlijk gesprekje heeft aangeknoopt en dat het alleen maar door angst kan komen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom heeft slapjanus Jetten niet iets geregeld met de FIFA waardoor wij een voordeel hadden tegen Marokko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |