Ja fijn. Kan die ouwe lekker nog een paar jaar extra"genieten" van zijn leven in zijn bunker. Treurige ouwe rotzak.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is een paar kg kwijt.
In goede gezondheid.
Vind jij hem oud ogen?quote:Op zondag 5 juli 2026 02:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
En ruim 10 jaar ouder door de oorlog in Oekraïne.
Ik vind hem een stuk ouder ogen dan bij zijn laatste openbare optreden.quote:Op zondag 5 juli 2026 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind jij hem oud ogen?
Vind hem best kwiek voor zijn leeftijd en workload. Duidelijk is dat hij profiteert van een gezonde levensstijl waarin hij veel aan beweging doet.
Is toch de body doublequote:Op zondag 5 juli 2026 10:57 schreef Wantie het volgende:
Ik vind hem een stuk ouder ogen dan bij zijn laatste openbare optreden.
Vind mee vallen. Wel wat ingevallen gezicht, zou die aan de ozempic zitten? Echte mannen gaan naar de gym om af te vallen.. Als ie met zijn klauwen aan de ozempic zit (of aanverwante medicatie) zou ie dalen in mijn achting. Sterke mannen doen alles zelfquote:Op zondag 5 juli 2026 10:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
De setting schijnt overigens een studio opname te zijn geweest van Poetin die zogenaamd het front in Oekraïne bezoekt.
Vermoeide ogen, een ingevallen gezicht, glimmend van de make up...
Het is duidelijk niet meer de Poetin van weleer.
Ik vind het wel vermakelijk dat jij denkt dat de Uber fitte Poetin aan de afslankpillen zit.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind mee vallen. Wel wat ingevallen gezicht, zou die aan de ozempic zitten? Echte mannen gaan naar de gym om af te vallen.. Als ie met zijn klauwen aan de ozempic zit (of aanverwante medicatie) zou ie dalen in mijn achting. Sterke mannen doen alles zelf![]()
![]()
Er wordt zoveel beweerd over Poetin dat ik niet alles controleer wat waar of niet waar is. In elk geval heeft ie zover ik weet nog nooit een loopgraaf bezocht. Maar begin '25 liep hij ook in zo'n tenue met Gerasimov.
In elk geval als ik Poetin vergelijk met (voormalig) Westerse leiders zoals pak'm beet Biden, Maggy de Block volks gezondheid in Be, of onze eigen F. Timmermans die op een goed moment niet eens meer door een deurkozijn paste dan zie ik het verschil wel. Vergane glorie versus een leider die de zon boven zijn land doet opstijgen.
Hij ziet er niet slecht uit. Voor een 73 jarige man is ie topfit en behoort hij denk ik tot de laatste 5% voor wat betreft gezondheid en fitheid in zijn leeftijdscategorie. Zover ik weet geen kwalen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk dat jij denkt dat de Uber fitte Poetin aan de afslankpillen zit.
Hij was dus te dik in jouw ogen?
En jij hier maa pochen over wat voor fantastisch lichaam Poetin heeft.
Kortom, je valt door de mand.
Dat je vindt dat hij een ozempic kop heeft getuigt ook van dat je hem er eigenlijk slecht uit vindt zien.
Het is gestaged. Zie de brandschone vloer. En wie hangt er camouflagenetten aan de binnenkantquote:Op zondag 5 juli 2026 10:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
De setting schijnt overigens een studio opname te zijn geweest van Poetin die zogenaamd het front in Oekraïne bezoekt.
Vermoeide ogen, een ingevallen gezicht, glimmend van de make up...
Het is duidelijk niet meer de Poetin van weleer.
Voor 73 ziet hij er slecht uit.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij ziet er niet slecht uit. Voor een 73 jarige man is ie topfit en behoort hij denk ik tot de laatste 5% voor wat betreft gezondheid en fitheid in zijn leeftijdscategorie. Zover ik weet geen kwalen.
Maar het valt mij op dat hij voorheen een puffie gezicht had (wel met pak aan) maar nu in dit groene tenue oogt hij wat beniger in het gezicht. Of zijn gezicht is toe aan de volgende hylaronzuur behandeling. Kan ook.
Een leider die de zon boven zijn land doet opstijgen??quote:Op zondag 5 juli 2026 11:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind mee vallen. Wel wat ingevallen gezicht, zou die aan de ozempic zitten? Echte mannen gaan naar de gym om af te vallen.. Als ie met zijn klauwen aan de ozempic zit (of aanverwante medicatie) zou ie dalen in mijn achting. Sterke mannen doen alles zelf![]()
![]()
Er wordt zoveel beweerd over Poetin dat ik niet alles controleer wat waar of niet waar is. In elk geval heeft ie zover ik weet nog nooit een loopgraaf bezocht. Maar begin '25 liep hij ook in zo'n tenue met Gerasimov.
In elk geval als ik Poetin vergelijk met (voormalig) Westerse leiders zoals pak'm beet Biden, Maggy de Block volks gezondheid in Be, of onze eigen F. Timmermans die op een goed moment niet eens meer door een deurkozijn paste dan zie ik het verschil wel. Vergane glorie versus een leider die de zon boven zijn land doet opstijgen.
De stoere afgetrainde KGB agent, die met een ingevallen gezicht op een studiovloer loopt. Omdat hij het niet aan kan of aandurft naar het 'bevrijde gebied ' in Oekraïne af te reizen...quote:Op zondag 5 juli 2026 12:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is gestaged. Zie de brandschone vloer. En wie hangt er camouflagenetten aan de binnenkant
Bovendien hoor je in de video duidelijk een galm.
Ziet eruit alsof die moet schijten. Ze zullen in de nep bunker wel een wc hebben.quote:
De echte Putin herken je aan een bruine onderbroek! Schijterd die het is.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:56 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof die moet schijten. Ze zullen in de nep bunker wel een wc hebben.
unfortunately Washingtonquote:Op zondag 5 juli 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De geesten worden rijp gemaakt voor een grootschalige mobilisatie.
Biden is natuurlijk geen getrainde kerel, maar heeft prima looks en gezicht. Beetje tenger. Maar prima om te zien.quote:Op zondag 5 juli 2026 13:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor 73 ziet hij er slecht uit.
Mager, ingevallen gezicht...
Hier een foto van Biden van 73 jaar.
[ afbeelding ]
Die ziet er een stuk beter uit.
En Biden is altijd een bureaucraat geweest, geen afgetrainde geharde KGB agent.
Dus qua fitheid en spieropbouw liep die sowieso achter op Poetin.
In Poetin zie ik op die foto en in de video waar die foto uit komt niets meer terug van de stoere afgetrainde KGB agent.
En dat jij suggereert dat dat van Ozempic komt suggereert ook dat je vindt dat Poetin er niet best uit ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heeft ie nog wel een puffie hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Maar je hebt nog wel genoeg tissues?quote:
Dank dat je informeert naar mijn verkoudheid, maar sinds afgelopen dinsdag ben ik weer redelijk hersteld. De overgang van warm weer naar een wat meer koelere periode kan soms nét zorgen dat je een koudje oploopt.quote:
Dat deed ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef phpmystyle het volgende:
Dank dat je informeert naar mijn verkoudheid,
Dan weet ik niet wat je wel bedoelde.quote:
Dat geeft niet. De rest weet dat namelijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je wel bedoelde.
Ik denk dat Rusland wel op de korte termijn wat locaties in Polen gaat aanvallen die een sleutelrol in de logistieke ondersteuning bieden. Het wordt heel interessant hoe de NAVO daar op reageert. Volgens sommigen hier zal een seconde er na NAVO kruisraketten regenen in Rusland en breekt de derde wereldoorlog uit.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De geesten worden rijp gemaakt voor een grootschalige mobilisatie.
Wel netjes om Nederland in het rijtje van grootmachten te zetten.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland wel op de korte termijn wat locaties in Polen gaat aanvallen die een sleutelrol in de logistieke ondersteuning bieden. Het wordt heel interessant hoe de NAVO daar op reageert. Volgens sommigen hier zal een seconde er na NAVO kruisraketten regenen in Rusland en breekt de derde wereldoorlog uit.
quote:Op zondag 5 juli 2026 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden is natuurlijk geen getrainde kerel, maar heeft prima looks en gezicht. Beetje tenger. Maar prima om te zien.
Poetin is een afgetrainde spierbundel en beoefenaar van judo en ijshockey.
Hij schakel menig user in dit topic uit.
Ik heb even op de website van het kremlin gekeken naar wat actuele foto's.
Op dit filmpje oogt hij best normaal: http://www.kremlin.ru/events/president/news/80222
Maar dat groene apenpakje staat hem niet zo.
Of deze foto van 3 juliHier heeft ie nog wel een puffie hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heeft ie nog wel een puffie hoofd:]afbeelding[/url] ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De betreffende foto komt uit dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die video ziet hij er ook vermoeid uit.
En op het moment dat hij wat begint te lachen zie je dat zijn gezicht begint in te vallen.
Het ziet er niet best uitzeer vocale Trump hater - VEM2012
Wat we zien is dat Poetin materiaal van het front haalt om Moskou te beschermen.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:06 schreef oheng het volgende:
Geile discussie over bejaarden heur.
Soms, heel soms, zie je een video van een of andere willekeurige knakker die perfect verwoordt hoe de oorlog er voor staat.
tl;dr: de echte bedreigingen voor putin zijn niet de brandstof tekorten of economische recessie.
De echte bedreiging voor putin is als hij terrein verliest. Omdat dat hem een zwakke tsaar maakt, die vervangen moet worden.
En vervanging komt vanuit de siloviki, niet de oligarchen. Die laatste hebben geen echte macht, mogelijk zelfs Chemezov (Rostec) niet.
Video van willekeurige youtube knakker:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit ook altijd met verbazing te kijken als er mensen zijn met juichverhalen dat er genoeg benzine is in moskou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat we zien is dat Poetin materiaal van het front haalt om Moskou te beschermen.
En daar kan Oekraïne aan het front weer gebruik van maken.
quote:American intelligence is helping Ukraine plot drone routes and evade air defense systems during strikes against targets in Russia, - FT
At the same time, Ukrainian officials involved in the negotiations note that Russian negotiators are demanding that the US side force Kyiv to make significant concessions.
According to them, a resumption of US-brokered peace talks is unlikely before the end of the summer.
A Russian source involved in unofficial diplomatic channels told that Moscow is unlikely to enter these talks before February of next year.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2073812186414067908
Bijna compleet defensie op uitzending/oefening.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:48 schreef Spablauw214 het volgende:
En wie hangt er camouflagenetten aan de binnenkant
Logisch ook wel. Anders moet je elke keer dat je je binnen vertoeft, je in Ral9010 steken.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijna compleet defensie op uitzending/oefening.
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Logisch ook wel. Anders moet je elke keer dat je je binnen vertoeft, je in Ral9010 steken.
Precies mijn kinderkamer !quote:Op zondag 5 juli 2026 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.
En dat men er over juicht betekent dat men zich zeer bewust is van de ehhhh... haperingen in de logistiek rond brandstoflevering.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd met verbazing te kijken als er mensen zijn met juichverhalen dat er genoeg benzine is in moskou.
Dat is geen positief nieuws, want dat betekent dat de andere oblasts leeggetrokken worden.
Zelfs Sachalin.
Hoogpolig tapijt, chique brocante lambrisering, en kroonluchters in de trenches en barakken zijn niet de standaard?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.
Dat is alleen bij de cavalerieofficieren...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoogpolig tapijt, chique brocante lambrisering, en kroonluchters in de trenches en barakken zijn niet de standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |