Dat deed ik niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:46 schreef phpmystyle het volgende:
Dank dat je informeert naar mijn verkoudheid,
Dan weet ik niet wat je wel bedoelde.quote:
Dat geeft niet. De rest weet dat namelijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je wel bedoelde.
Ik denk dat Rusland wel op de korte termijn wat locaties in Polen gaat aanvallen die een sleutelrol in de logistieke ondersteuning bieden. Het wordt heel interessant hoe de NAVO daar op reageert. Volgens sommigen hier zal een seconde er na NAVO kruisraketten regenen in Rusland en breekt de derde wereldoorlog uit.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De geesten worden rijp gemaakt voor een grootschalige mobilisatie.
Wel netjes om Nederland in het rijtje van grootmachten te zetten.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland wel op de korte termijn wat locaties in Polen gaat aanvallen die een sleutelrol in de logistieke ondersteuning bieden. Het wordt heel interessant hoe de NAVO daar op reageert. Volgens sommigen hier zal een seconde er na NAVO kruisraketten regenen in Rusland en breekt de derde wereldoorlog uit.
quote:Op zondag 5 juli 2026 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Biden is natuurlijk geen getrainde kerel, maar heeft prima looks en gezicht. Beetje tenger. Maar prima om te zien.
Poetin is een afgetrainde spierbundel en beoefenaar van judo en ijshockey.
Hij schakel menig user in dit topic uit.
Ik heb even op de website van het kremlin gekeken naar wat actuele foto's.
Op dit filmpje oogt hij best normaal: http://www.kremlin.ru/events/president/news/80222
Maar dat groene apenpakje staat hem niet zo.
Of deze foto van 3 juliHier heeft ie nog wel een puffie hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heeft ie nog wel een puffie hoofd:]afbeelding[/url] ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De betreffende foto komt uit dat filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die video ziet hij er ook vermoeid uit.
En op het moment dat hij wat begint te lachen zie je dat zijn gezicht begint in te vallen.
Het ziet er niet best uitzeer vocale Trump hater - VEM2012
Wat we zien is dat Poetin materiaal van het front haalt om Moskou te beschermen.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:06 schreef oheng het volgende:
Geile discussie over bejaarden heur.
Soms, heel soms, zie je een video van een of andere willekeurige knakker die perfect verwoordt hoe de oorlog er voor staat.
tl;dr: de echte bedreigingen voor putin zijn niet de brandstof tekorten of economische recessie.
De echte bedreiging voor putin is als hij terrein verliest. Omdat dat hem een zwakke tsaar maakt, die vervangen moet worden.
En vervanging komt vanuit de siloviki, niet de oligarchen. Die laatste hebben geen echte macht, mogelijk zelfs Chemezov (Rostec) niet.
Video van willekeurige youtube knakker:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit ook altijd met verbazing te kijken als er mensen zijn met juichverhalen dat er genoeg benzine is in moskou.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat we zien is dat Poetin materiaal van het front haalt om Moskou te beschermen.
En daar kan Oekraïne aan het front weer gebruik van maken.
quote:American intelligence is helping Ukraine plot drone routes and evade air defense systems during strikes against targets in Russia, - FT
At the same time, Ukrainian officials involved in the negotiations note that Russian negotiators are demanding that the US side force Kyiv to make significant concessions.
According to them, a resumption of US-brokered peace talks is unlikely before the end of the summer.
A Russian source involved in unofficial diplomatic channels told that Moscow is unlikely to enter these talks before February of next year.
https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2073812186414067908
Bijna compleet defensie op uitzending/oefening.quote:Op zondag 5 juli 2026 12:48 schreef Spablauw214 het volgende:
En wie hangt er camouflagenetten aan de binnenkant
Logisch ook wel. Anders moet je elke keer dat je je binnen vertoeft, je in Ral9010 steken.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijna compleet defensie op uitzending/oefening.
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.quote:Op zondag 5 juli 2026 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Logisch ook wel. Anders moet je elke keer dat je je binnen vertoeft, je in Ral9010 steken.
Precies mijn kinderkamer !quote:Op zondag 5 juli 2026 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.
En dat men er over juicht betekent dat men zich zeer bewust is van de ehhhh... haperingen in de logistiek rond brandstoflevering.quote:Op zondag 5 juli 2026 16:23 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd met verbazing te kijken als er mensen zijn met juichverhalen dat er genoeg benzine is in moskou.
Dat is geen positief nieuws, want dat betekent dat de andere oblasts leeggetrokken worden.
Zelfs Sachalin.
Hoogpolig tapijt, chique brocante lambrisering, en kroonluchters in de trenches en barakken zijn niet de standaard?quote:Op zondag 5 juli 2026 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er worden altijd wel hoekjes, afscheidingen, etc.gecreëeerd met camonetten. Of tegen het plafond gespijkerd ter decoratie of wat dan ook.
Dat is alleen bij de cavalerieofficieren...quote:Op zondag 5 juli 2026 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoogpolig tapijt, chique brocante lambrisering, en kroonluchters in de trenches en barakken zijn niet de standaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |