Kan niet wachten tot hij dood is, hoop dat hij in zijn jongere jaren veel in aanraking is geweest met asbest en dat soort zaken.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:07 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Wat ziet 'ie er goed uit hè (voor een rozijn van bijna 74) !!
In één van de afleveringen van deze week van BeDW.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat voor volgorde had hij het dan over? En welke 50%? Heb je een link?
Anyway, zoals ik zei, de standaard doctrine tegen BM's is simpelweg shoot-shoot-look.
Dit soort lijsten zijn alleen maar voor de buhne, niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
Snap ook nooit zo goed waarom ze dit soort statistieken delen, net als dat ze filmpjes gaan maken van hoeveel spullen ze op voorraad hebben en innovatie die ze doen. Of het moet actieve misleiding zijn.
Want als het accuraat is wat ze delen dan geven ze de russen alleen maar onnodig informatie.
Zoek jij hem op of moet ik ze allemaal af gaan draaien?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
In één van de afleveringen van deze week van BeDW.
Lijkt er eerder op dat ie in zijn KGB tijd vroeger wat te vaak van de natriumthiopental en LSD heeft geproefd.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij dood is, hoop dat hij in zijn jongere jaren veel in aanraking is geweest met asbest en dat soort zaken.
Ik moet ze dan toch ook allemaal af gaan draaien. Maar zie dat je 'm al gevonden hebt.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoek jij hem op of moet ik ze allemaal af gaan draaien?
Edit: Ik gok deze?
Een mix (fifty fifty) van drones en BM's dus.
Ik hoor overigens zo snel niks over eoa volgorde.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
Ik moet ze dan toch ook allemaal af gaan draaien. Maar zie dat je 'm al gevonden hebt.
Heb je een tijdstip in die podcast waar hij dat zegt?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:05 schreef ExTec het volgende:
Rob de Wijk is van werkelijk alle markten thuis. Soort Joe Rogan. Hij kan zelfs nav het resultaat voorspellen in welke volgorde precies oekraine afgevuurd heeft!
Is ook maar heel beperkt relevant net als andersom. Als er elke dag 10 drones hun raffinaderijen in vliegen en er zijn genoeg drones om elke dag weer te kunnen sturen dan is het helemaal niet boeiend dat ze 990 uit de lucht schieten.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit soort lijsten zijn alleen maar voor de buhne, niks meer niks minder.
Moet je bij meneer disco zijn, niet bij mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je een tijdstip in die podcast waar hij dat zegt?
Gezien je opmerking dacht ik dat jij ook zoiets had gehoord...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:10 schreef ExTec het volgende:
Moet je bij meneer disco zijn, niet bij mij.
Nee, ik was alleen zeer onder de indruk van Rob z'n veelzijdigheid.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien je opmerking dacht ik dat jij ook zoiets had gehoord...
Precies, maar dit soort lijsten gaan al een tijdje rond maar zijn gewoon niet heel betrouwbaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:09 schreef TwenteFC het volgende:
Is ook maar heel beperkt relevant net als andersom. Als er elke dag 10 drones hun raffinaderijen in vliegen en er zijn genoeg drones om elke dag weer te kunnen sturen dan is het helemaal niet boeiend dat ze 990 uit de lucht schieten.
Welke doelen ze raken en hoe consistent is het enige dat boeit.
Hij heeft het alleen nergens gezegd, althans, ik kan het niet terugvinden...quote:Op zaterdag 4 juli 2026 19:15 schreef ExTec het volgende:
Nee, ik was alleen zeer onder de indruk van Rob z'n veelzijdigheid.
Ook gewoon heel veel logistiek; treinlocomotieven, trucks, oliedepots, substations, héél veel tankstations en gebouwen (waar van zij denken) dat het munitiedepots zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef Joppiez het volgende:
Jammer dat er weinig informatie te vinden is wat de Russen nou dagelijks aan belangrijke doelwitten in Oekraine raken zodat ik een wat beter beeld krijg over het verloop van de oorlog.
De dagelijks raket en drone terreur op winkelcentra, flats en schoolgebouwen enz maakt weinig indruk meer. Dat doen die Russen nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:07 schreef Joppiez het volgende:
Jammer dat er weinig informatie te vinden is wat de Russen nou dagelijks aan belangrijke doelwitten in Oekraine raken zodat ik een wat beter beeld krijg over het verloop van de oorlog.
De dagelijks raket en drone terreur op winkelcentra, flats en schoolgebouwen enz maakt weinig indruk meer. Dat doen die Russen nou eenmaal.
Hij is een paar kg kwijt.quote:
En ruim 10 jaar ouder door de oorlog in Oekraïne.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is een paar kg kwijt.
In goede gezondheid.
Ja, stel je voor.quote:Op zondag 5 juli 2026 02:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is een paar kg kwijt.
In goede gezondheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |