Ik plaats dan ook geen misinformatie of valselijke stellingen.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helaas, lijkt er op dat vooralsnog niemand je gebanned krijgt.
1/10 voor je troll poging.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik plaats dan ook geen misinformatie of valselijke stellingen.
Wij zijn primaten, we hebben een territoriumquote:Op maandag 6 juli 2026 11:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom de hele USA zit vol met 500 miljoen migranten
EU ook , migratie hoort bij kuddedieren, steeds op zoek naar grazige weiden,
of je ze asielzoekers of migranten of emigranten of immigranten noemt , dondert niet
quote:Details:
🔥Tanker of project 15781, Azov Sea, 9th battalion "Kairos" 414th SBS "Hungarian Birds"
🔥Tanker of project 15781, Azov Sea, 9th battalion "Kairos" 414th SBS "Hungarian Birds"
🔥Oil depot "Kerch", Kerch, AR Crimea, 9th battalion "Kairos" 414th SBS "Hungarian Birds"
🔥Radar "Nebo-U", Kerch, AR Crimea, Detachment "13" 414th SBS "Hungarian Birds"
🔥S-400 "Triumph" air defense system, Glazovka, AR Crimea, Detachment "13" 414th SBS "Hungarian Birds"
🔥S-400 "Triumph" air defense system, Kosenki, Bryansk region, 413th OP SBS "Raid"
Zo uit mijn hoofd is Irkutsk nog iets verder weg. Maar er zijn niet veel (kleine) rafinnaderijen ten oosten hiervan.quote:Op maandag 6 juli 2026 13:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Omsk raffinaderij wordt nu getroffen in Rusland
Dat was een van de meest afgelegen raffinaderij begreep ik? En ook vrij groot.
Afgelopen nacht de krim, substations.quote:On the night of July 6, during a massive missile strike on Ukraine, the forces and means of the Freedom-loving Ukrainian Bird 1 OC of SBS, 9 battalions "Kairos", 414 regiment "Birds of Magyar", 412 regiment "Nemesis" and "Phoenix" delivered a massive effective strike on a key object of the main power grid, the 330 kV "Simferopol" substation in SIMFEROPOL, AK Crimea.
That was number 38.
Op de een of andere manier wordt dat ding 2500km diep manueel bestuurd, zie hem zigzaggen om inkomend vuur te ontwijken en daarna precies de plek raken waar hij wil raken.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Betere beelden van Omsk
https://www.reddit.com/r/(...)ne_strikes_omsk_oil/
ja ze komen uit Afghanistan, uit alle dictator landen willen mensen weg, de vrijheid tegemoet, werk en school voor de kinderenquote:Op maandag 6 juli 2026 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijven mensen hè.
Dus soep aanbieden begrijp ik wel
Ik begrijp ook uit de video van de Poolse douane dat ze de lokale bevolking om hulp hebben gevraagd.
Zouden ze ook niet vanuit Rusland zelf komen? Dat lijkt mij een stuk effectiever.quote:Op maandag 6 juli 2026 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wordt dat ding 2500km diep manueel bestuurd, zie hem zigzaggen om inkomend vuur te ontwijken en daarna precies de plek raken waar hij wil raken.
Dat lijkt me niet, je lanceert deze dingen niet zomaar. En dan zouden we wel eerder een aanval op Omsk hebben gehad. "We" wisten dat firepoint met een upgrade bezig was aan hun FP1 drones om ze dit bereik te geven.quote:Op maandag 6 juli 2026 16:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Zouden ze ook niet vanuit Rusland zelf komen? Dat lijkt mij een stuk effectiever.
quote:„De binnenkomende orders in de maakindustrie lijken de opwaartse trend die in de tweede helft van 2025 begon, te hebben hervat”, zei het Duitse ministerie van Economie in een verklaring.
De groei van de fabrieksorders in mei werd gedreven door een stijging van 85 procent in de categorie transportmiddelen, waaronder militaire voertuigen, vliegtuigen, schepen en treinen.
Destatis gaf geen verdere details, maar de Duitse inspanningen om de strijdkrachten te herbouwen lijken te hebben geleid tot een sterke stijging van de orders voor defensiematerieel.
De buitenlandse orders stegen met 2,2 procent, terwijl de binnenlandse orders met 1,3 procent toenamen.
3% + die 10% van Omsk toch?quote:Op maandag 6 juli 2026 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Ook de perviy zavod raffinaderij in kaluga is geraakt vannacht. 1 van de kleinere in Rusland, maar als je kijkt wat er nu nog operationeel is, is dat weer 3% minder. En alle beetjes tellen nu voor Rusland.
Van omsk werd al gezegd dat het kritiek was. We zien de rotzooi die ze nu al hebben, die 8-10% capaciteit die ze met beetje mzzl nu ook kwijt zijn zal, volgens rus milbloggers zelf, pandemonium gaan veroorzaken.quote:Op maandag 6 juli 2026 17:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
3% + die 10% van Omsk toch?
Weet niet wat de schade exact is. Maar dat zou wel een serieuze (welverdiende) klap zijn.
En als die schade nog langdurig zou zijn zou dat helemaal mooi zijn.
Als jongen reed ik dagelijks op mijn fiets langs 2 grote zwarte schuren waarbij op één schuur in grote witte letters geschreven stond: Wir werden siegen, terwijl de Canadezen op 10 kilometer genaderd waren, op de andere stond de waarschuwing aan de Duitse bezetters: Der Feind hört mit.quote:Op maandag 6 juli 2026 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Wat stel je voor?
Jupquote:Op maandag 6 juli 2026 17:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
3% + die 10% van Omsk toch?
Weet niet wat de schade exact is. Maar dat zou wel een serieuze (welverdiende) klap zijn.
En als die schade nog langdurig zou zijn zou dat helemaal mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |