Joos en Vandenbempt zijn prima, maar dit is zo'n zuurpruim die het niet kan hebben als Nederland wint.quote:
Ik ook.quote:
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:50 schreef RipCity het volgende:
Kijken of we eindelijk eens leren om tijd te rekken en match dood te maken
.nee joh gewoon vertrouwen op de restquote:
Stukje schimmelinfectie.quote:
Over paar minuten is het klaar hoor, geen verlengingquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En we trekken nog maar een drankje open
Teringcowman.
Ze moeten gewoon tijd stoppen bij verplichte drinkpauzes dan zijn die standaard lange extra tijden ook weg (nog beter is zuivere speeltijd 2x30)quote:
Die had ook gezegd dat Japan van Brazilië zou winnen toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:54 schreef Zorro het volgende:
Wat erger is: De Duitser had 1-0 gezegd.
Nu worden we geen wereldkampioen
Dat wel jaquote:
Het spannendste moment van de wedstrijd en morgen is pas woensdag.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:54 schreef MissHobje het volgende:
Altijd he![]()
Ik ga slapen lees morgen wel omg.
En wij ook jawel!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:54 schreef Poepz0r het volgende:
Gelukkig heeft Marokko allemaal wissels erin staan die er niks van kunnen
Dus het is jouw schuld?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Wakker geworden om het laatste stukje te zien. En goh je verwacht het niet dat ze het net voor het einde weggeven
Het is nog niet weggegeven. Maar er wordt driftig in de blessuretijd gescoord in deze KO-fasequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Wakker geworden om het laatste stukje te zien. En goh je verwacht het niet dat ze het net voor het einde weggeven
3e keer al in 4 matchenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nog niet weggegeven. Maar er wordt driftig in de blessuretijd gescoord in deze KO-fase
Ow bahquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wakker geschreeuwd worden door die gasten hiernaast
Mafkezen
Geen taart?quote:
We zijn nog in de race!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Wat was het Nederlands elftal er dichtbij!"
Deze heb ik al zoooooo vaak moeten horen.
Je hebt dan inderdaad rest niet gezien..... weggevenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Chocoquote:
Penanties zijn altijd een loterij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:57 schreef Magere_Gein het volgende:
Echt geen zin in zo'n kutverlenging en zeker niet in penalties...!
Hoe ouder je wordt, hoe vaker je het te horen gaat krijgenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Wat was het Nederlands elftal er dichtbij!"
Deze heb ik al zoooooo vaak moeten horen.
Dat vooral dusquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:57 schreef TAmaru het volgende:
ik wil niet nog een halfuur naar deze schijt kijken
Red je net niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmmm ik moet 5u45 weg zal wel de pingels kunnen meepikken neem ik aan?
We kunnen anders wel ff ruzie gaan maken in NWS?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:57 schreef TAmaru het volgende:
ik wil niet nog een halfuur naar deze schijt kijken
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:57 schreef Magere_Gein het volgende:
Echt geen zin in zo'n kutverlenging en zeker niet in penalties...!
Deed hij dan wel heel goedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige wat Weghorst kan is doorkoppen
Dat ze als een krant spelen hoef je niet voor wakker te blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Je hebt dan inderdaad rest niet gezien..... weggeven
Nee. dan is de verlenging net klaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja. Nog netquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou het mocht al mazzel zijn dat we überhaupt voor stondenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:59 schreef littlemindy het volgende:
Mijn god wat een aanfluiting om het zo weg te geven
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:00 schreef 3rr0r het volgende:
Zo zonde dat de klus al niet geklaard is zucht
Beste samenvatting van de wedstrijdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:59 schreef littlemindy het volgende:
Wel fijn dat de agenten die de ochtendshift hebben nu gewoon kunnen bijspringenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:00 schreef Qarrad het volgende:
Onze binnensteden krijgen nog minimaal 30 minuten respijt
Score na 120 minuten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:59 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb 1-1 voorspeld, @:ggmm. Punten zijn binnen hoor!
Nee 1-1 is gewoon terecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:59 schreef littlemindy het volgende:
Nou daar zaten ze op te wachtenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel fijn dat de agenten die de ochtendshift hebben nu gewoon kunnen bijspringen
Wat een tokkietoon weer.quote:
Sterkte.quote:
golden goal is hetzelfde als sudden death toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:01 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Golden goal of Silveren goal hebben we ook gehad
domme Belgquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Belg erkend de strafschoppenserie met Krul niet.
erkendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Belg erkend de strafschoppenserie met Krul niet.
Bij de een maak je de helft nog af?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Karina het volgende:
[..]
golden goal is hetzelfde als sudden death toch?
Natuurlijk staan ze er. Maar er zijn andere dingen te bedenken dan dit soort gezeik buiten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze zijn niet bij de popo gegaan om op hun krent te zitten. Die staan er gewoon
Ja en dat was het meest kutte ooitquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Karina het volgende:
[..]
golden goal is hetzelfde als sudden death toch?
België gaat het afleggen tegen Senegalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De VRT benadrukt nog maar even hoe klein de kans historisch gezien is dat Oranje een penalty serie wint, als het daarop aankomt.
Ik wil benadrukken hoe groot de kans is in Belgie dat er kinderen in een kelder zitten opgesloten als het daarop aankomt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De VRT benadrukt nog maar even hoe klein de kans historisch gezien is dat Oranje een penalty serie wint, als het daarop aankomt.
Zoals ik zei is dit dan ook een erg zure haatbelgquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja, hier hadden/hebben we Epe...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil benadrukken hoe groot de kans is in Belgie dat er kinderen in een kelder zitten opgesloten als het daarop aankomt.
In 1995 vond ik het prachtig, Obikugod @Calandquote:
Waarom is hij niet mee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:03 schreef Wotte het volgende:
Wat was het mooi geweest als je nou nog een snelle speler zoals Frimpong had kunnen brengen.
Jawel, 1 voor Marokko.quote:
Nou dat wordt een feestquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met verlengingen en direct penanties.
Jammer, dan is het WK klaar.quote:
quote:
dat gaat ze niet eens lukkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:05 schreef Bugno3 het volgende:
Nederland weer met de Argentinie 2022 tactiek: vertragen en wachten op pingels
En dan weer kansloos onderuit, zoals altijd op toernooien.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:05 schreef Bugno3 het volgende:
Nederland weer met de Argentinie 2022 tactiek: vertragen en wachten op pingels
tr00quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker de eerste helft mocht wel een paar keer, maar goed. Heb je toch niks aan meer.
Tijd om daar eens verandering in te brengen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rustaaaaghhhquote:
We waren heel dichtbij geruisloos naar bed gaan na een onverdiende 1-0quote:
Geen warm bad.quote:
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 05:06 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Omdat Koeman perse lieden als Til en Wieffer mee wilde hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |