Men komt daar donderdagochtend al binnen en programma begon avonds al. Dus ja in dat opzicht is het behoorlijk laat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ben weer op het verkeerde been gezet.
#werkenbijdenos
Toegangspoortjes geslooptquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zou dit groot nieuws zijn? Voor een paar vlaggen die van de muur getrokken worden? Wat teleurgestelde gabbertjes?(die overigens zonder grote opstootjes gewoon het terrein verlaten hebben)
Uit je eigen artikel; "Er wordt geschreeuwd. Daarnaast worden er vlaggen uit masten gehaald en dansen mensen op dixi's."![]()
Je wilt te graag.
Wat doet dat ertoe? Waarom zouden er asielzoekers op Defqon of ieder ander duur festival zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Toegangspoortjes gesloopt
Beveiligers aangevallen
Tenten gesloopt
https://www.ad.nl/video/p(...)en-festival-13595092
Halve regio aan hulpdiensten uitgerukt maar de eerste "ach het zijn bezorgde burgers" heeft zich alweer gemeld.
Wat zou je mening zijn als het asielzoekers waren?
Vergunning is ingetrokken waardoor er na 00:00 geen muziek meer mocht worden gedraaid.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men komt daar donderdagochtend al binnen en programma begon avonds al. Dus ja in dat opzicht is het behoorlijk laat.
Dan had ik het gewoon door laten gaan maar dan met extra maatregelen. Evt geen alcoholverkoop.
Ze gingen dansen op dixies en hebben met wat straatmeubilair lopen gooien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:27 schreef DrDentz het volgende:
Maar zijn er ook onschuldige 17-jarige jongens doodgetrapt door groepjes Defqon-gangers?
Dat las ik inderdaad. Weet niet of dat nou een slimme beslissing was van de gemeente. Beetje paniekmodus vanwege code rood.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Vergunning is ingetrokken waardoor er na 00:00 geen muziek meer worden gedraaid.
Beveiligers aanvallen moet gewoon kunnen #bezorgdeburgersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze gingen dansen op dixies en hebben met wat straatmeubilair lopen gooien.
Paniek modus of niet, het gaat allemaal om indekken en de claims/schade bij andere partijen proberen te leggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat las ik inderdaad. Weet niet of dat nou een slimme beslissing was van de gemeente. Beetje paniekmodus vanwege code rood.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
De Nos maakte een sidenote:
https://nos.nl/artikel/26(...)st-vanwege-code-rood
M'n punt was dat juist de NOS er niet als de kippen bij is om verslag te doen als allochtonen wat uitvreten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:08 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, dit zijn van die one-issue 'users'. Negeren.
Jazekers evenementen sluiten hiervoor een (verplichte) verzekering af en de verzekering keert alleen uit als er sprake is van overmacht. Festival kan niet op eigen houtje beslissen of her evenement aangepast of geannuleerd wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat men hier tegen verzekerd is? En een van de redenen waarom het laten doorgaan problematisch is omdat er weinig schuilplaatsen zijn, weinig verkoeling, en het enorm overcrowded is.
Als ze dit geld "houden" dan start ik een civiele procedure.
Gelukkig maar dan dat dit niet hun keuze was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jazekers evenementen sluiten hiervoor een (verplichte) verzekering af en de verzekering keert alleen uit als er sprake is van overmacht. Festival kan niet op eigen houtje beslissen of her evenement aangepast of geannuleerd wordt
Waar lees jij dat er beveiligers zijn aangevallen? Zou overigens ook een test kunnen zijn of zij zich voldoende hebben ontwikkeld en wel daadwerkelijk beveiligersmateriaal zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:11 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Beveiligers aanvallen moet gewoon kunnen #bezorgdeburgers
alcohol is niet ene probleem he slimboquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men komt daar donderdagochtend al binnen en programma begon avonds al. Dus ja in dat opzicht is het behoorlijk laat.
Dan had ik het gewoon door laten gaan maar dan met extra maatregelen. Evt geen alcoholverkoop.
................quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:40 schreef bianconeri het volgende:
Geen moslims als daders, dus geen nieuws.
Je weet wat voor festifal dit is? Alchol is niet de grootste boosdoener hier. Dat zijn de pillen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef DezeGraag het volgende:
[..]
alcohol is niet ene probleem he slimbo
je kan gwn bier drinken want dat is vocht wat je nodig heb als je warm hebik drink nu ook pils en smaakt goed
![]()
drugs zijn de probleem want die junks daar heb pillen en wiet nodig om die kk muziek leuk te vinden dan kun je ziek worden en dood gaan enzo
Dit is incorrect:quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
M'n punt was dat juist de NOS er niet als de kippen bij is om verslag te doen als allochtonen wat uitvreten.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef DezeGraag het volgende:
[..]
je kan gwn bier drinken want dat is vocht wat je nodig heb als je warm hebik drink nu ook pils en smaakt goed
![]()
drugs zijn de probleem want die junks daar heb pillen en wiet nodig om die kk muziek leuk te vinden dan kun je ziek worden en dood gaan enzo
Ah ja, daarom hebben ze op dit moment in Parijs een verbod op de verkoop van alcohol: https://www.nu.nl/buitenl(...)izen-door-hitte.htmlquote:
Uiteraard zijn pillen ook een groot probleem maar doe niet alsof alcohol dat niet is.quote:"Het drinken van alcohol met deze hitte kan een desastreus effect hebben", zegt de Parijse politiechef tegen BFMTV.
Beveiligers aanvallen omdat je feestje niet doorgaat moet prima kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar lees jij dat er beveiligers zijn aangevallen? Zou overigens ook een test kunnen zijn of zij zich voldoende hebben ontwikkeld en wel daadwerkelijk beveiligersmateriaal zijn.
Dat zegt niemand. Maar het verbieden van alcohol gaa hier niet veel helpen op dit specifieke festival. Omdat dit bekend staat voor het gebruik van pillen. Op een normaal festival is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:33 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, daarom hebben ze op dit moment in Parijs een verbod op de verkoop van alcohol: https://www.nu.nl/buitenl(...)izen-door-hitte.html
[..]
Uiteraard zijn pillen ook een groot probleem maar doe niet alsof alcohol dat niet is.
Die hebben al een compleet plan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Benieuwd wat ze dan met de TT-Assen gaan doen @:R-woud93
Daar worden dit weekend 200.000 mensen verwacht.
junk gespotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:33 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, daarom hebben ze op dit moment in Parijs een verbod op de verkoop van alcohol: https://www.nu.nl/buitenl(...)izen-door-hitte.html
[..]
Uiteraard zijn pillen ook een groot probleem maar doe niet alsof alcohol dat niet is.
Zijn die regels weer strenger geworden?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die hebben al een compleet plan.
Parasols en eigen water mag niet in normale omstandigheden. Nu:
Iedereen mag parasols meenemen.
Iedereen mag flessen water (1 ding: geen glaswerk) mee nemen zoveel als die wil
Publiek wordt nat gespoten met vernevelaars.
Zelfs gratis zonnebrand
Meer 0,0 bier, extra waterpunten.
https://www.racesport.nl/(...)eraturen-tijdens-tt/
Let wel: morgen overmorgen wordt het iets minder warm dan vandaag.
Nee, echt, complimenten. Goed geregeld daar.
Edit:
Ook deze nog. Dit staat pal naast het circuit:
https://www.assen.nl/geme(...)ezoekers-tt-campings
Zegt niemand? Het staat letterlijk in de post die je hebt gekwoot en waar je het mee eens was.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar het verbieden van alcohol gaa hier niet veel helpen op dit specifieke festival. Omdat dit bekend staat voor het gebruik van pillen. Op een normaal festival is het een ander verhaal.
quote:
Sterker nog, ik heb begrepen dat ze ook met mosterdgasgranaten hebben gegooid. Moet allemaal maar kunnen joh, kut buitenlanders.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Beveiligers aanvallen omdat je feestje niet doorgaat moet prima kunnen
U leest het goed, only here on FOK!
Bij warm weer verlies je door zweten al veel vocht. Alcohol werkt als een diureticum, waardoor je vaker moet plassen en extra vocht verliest. Dit vergroot de kans op uitdroging, wat kan leiden tot hoofdpijn, duizeligheid, sufheid en donkere urine.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:17 schreef DezeGraag het volgende:
[..]
![]()
Hossen op die pilletjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Dit kun je ook niet door laten gaan met dit weer + pilletjes op.
Kans op doden is best aanwezig dan.
Die zijn Duisburg 2010 nog niet vergeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat las ik inderdaad. Weet niet of dat nou een slimme beslissing was van de gemeente. Beetje paniekmodus vanwege code rood.
Daarom woonden ze daaro vroeger in hunebedden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En er zijn 2 soorten weer tijdens de TT. Het is óf zeiknat en koud óf standje zonnesteek
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:26 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
De teleurstelling is zeker te begrijpen, de boel gaan slopen niet. Er is achter de schermen werkelijk niemand die hier blij mee is, en dan geef je ze ook nog een flinke trap na.
Ik snap werkelijk niet waarom jullie dat zeggen tegen mij, want ik zeg nergens dat ik snap dat ze de boel dan maar kort en klein slaanquote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap dat je stevig baalt maat absoluut geen reden om de boel kort en klein te slaan.
Daar woonden ze niet in hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daarom woonden ze daaro vroeger in hunebedden.
Doet me denken aan die docu over Woodstock op Netflix. Daar gingen ze de boel ook slopenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Beelden van de 'onrust' na afgelasting:
https://www.dumpert.nl/item/100155476_4146c903
https://www.dumpert.nl/item/100155480_2c4f47af
https://www.dumpert.nl/item/100155482_749214fd
Dit specifieke festival is echt een drugsfestival ja. Op elk ander festival loopt iedereen rond met een flesje water voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar het verbieden van alcohol gaa hier niet veel helpen op dit specifieke festival. Omdat dit bekend staat voor het gebruik van pillen. Op een normaal festival is het een ander verhaal.
Het hangt enorm af van de locatie natuurlijk, hoewel het in Biddinghuizen slechts 34-36 graden is, in Zandvoort is het net wat minder warm en kan een evenement wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:12 schreef DjVero het volgende:
Trieste dag voor q en hardstyle. Al je grote feesten annuleren na corona om je vol te richten op dit feest en dan gebeurt dit. Mooiste en beste feest ter wereld, jammer jammer.
Wat dan wel apart is: Luminosity gaat wel door
Mwa, ik was vorig jaar voor het eerst naar A State Of Trance in Rotterdam en de hoeveelheid pillenkoppen was minstens net zo veel. Maargoed, dat was in februari en dus een stuk veiliger om te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit specifieke festival is echt een drugsfestival ja. Op elk ander festival loopt iedereen rond met een flesje water voor de gezondheid.
Het was cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 16:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mwa, ik was vorig jaar voor het eerst naar A State Of Trance in Rotterdam en de hoeveelheid pillenkoppen was minstens net zo veel. Maargoed, dat was in februari en dus een stuk veiliger om te gebruiken.
Niet bij opwekking.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
Op elk festival wordt drugs gebruikt.
Zelfs geen alcohol. Maar dan nog, je weet niet wat mensen stiekem meenemenquote:
Bedankt Henk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
Op elk festival wordt drugs gebruikt.
Hihaho. Je weet zelf ook wel dat die iets anders is dan een Concert at Sea om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Dit specifieke festival is echt een drugsfestival ja. Op elk ander festival loopt iedereen rond met een flesje water voor de gezondheid.
Nog meer bier drinken.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bij warm weer verlies je door zweten al veel vocht. Alcohol werkt als een diureticum, waardoor je vaker moet plassen en extra vocht verliest. Dit vergroot de kans op uitdroging, wat kan leiden tot hoofdpijn, duizeligheid, sufheid en donkere urine.
En nee, meer bier drinken is niet de oplossing.
Zeg me dat je nooit naar een festival gaat zonder te zeggen dat je nooit naar een festival gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:35 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |