Uit het persbericht van defqon.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben die dan hetzelfde *truukje* uitgehaald als de F1 een aantal jaar geleden op Spa?
Andere lokale driehoek? En wss zijn die festivals ook kleinschaliger..quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:38 schreef DefKu het volgende:
Het is gewoon apart dat andere festivals zoals Sunrise en Lumonisity wel doorgaan
Andere soorten muziek misschien op terreinen met meer schaduwplekken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:38 schreef DefKu het volgende:
Het is gewoon apart dat andere festivals zoals Sunrise en Lumonisity wel doorgaan
Verzekeringstechnisch waarschijnlijk, met een officieele code rood van KNMI.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je dit besluit neemt. Wat ik niet begrijp is dat ze het zo lang hebben laten duren.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat deze mensen pissed zijn. De verwachting voor vandaag is nog steeds hetzelfde als een week geleden. Maak dit besluit dan ook veel eerder, dan zijn mensen er niet al.
De organisatie is laks geweest en dacht 'het zal allemaal wel meevallen' en daar zijn de bezoekers de dupe van
Ik denk niet dat de organisatie blij is met dit truukje.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben die dan hetzelfde *truukje* uitgehaald als de F1 een aantal jaar geleden op Spa?
Terwijl duidelijk was dat de race niet verreden kon worden doelbewust een paar rondjes achter de safetycar laten rijden en vervolgens iedereen weer naar binnen zodat de FIA kon zeggen tegen het circuit, wij hebben geleverd volgens de regels was dit een race.
Rest is overmacht, pay up suckers!
code oranje tot nog toe.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Benieuwd wat ze dan met de TT-Assen gaan doen @:R-woud93
Daar worden dit weekend 200.000 mensen verwacht.
Dit is de eerste code rood van KNMI, dacht ik. Kan mij een lowlands editie herinneren dat het ook 40 graden was overdag, maar festival was toen al in volle gang. Toen werd er overal massaal spa rood uitgedeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verzekeringstechnisch waarschijnlijk, met een officieele code rood van KNMI.
Dat zou kunnen, er zijn ook best wat incidenten op festivals geweest de laatste jaren door hitte, bovendien met defqon zijn er nogal wat mensjes die pilletjes slikken waarbij warm weer nog linker is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit is de eerste code rood van KNMI, dacht ik. Kan mij een lowlands editie herinneren dat het ook 40 graden was overdag, maar festival was toen al in volle gang. Toen werd er overal massaal spa rood uitgedeeld.
Maar toen was het geen code rood. Misschien nemen ze nu minder risico's?
Aangepaste openingstijden, Lumi is vanaf 18-23 nu (wel volle prijs).quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:21 schreef DefKu het volgende:
Sunrise en Luminosity gaan wel door. Vind het apart allemaal.
Tsja, gaat iedereen binnen 5 uur zoveel mogelijk alcohol of pilletjes naar binnen klappenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Aangepaste openingstijden, Lumi is vanaf 18-23 nu (wel volle prijs).
Ik heb vanochtend ook 3 pillen geslikt 😱quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, er zijn ook best wat incidenten op festivals geweest de laatste jaren door hitte, bovendien met defqon zijn er nogal wat mensjes die pilletjes slikken waarbij warm weer nog linker is.
World recordquote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:15 schreef DefKu het volgende:
[..]
Tsja, gaat iedereen binnen 5 uur zoveel mogelijk alcohol of pilletjes naar binnen klappen
Dan maak je er toch gewoon een leuk weekendje nederland van? KAn je wel thuis blijven en janken dat je geen geld terugkrijgt van vlucht en hotel. Maar maak er dan wat leuks van.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het hele weekend honderden euro's. Dat zal echter het probleem niet zijn, dat geld krijg je wel terug. Het geld voor je accommodatie, inclusief vlucht etc, buiten de Defqon-camping kun je naar fluiten
Zoiets dacht ik ook, voor zover je het huidige weertype aan kunt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een leuk weekendje nederland van? KAn je wel thuis blijven en janken dat je geen geld terugkrijgt van vlucht en hotel. Maar maak er dan wat leuks van.
Ze verdienen juist nauwelijks iets. Geen inkomsten uit drank, eten en andere zaken. Wel heel veel kosten aan opbouw, artiesten etc. Dat verdienen ze nu niet terug, waarschijnlijk krijg je dat ook niet dekkend met verzekeringen. Iedereen verliest hier. Heel jammer voor de organisatoren, ondernemers, artiesten en festivalgangers.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef pmponer het volgende:
Waarschijnlijk geen compensatie ivm overmacht.
Lekker verdiend wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |