Zo, jij bent een feestnummer.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
Dat mensen hier uberhaupt vrijwillig heen gaan is al een gotspe.
Dit zijn bezorgde burgers. Die horen juist gehoord te worden als ze de boel slopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:29 schreef Ama het volgende:
De mensen die vervolgens het terrein gingen slopen moeten ze een levenslang verbod geven.
Wel als ze tegen adviezen van autoriteiten in doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die kans was er geweest, hitte icm alcohol, drugs en dan voluit meegaan op de muziek kan gevaarlijk zijn. Maar kun je dat Q dance verwijten?
Ik denk dat je voor de verzekering ook een KNMI advies nodig hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar als ze het een week van tevoren al cancelen zegt iedereen: ja pff het duurt nog een week he, er kan veel veranderen, wacht het ff af!
Al zou het wel een hoop gereis hebben gescheeld
Op het nieuws was te horen dat mensen hun geld terug gaan krijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef pmponer het volgende:
Waarschijnlijk geen compensatie ivm overmacht.
Lekker verdiend wel.
Ja, natuurlijk kun je dat doen, zal een aantal ook wel doen. Maar da's toch bij lange na niet hetzelfde als keihard sparen voor dit festival, tentjes of andere accomodatie, vlucht, etc. waar je misschien maanden naar uitkijkt om een weekend lang helemaal uit je plaat te gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan maak je er toch gewoon een leuk weekendje nederland van? KAn je wel thuis blijven en janken dat je geen geld terugkrijgt van vlucht en hotel. Maar maak er dan wat leuks van.
Ik snap dat je stevig baalt maat absoluut geen reden om de boel kort en klein te slaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kun je dat doen, zal een aantal ook wel doen. Maar da's toch bij lange na niet hetzelfde als keihard sparen voor dit festival, tentjes of andere accomodatie, vlucht, etc. waar je misschien maanden naar uitkijkt om een weekend lang helemaal uit je plaat te gaan.
Ik kan me dat gevoel helemaal voorstellen, zeker als je in je twintiger jaren zit.
Waarom zou dit groot nieuws zijn? Voor een paar vlaggen die van de muur getrokken worden? Wat teleurgestelde gabbertjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:40 schreef bianconeri het volgende:
Geen moslims als daders, dus geen nieuws.
De teleurstelling is zeker te begrijpen, de boel gaan slopen niet. Er is achter de schermen werkelijk niemand die hier blij mee is, en dan geef je ze ook nog een flinke trap na.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kun je dat doen, zal een aantal ook wel doen. Maar da's toch bij lange na niet hetzelfde als keihard sparen voor dit festival, tentjes of andere accomodatie, vlucht, etc. waar je misschien maanden naar uitkijkt om een weekend lang helemaal uit je plaat te gaan.
Ik kan me dat gevoel helemaal voorstellen, zeker als je in je twintiger jaren zit.
Het was gisteren al bekend, voordat die mensen er waren.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toen was nog niet bekend dat er een code rood zou komen.
En het praat natuurlijk niet goed om de boel maar te gaan slopen.
Het is heel vervelend, maar soms missen mensen nogal het vermogen om om te gaan met tegenslag in het leven.
Nee hoor, festival was al bezig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was gisteren al bekend, voordat die mensen er waren.
En gezien de reactie op die van jou ook nog kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo, jij bent een feestnummer.
Saai spul, die FOK!kers.
Waar haal je dat weer vandaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:36 schreef Ama het volgende:
Er schijnt ook van alles in de fik gezet te zijn. En de merchandise kraam leeg geroofd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |