Is ook weer zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mjah, tegen Brazilië of tegen een Frankrijk oid, wat is het verschil?
Nee hoor de ochtendploeg maakt maar lekker schoonquote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest. Ik ga richting bed![]()
Sluiten jullie de boel af?
Strani en ik hebben even overlegd en we blijven gewoon open voor de ochtendploeg! Dan hebben ze alle tijd om te dweilen en er even een doekje overheen te halenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 02:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi geweest. Ik ga richting bed![]()
Sluiten jullie de boel af?
Precies!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani en ik hebben even overlegd en we blijven gewoon open voor de ochtendploeg! Dan hebben ze alle tijd om te dweilen en er even een doekje overheen te halen
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor de ochtendploeg maakt maar lekker schoon
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 03:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Strani en ik hebben even overlegd en we blijven gewoon open voor de ochtendploeg! Dan hebben ze alle tijd om te dweilen en er even een doekje overheen te halen
Altijd weer dezelfden hequote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]![]()
Viespeuken zijn jullie! Nu ben ik veel te laat aan het werk gegaan omdat ik eerst de bende die jullie hebben achtergelaten moest opruimen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Het ziet er hier alweer mooi en fris uit. Fijn dat er nog schoongemaakt is.
Engeland, qua weer net zo erg deze week. We hebben dus erg rustig aan gedaan want steeds slecht slapen in onze super schattige, niet op warmte berekende innquote:
Ik heb ook niks gezien, heerlijk geslapenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 08:36 schreef Redefine het volgende:
De wedstrijd niet gezien. Was wel even wakker en gezien dat 2 - 0 was. Uiteindelijk dan 3 - 1. De nul houden onder Koemam is blijkbaar onmogelijk
Oh ja daar is het ook bloody hotquote:Op vrijdag 26 juni 2026 09:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Engeland, qua weer net zo erg deze week. We hebben dus erg rustig aan gedaan want steeds slecht slapen in onze super schattige, niet op warmte berekende inn
Zondag al!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even volhouden. Maandag wordt het koeler. 🫠🥵
Naar 28 ongeveer. Nog altijd beter dan 37.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |