abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221139043


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside








pi_221139047
Tja
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:16:30 #3
388664 crew  Dotteke
pi_221139109
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:54 #5
388664 crew  Dotteke
pi_221139132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221139149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
O, sorry, daar gaat zijn enige fan.
pi_221139165
Hezbollah uit, altijd lastig
pi_221139199
Blues *O* _O_
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:40:15 #9
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221139302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Laffe huichelaar
pi_221139313
Bij deze generatie wil ik niet horen
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 20:59:13 #11
388664 crew  Dotteke
pi_221139491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
Wilfred kwam ook niet meer b ij en Merel was meer dan verbaasd _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:45 #12
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141301
Lala Gül is de nieuwe Jimek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221141348
Willen alle zwarte mensen achterin de zaal gaan staan
pi_221141500
HIEP HIEP HOERA TINA
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:54:49 #15
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221141501
Nieuw telraam voor Tina
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:45:37 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221144206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat. _O-
Een enorme randdebiel ja.
pi_221145484
quote:
Wat een huilebalken
De grote Derksen en Duk
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 14:59:28 #19
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221145544
quote:
Wat een achterlijke fophef is dit nou weer

“Wit racisme gaat doordruppelen in de samenleving” HAHAHA _O- Duk ouwe boosmensch.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 25 juni 2026 @ 15:45:37 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221145828
In de uitzending om 20:00 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Chris Woerts en Shelly Sterk plaats aan de bar.
In de uitzending om 00:00 uur zit Theo Janssen aan tafel en zitten Bas Nijhuis en Chris Woerts aan de bar.
pi_221146062
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de uitzending om 20:00 uur zit Wouter de Winther aan tafel en nemen Chris Woerts en Shelly Sterk plaats aan de bar.
In de uitzending om 00:00 uur zit Theo Janssen aan tafel en zitten Bas Nijhuis en Chris Woerts aan de bar.
Shelly altijd leuk om naar te kijken :)
pi_221146103
Om 00:00 over asielzoekers praten. @3rr0r
pi_221146188
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Om 00:00 over asielzoekers praten. @:3rr0r
Vermoeiend. Niemand kijkt dat toch nu zo tijdens het WK? Vroeger maar nu heb ik niet het idee dat mensen er speciaal heenzappen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:17:28 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221146573
twitter


Deze is leuk voor in de uitzending _O- _O- _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 17:22:51 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221146597
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Shelly altijd leuk om naar te kijken :)
twitter
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 17:44:47 #26
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221146731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Shelly altijd leuk om naar te kijken :)
Leuk om naar te kijken maar vraag me wel af wat zij te melden heeft. Misschien iets formule 1?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221146761
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Deze is leuk voor in de uitzending _O- _O- _O-
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord is
  donderdag 25 juni 2026 @ 18:01:40 #28
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_221146840
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord is
\Ik vermoed maar zo dat een zo goede vriend van Epstein als Trump was zelf ook alle type gaten, groot of klein, uitgeprobeerd heeft.
Wie dit leest is gek
  donderdag 25 juni 2026 @ 19:54:35 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221147773
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om naar te kijken maar vraag me wel af wat zij te melden heeft. Misschien iets formule 1?
Op les geweest bij :7 en ze komt nu vertellen waarom hij koning is :P
pi_221148008
"Normaal lopen ze met de Ku Klux Klan mee, maar nu met Oranje!"
Lol
pi_221148015
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:19 schreef DrDentz het volgende:
"Normaal lopen ze met de Ku Klux Klan mee, maar nu met Oranje!"
Lol
Kwam ook echt uit het niets weer :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221148024
Sow Stevie :9~
pi_221148094
ShowBird studio sluikreclame. :')
Genee is echt schaamteloos.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221148179
Shelly is dodelijk saai. net als de sport zelf.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221148292
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:23 schreef superniger het volgende:
ShowBird studio sluikreclame. :')
Genee is echt schaamteloos.
Shelly zit daar ook, dus gewoon om meer boekingen voor haar te generen na het optreden van vanavond :')

3,5K voor 4 uurtjes.
https://showbird.com/nl/acts/29095-dagvoorzitter-shelly-sterk
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 20:45:38 #36
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221148332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Shelly zit daar ook, dus gewoon om meer boekingen voor haar te generen na het optreden van vanavond :')


Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221148345
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja 3,5K voor 4 uurtjes 'presenteren'.
pi_221148370
Haha Johan viesmad opeens wtf
pi_221148374
OEEEEH RUZIEEEEEEEE

Waar komt dit opeens vandaan :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:48:16 #40
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221148376
_O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221148387
77 jaar, doe toch eens normaal met je allemaal een beurt geven!

JIJ BEPAALT MIJN ONDERWERPEN NIET
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:54:51 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221148425
Johan gaat nu privé detective opdracht geven om het buiten de deur neuken van Wilfred in kaart te brengen
Dat zal me een rel worden als dat op tv komt :D
pi_221148426
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord is
Rutte is niet gay
  donderdag 25 juni 2026 @ 20:56:12 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221148435
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Rutte is niet gay
Klopt hij naait iedereen in zijn kont en geniet er ten volle van
pi_221148443
De sfeer was weer ouderwets gezellig :D
pi_221148465
quote:
6s.gif Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Klopt hij naait iedereen in zijn kont en geniet er ten volle van
:’)
pi_221148497
Plotselinge woede of agressie kan een symptoom van dementie zijn, doordat dementie invloed heeft op emotiebeheersing en het verwerken van prikkels. Mensen kunnen daardoor sneller gefrustreerd, boos of achterdochtig worden.
pi_221148508
FITTIE TUSSEN GENEE EN DERKSEN.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221148637
Op zich niets nieuws ook, was te verwachten na een tijdje "rust" :P
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 21:25:38 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_221148656
Genee hintte erop dat er achter de schermen al wat meer speelde. Maar eens zien dan of Derksen het het hele WK volhoudt. :+
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_221148727
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
pi_221148732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Ik denk eerder dat het hem gewoon dwars zit om als oudete weggezet te worden. Maar blijft speculeren
pi_221149227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Zou zomaar kunnen inderdaad.
pi_221150687
Gaan Genee en Derksen weer vechten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221150727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Mike het volgende:
Genee hintte erop dat er achter de schermen al wat meer speelde. Maar eens zien dan of Derksen het het hele WK volhoudt. :+
Goh, 6 weken 2 uitzendingen per dag... Dat zag niemand aankomen. Gelukkig zijn ze op vrijdag vrij.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:11:29 #56
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150755
Goeie bijdrages van Theo wel
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221150787
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:19:22 #58
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150791
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef superniger het volgende:
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Lekker soppen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221150792
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef superniger het volgende:
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Lekker onverwachte opmerking idd van Valentijntje. 't zonnetje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:33:01 #60
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150835
D66 bash _O_ _O_ _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:26 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221151026
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:19 schreef Regilio_ het volgende:
Lekker soppen
En Tim zit thuis in Nederland 😂😂
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:33 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221151083
Derksen en Genee clashen in Vandaag Inside: ‘Je moet niet bijdehand doen tegen mij’

Johan Derksen en Wilfred Genee zijn elkaar donderdagavond in Vandaag Inside Oranje verbaal in de haren gevlogen. Een opmerking van Genee schoot bij de 77-jarige Derksen in het verkeerde keelgat, waarna de mannen erop los kibbelden. „Je zit weer te sarren. En het heilige boontje te spelen: even voor Nederland Derksen tot de orde roepen.”

https://www.ad.nl/show/de(...)-tegen-mij~a71af240/

In de krant zelfs :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')