Leuk om naar te kijken maar vraag me wel af wat zij te melden heeft. Misschien iets formule 1?quote:Op donderdag 25 juni 2026 16:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Shelly altijd leuk om naar te kijken
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord isquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Deze is leuk voor in de uitzending![]()
![]()
\Ik vermoed maar zo dat een zo goede vriend van Epstein als Trump was zelf ook alle type gaten, groot of klein, uitgeprobeerd heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord is
Op les geweest bijquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om naar te kijken maar vraag me wel af wat zij te melden heeft. Misschien iets formule 1?
Kwam ook echt uit het niets weerquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:19 schreef DrDentz het volgende:
"Normaal lopen ze met de Ku Klux Klan mee, maar nu met Oranje!"
Lol
Shelly zit daar ook, dus gewoon om meer boekingen voor haar te generen na het optreden van vanavondquote:Op donderdag 25 juni 2026 20:23 schreef superniger het volgende:
ShowBird studio sluikreclame.
Genee is echt schaamteloos.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Shelly zit daar ook, dus gewoon om meer boekingen voor haar te generen na het optreden van vanavond
Rutte is niet gayquote:Op donderdag 25 juni 2026 17:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij verwacht niet dat de NAVO-topman een gaylord is
:’)quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Klopt hij naait iedereen in zijn kont en geniet er ten volle van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |