https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat.
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritantquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:18 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Heeft de proleet toch nog een fan.
O, sorry, daar gaat zijn enige fan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fan is een groot woord. Ik vind hem 9 van de 10x irritant
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Het is wel raak de laatste dagen. Ik heb gisteren wel heel erg gelachen om die Chris Woerts, wat een man is dat.
Wilfred kwam ook niet meer b ij en Merel was meer dan verbaasdquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net zo hard als hij om zichzelf gehinnikt heeft denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |