abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221148727
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
pi_221148732
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Ik denk eerder dat het hem gewoon dwars zit om als oudete weggezet te worden. Maar blijft speculeren
pi_221149227
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Misschien omdat Genee een notoire vreemdganger is ('de ladyshave') die in de show altijd hypocriet de ideale schoonzoon uithangt als het een beetje ordinair wordt. Was dit voor Johan tegen het zere been.
Zou zomaar kunnen inderdaad.
pi_221150687
Gaan Genee en Derksen weer vechten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221150727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 21:25 schreef Mike het volgende:
Genee hintte erop dat er achter de schermen al wat meer speelde. Maar eens zien dan of Derksen het het hele WK volhoudt. :+
Goh, 6 weken 2 uitzendingen per dag... Dat zag niemand aankomen. Gelukkig zijn ze op vrijdag vrij.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:11:29 #56
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150755
Goeie bijdrages van Theo wel
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221150787
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:19:22 #58
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150791
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef superniger het volgende:
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Lekker soppen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221150792
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:18 schreef superniger het volgende:
Valentijn doet een #metoo bij Noa.
Lekker onverwachte opmerking idd van Valentijntje. 't zonnetje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:33:01 #60
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221150835
D66 bash _O_ _O_ _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:02:26 #61
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221151026
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:19 schreef Regilio_ het volgende:
Lekker soppen
En Tim zit thuis in Nederland 😂😂
  vrijdag 26 juni 2026 @ 01:04:33 #62
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_221151083
Derksen en Genee clashen in Vandaag Inside: ‘Je moet niet bijdehand doen tegen mij’

Johan Derksen en Wilfred Genee zijn elkaar donderdagavond in Vandaag Inside Oranje verbaal in de haren gevlogen. Een opmerking van Genee schoot bij de 77-jarige Derksen in het verkeerde keelgat, waarna de mannen erop los kibbelden. „Je zit weer te sarren. En het heilige boontje te spelen: even voor Nederland Derksen tot de orde roepen.”

https://www.ad.nl/show/de(...)-tegen-mij~a71af240/

In de krant zelfs :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')