Ja dit lijkt me ook helemaal niet handig in Amerika zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
Qua starttijden van alle afsluitende poulewedstrijden hebben ze geloof ik een muntje opgegooid. Totale willekeur deze vier dagen. Vandaag om 22.00 en 01.00, gisteren 21.00 en 00.00 en dan morgen 21.00 en 02.00. Ja er zijn uiteraard tijdsverschillen, maar een beetje consistentie was toch wel handig geweest.
Op zaterdag begint de eerste wedstrijd pas om 23.00. Daarna dan wel al om 01.30 de volgende...
Daar stemmen ze dat dacht ik juist af op een bepaalde CET als vaste aanvangstijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me ook helemaal niet handig in Amerika zelf.
Ja, het is steeds dezelfde plaatselijke tijd. Maar goed, het publiek is voor 99% natuurlijk gewoon continu in de eigen tijdzone.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar stemmen ze dat dacht ik juist af op een bepaalde CET als vaste aanvangstijd.
quote:
Welke?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:46 schreef Meke het volgende:
Maar ik ga nu slapen en zit in een andere tijdzone dus ik speel vals
Het was inderdaad een uitstekende finish!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij schoot 'm er wel lekker in.
Kijken of iemand de Golden Boot vast veilig kan stellen, of we nou de volgende ronde overleven of nietquote:
Nee, we geven te veel kansen weg. Dat stelt me ook niet gerust helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:17 schreef Strani het volgende:
Het resultaat vanavond zal wel goedkomen maar ik ben er niet zo gerust op dat Tunesië überhaupt al meerdere malen wat gevaarlijk is geweest. Maar ja, als de filosofie is dat je er meer maakt dan dat je er tegen krijgt, zitten we op de goede weg.
Het is maar goed dat wij hier zijn om de wedstrijd te duiden.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, we geven te veel kansen weg. Dat stelt me ook niet gerust helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |