Ja, als Curacao tegen een iets grotere tegenstander moet, is het meteen hopeloos. Dat is ook niet leuk kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant zou ik het wel leuk vinden voor Curacao als ze doorgaan. Maar eigenlijk heb ik liever Ivoorkust. Die hebben een ploeg die vrij goed is en die hebben nog nooit de knockoutfase gehaald, dus die verdienen het wel.
De zoveelstequote:
Curaçao heeft het ook nooit gehaald, dus die gun ik het ookquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:09 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant zou ik het wel leuk vinden voor Curacao als ze doorgaan. Maar eigenlijk heb ik liever Ivoorkust. Die hebben een ploeg die vrij goed is en die hebben nog nooit de knockoutfase gehaald, dus die verdienen het wel.
Zelfs Houston Dynamo niet?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
En ik juich nooit voor ploegen in het oranje buiten een Nederlands team.
Daar komt Volendam goed wegquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
En ik juich nooit voor ploegen in het oranje buiten een Nederlands team.
Die mogen het nog drie keer proberen voordat ze op niveau Ivoorkust zittenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Curaçao heeft het ook nooit gehaald, dus die gun ik het ook
Dat hebben we net allemaal besprokenquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie blijft er deze plaknacht op voor Nederland - Tunesië?
Oh ja, goeie. Ik moet mijn wekker nog uitzetten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie blijft er deze plaknacht op voor Nederland - Tunesië?
(Ik niet, de wekker gaat om 07.00 uur)
Hoezo negeer jij @Arizona ?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, goeie. Ik moet mijn wekker nog uitzetten.
De Baltimore Orioles, Houston Astros, New York Mets en San Francisco Giants zijn inmiddels in diepe rouw.quote:
Die kamervragen zijn inderdaad al lang en breed gesteld en beantwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hebben we net allemaal besproken
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
Beetje welquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik toch niet gedaan?
Jullie moeten ook geen belangrijke beslissingen maken wanneer ik onder de douche stap (en ik daarvoor even niet op het forum ben)quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hebben we net allemaal besproken
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was het eerst niet van plan. Maar het is waarschijnlijk toch te warm om te slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |