Ik twijfel nog over 1 - 0 of 2 - 0 voor Ivoorkust.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, het wordt een 2-0 voor Ivoorkust.
Heeft drie frisse lucht wel even gebeld voordat die kwam?quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Pff, het is binnen zo warm, dat ik nu alweer de deur open kan doen om frisse lucht binenn te laten.
Bij Duitsland - Ecuador had ik eerst een overwinning van Duitsland, daarna gelijk. Maar net toch aangepast naar 2 - 1 voor Duitsland. Ik denk dat Ecuador wel tegen een paar counters gaat oplopen. Plus dat Duitsland weliswaar niet groots speelt, maar wel blijft scoren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Ivoorkust wint bij mij met 3-1.
Duitsland en Ecuador delen de punten met 1-1.
Ja, het is buiten min of meer hetzelfde als binnen nu. Ik heb de deur ook maar opengezet.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Pff, het is binnen zo warm, dat ik nu alweer de deur open kan doen om frisse lucht binenn te laten.
Overal affluiten dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2026 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zowel Ivoorkust als Duitsland allebei met 0-1 laten winnen.
Nee, ik ben daar in de zomer nooit zo moeilijk inquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft drie frisse lucht wel even gebeld voordat die kwam?
Ja, anders verdwijnt de poule weer in de prullenbak.quote:
Ik ga het wel proberen maar als de wedstrijd gestaakt wordt door onweer dan wordt het wel lastiger. Of als 'ie later begint.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:21 schreef Arizona het volgende:
Gaan we de wedstrijd vannacht nog kijken?
Dan wel te hopen dat het geen warme deken vermomd als frisse lucht isquote:Op donderdag 25 juni 2026 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar in de zomer nooit zo moeilijk inFrisse lucht is welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |