| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 02:15 |
https://nos.nl/artikel/26(...)maakt-me-zenuwachtig | |
| TAmaru | maandag 22 juni 2026 @ 03:36 |
| Ik neem wel gewoon de beslissing. Morgen nog op het vliegtuig terug naar het veilige Syrië! | |
| Enchanter | maandag 22 juni 2026 @ 04:51 |
| Gewoon terug naar Syrië | |
| Hiddendoe | maandag 22 juni 2026 @ 05:24 |
| Raar verhaal. Haar man heeft wel asiel gekregen. | |
| LXIV | maandag 22 juni 2026 @ 05:31 |
| Fietsen, Nederlands leren, software ingenieur, vrijwilligerswerk en dan die grote personeelstekorten die niet uit te leggen zijn aan de Nederlandse bevolking. | |
| Lyrebird | maandag 22 juni 2026 @ 06:53 |
| Dit is weer zo’n (letterlijk!) modelverhaal, en deze mevrouw en haar familie zijn het probleem niet. Migranten die de taal leren, belasting betalen en die integreren moet je omarmen. Ik heb de afgelopen week Jan Willem de politievlogger gebingewatched, en ben niet onder de indruk van alle kansenparels die daar opduiken. En dan hebben we het niet eens altijd over creeps uit het voormalige Oostblok, Noord Afrika of het MO, maar ook over Franse dametjes die met de Franse slag werken. Doe dat maar in Frankrijk. | |
| RamboDirk | maandag 22 juni 2026 @ 07:18 |
| Het ligt er wel dik op he NOS Misschien hadden ze er nog bij kunnen zetten dat ze vrijwilligerswerk doet bij het Sinterklaasfeest en dat ze elke ochtend ontbijt met een boterham met pindakaas.
| |
| Joopklepzeiker | maandag 22 juni 2026 @ 07:39 |
| Nog niet weg? | |
| SebbeSwensje | maandag 22 juni 2026 @ 07:51 |
Ze is getrouwd met iemand uit haar eigen land dus ze wil niet eens diversiteit. Ze wil haar levensstijl en cultuur aan ons opleggen. | |
| Richestorags | maandag 22 juni 2026 @ 07:58 |
| NOS kun je erop vertrouwen de enige apotheker te vinden die er wel tussen zit. Natuurlijk is Bushra het probleem niet. Maar ook voor Bushra geldt dat dit land simpelweg te vol is om aan haar wensen te voldoen. En oneerlijk? Het is oneerlijk dat zij denken dat gezien de situatie in Nederland er oneindig plek is. Het meest dichtbevolkte land van Europa, 5 keer zo klein als Syrië in landoppervlak. [ Bericht 36% gewijzigd door Richestorags op 22-06-2026 08:07:27 ] | |
| incel | maandag 22 juni 2026 @ 08:05 |
| "Bushra" uhh ja sorry we zitten vol | |
| Alpha0 | maandag 22 juni 2026 @ 08:18 |
| Zou egoistische Bouchra zich ook maar 1 seconde hebben afgevraagd of wij op haar zitten te wachten? | |
| MichaelScott | maandag 22 juni 2026 @ 08:31 |
Die heeft ze hier opgeduikeld natuurlijk, volgende stap in de strategie is kinderen maken. | |
| Red_85 | maandag 22 juni 2026 @ 08:33 |
| Als het je niet zint, waarom ga je niet terug? | |
| Gia | maandag 22 juni 2026 @ 08:58 |
| Moeten we hiervoor gevoelig worden? Een gevalletje emotie journalistiek van een jonge vrouw die alleen hierheen gekomen is, bijna 3 jaar geleden, hier de liefde gevonden heeft bij een landgenoot die al wel asiel heeft? Goh, zielig joh!! Ik denk dat als Bushra haar inburgeringsexamen haalt en braaf gaat werken, dat ze nergens voor hoeft te vrezen. Het is ook niet zo dat ze vastzit in een AZC en geen kant op kan. Dus waarom dit verhaal? Hier is niets schrijnends aan of zo. Ja, duurt lang. Dat komt door je soortgenoten, het zijn er teveel. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 09:23 |
| Met dank aan de PVV die de procedure alleen maar gesaboteerd heeft Lekker rechts blijven stemmen mensen | |
| opgebaarde | maandag 22 juni 2026 @ 09:43 |
Kan van alles zijn. Hij of zijn familie komt uit een ander deel van Syrië en misschien viel hij onder de dienstplicht. Assad is ondertussen 18 maanden geleden gevallen en sindsdien vindt Nederland het daar, ondanks de duizenden doden, toch veilig. Trouwen geeft niet automatisch recht op een verblijfstatus dus wellicht speelt dat geen enkele rol bij haar Ik vind 33 maanden wachten uitermate triest, het zijn wel mensen hoor | |
| HowardRoark | maandag 22 juni 2026 @ 09:52 |
Alles om een vertekend beeld aan te wakkeren natuurlijk. Zo tracht men de publieke opinie te beïnvloeden zodat mensen positiever gaan denken over migranten. Gelukkig zullen weinigen, behalve zij de al positief tegen migratie aankijken, zich op deze manier voor de gek laten houden. | |
| ToT | maandag 22 juni 2026 @ 09:53 |
| Als ze voor een oorlog gevlucht is mag ze sowieso van geluk spreken dat ze hier die 3 jaar veilig heeft gezeten, in onzekerheid of niet: altijd nog beter dan in ene tentenkampje daar ergens in de woestijn. Maar goed; dat kan ook altijd alsnog als alternatief aangeboden worden, natuurlijk. | |
| HowardRoark | maandag 22 juni 2026 @ 09:55 |
Het blijft ook de vraag waarom mensen vanuit Syrië moeten 'vluchten' naar Nederland. Als men in landen zoals Cyprus, Turkije, Jordanië of Saoedie-Arabië komt, is men veilig. Dan is vluchten niet meer nodig. Het komt er eigenlijk op neer dat zulke mensen een oorlog misbruiken om via geveinsde onveiligheid naar het Westen te kunnen. | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 09:57 |
| Propaganda, niets meer is NOS Telkens weer zo'n deugitem als rest van Syrische voor veel overlast zorgen. Zo van kijk ze bestaan wel!! | |
| saparmurat_niyazov | maandag 22 juni 2026 @ 09:58 |
Er zijn meer landen in de wereld dan Syrie en Nederland. | |
| Richestorags | maandag 22 juni 2026 @ 09:59 |
NOS dealt niet met feiten maar met sentimenten. Of "vibes" zoals de Gen Z redactie zou zeggen. | |
| HowardRoark | maandag 22 juni 2026 @ 09:59 |
Mwah, bij de NOS heerst steeds meer een progressief liberaal tot progressief links perspectief in hoe zij sommige actualiteiten belichten en tevens de keuze waar wel over te berichten en waar niet over. Dat is zorgwekkend, want dit wordt betaald van de belastingcenten van de Nederlandse burger. Zij betalen nu feitelijk voor een verkapte versie van de NRC. | |
| Zoddie | maandag 22 juni 2026 @ 10:02 |
Zou me verbazen ooit een keer een artikel te zien op de NOS over Achmed:
| |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 10:34 |
| En na 3 jaar nog geen Nederlands kunnen, flikker toch op. En stop met dat gejank dat dit niet mag van de overheid. Je kan best zelf een curcus volgen of het leren in het dagelijks leven, | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 10:36 |
En waarom denk je dat ze toevallig op iemand valt uit haar eigen land die al asiel heeft. Wat iemand al zegt, de volgende stap is kinderen maken en wallah je hebt levenslang gratis geld. | |
| torentje | maandag 22 juni 2026 @ 10:41 |
Het Nederlands is dan ook een van de ingewikkeldste talen om te leren. Waardoor het hier ontoegankelijk is voor mensen die niet zo goed kunnen studeren. | |
| Isdatzo | maandag 22 juni 2026 @ 10:43 |
| Lekker uithangbord voor het forum, dit topic. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 10:44 |
Niet ons probleem ofwel? Als ik naar een ander land ga, moet ik ook de taal zelf gaan leren. En waar een wil is, is een weg. En 3 jaar is echt een hele lange tijd om de basis onder de knie te krijgen. | |
| de_boswachter | maandag 22 juni 2026 @ 11:05 |
| IET MAAK MAI SENOEWACHTIEG Gebruik je tijd voor cursussen meid. | |
| torentje | maandag 22 juni 2026 @ 11:08 |
Het is toch mogelijk dat zij geen bolleboos is? | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 11:11 |
Dus? Jouw oplossing is dat ze lekker thuis kan blijven zitten en geen moeite doet om de taal te leren, of dat de belastingbetaler er weer voor kan opdraaien. Dan lekker teruggaan. Iedereen die op de normale manier Nederlander wil worden moet ook binnen 3 jaar slagen voor de examens. Maar dit volk krijgt alles cadeau. En lijkt mij sterk, want volgens onze regering zijn het allemaal dokters en ingenieurs. | |
| Gia | maandag 22 juni 2026 @ 11:11 |
Zou zomaar kunnen, hoewel ze aangeeft te willen werken. Maar goed, heb in mijn eigen omgeving al gezien dat een vrouw, hier geboren en vrij modern en westers gekleed, binnen 1 vakantie in het 'thuis'land helemaal verandert naar traditioneel gekleed. Lange jurken, strakke hijab enz... en streng in de leer. | |
| xzaz | maandag 22 juni 2026 @ 11:13 |
Je snapt het niet. De Sahara geeft geen gratis geld. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 11:21 |
Ze gaat natuurlijk niet in een interview met de NOS zeggen dat ze geen flikker wil doen. | |
| Gia | maandag 22 juni 2026 @ 11:23 |
Ik ken meerdere Syrische mensen, jong en volwassen, die vrij snel heel goed Nederlands spraken. Heb buren gehad uit Syrie waarvan de kinderen hier naar Havo en VWO gingen en waaraan je niet eens kon horen dat ze uit Syrië kwamen. Heb een taalmaatje gehad die ook best goed Nederlands sprak en ook haar dochters zaten op VWO en spraken vloeiend Nederlands. Als iemand van 16/17 dat lukt, dan kan iemand van vooraan 20 dat ook best. Maar misschien wil haar man geen Nederlands spreken thuis, dus dan blijf je in je eigen taal hangen en dat schiet niet op. Ik ben altijd blij als ik de kleintjes hier in de buurt hoor spelen en ze keurig Nederlands hoor praten. Dan heb ik nog hoop voor de toekomst. Maar dan komt de opgeschoten jeugd thuis en is het weer 'wollah'. Afgelopen weekend zaten we buiten en toen waren ze bij de buren aan 't rappen. Klonk echt verbazingwekkend goed, alleen de teksten: Wouten zwaailichten, polen die Kurva zeggen enz.....Da's dan weer minder. Maar, het klonk goed! De geur die er vandaan kwam rook ook goed. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 12:28 |
Ik betaal ook voor je extreem-rechtse omroepen zoals WNL, Powned en de Evangelische EO. Maar jij bent daar op tegen? | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 12:31 |
Alleen kan ze niet integreren. Ze kan helemaal niks, niet studeren, werken, een eigen bankrekening openen. Toch wel ironisch dat de mensen die extreem weinig vertrouwen hebben in de overheid in dit topic, juichen als een asielzoeker hetzelfde overkomt | |
| Zoddie | maandag 22 juni 2026 @ 12:34 |
Serieus, die vindt je Extreem-Rechts? | |
| Bofjijff | maandag 22 juni 2026 @ 12:36 |
| Triest dat dat zo lang moet duren. Snap die onzekerheid wel. Wordt echt tijd hier stappen in te maken en hierin nog strenger te zijn | |
| torentje | maandag 22 juni 2026 @ 12:40 |
De meeste belastingbetalers-vooral de werkenden-snappen wel dat het tot studeren dwingen ook geen oplossing is. | |
| LXIV | maandag 22 juni 2026 @ 13:01 |
Waarschijnlijk is ze al drie keer afgewezen maar blijft ze het proberen. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:14 |
Als je Mees Wijnants uitnodigt die vindt dat vrouwen maar een recht hebben en dat is het aanrecht, oproept tot een blank Nederland en hem geen een kritische vraag stelt over zijn tweets dan ben je een extreme omroep ja. Met journalistiek heeft Powned vrij weinig te maken, overigens vanaf begin af aan al niet. | |
| opgebaarde | maandag 22 juni 2026 @ 13:20 |
Kan alleen de gemiddelde wachttijd behandeling eerste aanvraag is opgelopen tot 127 weken (dat is meer dan 29 maanden). | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:21 |
Je zou bijna zeggen dat het kabinet Schoof samen met Faber niet gepresteerd heeft. Geen wetten, het kabinet laten vallen een week voor de NAVO top waardoor we het lachertje van de wereld werden en Wilders was zelfs tijdens verkiezingstijd nergens te bekennen | |
| opgebaarde | maandag 22 juni 2026 @ 13:29 |
Jij kwalificeert het als ‘niet presteren’, maar ik denk juist dat dit de bedoeling was. Hoe groter de puinhoop hoe groter de kans dat mensen op de PVV stemmen. Zelfs met een PVV minister op asiel en migratie zullen veel rechtse kiezers accepteren dat links de schuld krijgt. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:30 |
Dat is correct. Je ziet een Mona Keijzer al vanaf dag een dat ze geen minister van volkshuisvestiging is klagen dat er te weinig gebouwd is. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 13:33 |
| Waarom kan rechts het niet hebben dat er ook migranten zijn die wel hun best doen zich aan te passen, past waarschijnlijk niet in hun denkbeeld en moeten ze het weer naar het negatieve draaien want er zal toch eens per ongeluk een goede tussen zitten , nee die moeten we ook even afkraken | |
| xpompompomx | maandag 22 juni 2026 @ 13:33 |
Dat partijprostitué Keijzer een misselijk viswijf is lijkt me niks nieuws: https://www.parool.nl/ned(...)-haar-deur~b0567c8c/ | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 13:38 |
| |
| Hathor | maandag 22 juni 2026 @ 13:38 |
| Er zijn in dit land mensen die al jaren op een wachtlijst staan voor een woning, dus Bushra moet maar even lekker wat in haar mikkie nemen. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 13:40 |
Eindelijk geef je toe dat de meesten dus kut zijn. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:42 |
En terecht. Een woning moet je verdienen, de hele dag zeiken en niks doen, nee dat soort mensen ruil ik liever om voor Bushra. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 13:45 |
Nou ja ik vind het wel meevallen, heb zelf zelden last van deze mensen maar volgens een deel van dit forum deugt er weinig van en als er dan een positief verhaal komt moeten ze dat ook nog afkraken of is het linkse propoganda | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:47 |
Xenofobie he. Dezelfde mensen die Sylvana Simmons maar een kut **** vinden en Dylan Yesilgoz moet lekker terug naar Turkije (ze heeft Koerdische roots) | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 13:47 |
Leuke troll | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 13:49 |
Als je de cijfers ziet klopt het ook dat ze oververtegenwoordigd zijn in veel negatieve zaken. Neemt niet weg dat er natuurlijk ook echte vluchtelingen tussen zitten die zich wel goed willen aanpassen. Sneu voor de goedwillende. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 13:51 |
Dat klopt dat die cijfers zo zijn dat ontken ik ook niet maar waarom moet dan juist dit topic ook nog verziekt worden door users die niks positiefs erover uit hun toetsenbord kunnen krijgen | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 13:52 |
Nee die cijfers kloppen niet. Niet alle cijfers op Twitter of Feestboek zijn waar. Maar dat "weet" jij vast ook wel. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 13:56 |
Ben ik deels met je eens, maar dit verhaal lijkt heel gestuurd. vraag het mij af. Intervieuw gezien en ze kan echt helemaal geen Nederlands na 3 jaar. Ik geloof dat niet als je het echt wil leren. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 13:59 |
Dit is niet het eerste positieve topic wat zo benaderd word, ik vind dat jammer, gelijk naar het negatieve Dat het verhaal wat gestuurd word kan maar dat vind ik ook regelmatig van de negatieve verhalen | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:00 |
Je kan je dus niet inschrijven voor taallessen zonder status. | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 14:08 |
Omdat de NOS nooit de slechte verhalen zal propageren | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:09 |
En ON nooit de goede verhalen zal propageren | |
| LXIV | maandag 22 juni 2026 @ 14:11 |
De meerderheid zijn prima mensen. Maar dat wil niet zeggen dat wij afscheid moeten nemen van onze eigen identiteit en voortbestaan om al die mensen een leventje in Nederland te gunnen. | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 14:11 |
| Nou Bushra, net zoals de rest van Nederland jaren op een woning kan wachten, mag jij jarenlang op een asieloordeel wachten. Welkom in Nederland. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:12 |
Kan je dat onderbouwen met feiten? Met dit soort posts draag je mee aan een klimaat van haat aan geweld. Als er straks een tweede Tarik Z of Chris T met slechte bedoelingen hardwerkende journalisten iets wilt aandoen, heb jij daar mede schuld aan. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:13 |
Wat is onze eigen identiteit Met een blikje schultenbrau in de voortuin gaan zitten en roddelen over de buren? | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:15 |
Blank, blauwe ogen en blond haar natuurlijk. Natuurlijk een beetje pech voor iedereen met indisch bloed. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 14:16 |
Ik denk ook dat dat zo is helaas. De journalistiek is steeds minder objectief. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 14:16 |
| |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:18 |
Lastig he als iemand de feiten presenteert. DobbyDobby: >Ze integeren niet >Dat komt omdat ze jarenlang moeten wachten op een status >Ze spreken geen Nederlands >Dat komt omdat ze geen taallessen mogen nemen zonder status >Ze werken niet >... Was er maar een simpel woord voor mensen die het niet nauw nemen met feiten en de realiteit. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 14:19 |
| |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:21 |
Best apart, in het begin van dit topic was je vocaler. Nu heb je niks anders te posten dan emoji's (wat in mijn opinie ook beter past bij je) Mensen zoals jou zijn het die het voor anderen verzieken in Nederland. Liever een Bushra dan iemand die de Nos verdacht maakt en niks heeft met de feiten. | |
| LXIV | maandag 22 juni 2026 @ 14:21 |
Die van jou denkbaar | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:22 |
Leg maar uit dan. | |
| Boca_Raton | maandag 22 juni 2026 @ 14:22 |
| Moet je een Nederlander zien wiens pakje pas morgen komt. Het huis is te klein. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 14:24 |
We zijn dan ook een verwend volk. Vooral de types met hun 24 uurige werkweken die doen alsof ze het harder hebben dan de arbeidsmigranten uit Sri Lanka in het Midden-Oosten die 80 uurige werkweken maken. Een keer kritiek van de baas en ze lopen al een burn-out op. | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 14:29 |
Journalistiek is tegenwoordig in een bepaald hokje moeten passen. De NOS selecteert natuurlijk geen journalisten die hen agenda niet volgen. (Als je je haar in een groen/paars kleurtje verft sta je al 1-0 voor bij NOS) Realiteit volgens veel waarnemers: er is een cultuur op de redactie die progressieve waarden (diversiteit, klimaat, migratie als kans, wantrouwen tegenover populisme) als normaal ziet. Wie daar sterk van afwijkt, past cultureel vaak minder goed en komt moeilijker binnen of omhoog. Dat is geen complot, maar een klassiek “groupthink”-probleem dat je bij veel legacy-media ziet (vergelijkbaar met BBC, NYT, etc.). Kortom: rechtse journalisten krijgen inderdaad minder makkelijk een kans bij de NOS dan linkse of progressieve. Het is geen officiële discriminatie, maar een combinatie van zelfselectie, redactiecultuur en verschillende definities van wat “neutraal” is. Dit draagt bij aan het wantrouwen dat veel mensen hebben tegen de publieke omroep. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 14:35 |
Hap er nou niet op. | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 14:39 |
| Het is gewoon vaak geen neutrale journalistiek, je ziet het bij Trump, Orban, Putin, FvD, PVV en alles wat botst met hen agenda. We moeten niet vergeten dat het vak journalistiek door AI en digitalisering grotendeels is uitgehold. Er zitten amper nog echte journalisten; het zijn vooral copy-paste-teams geworden die met control+C en control+V sites volgooien en dat dan “journalistiek” noemen. De journalistiek van tegenwoordig is vooral armleuningjournalistiek. Ze zitten op socials te wachten naar de nieuwste breaking nieuws en klaar met hen google translate. De propaganda items van Amerikaanse outlets gaan door de vertaler en worden op NOS gedumpt. Het doel is vaak niet om te informeren, maar om het volk te indoctrineren. Je ziet bijna geen journalisten meer die écht het veld in gaan. Op een paar tv-programma’s na zoals Radar, of een enkele eigenzinnige figuur zoals Nick Shirley / DutchTerrorManiac (of hoe die gast ook heet). | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:43 |
Nee, ik heb niet eens een voortuin Maar je ontwijkt mijn vraag Wat is dan de Nederlandse identiteit? | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:45 |
Natuurlijk ligt het aan de journalistiek en links dat er op rechts diverse gekken zitten zoals Trump | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 14:52 |
Ik vind gewoon dat er altijd van beide kanten geluid hoorbaar moet zijn, we weten allemaal hoe veel mensen bezig zijn met de verwijdering van ON. Juist door alleen maar een geluid te propageren krijg je dat burgers zich niet gehoord voelen. De NOS is juist schuldig aan dat mensen steeds meer naar rechtse partijen gaan in de toekomst. Des te meer ze niet de echte problematiek durven te benoemen waar de burgers en vooral vrouwen steeds meer last van krijgen vallen ze steeds meer door de mand. Je kan niet alleen mooi weer praten als de burgers dagelijks in slecht weer bevinden. | |
| xpompompomx | maandag 22 juni 2026 @ 14:53 |
Nee, dat weet ik niet. Hoeveel zijn het er precies? | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 14:55 |
Te veel 😙 dat weet ik wel. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:55 |
Toch vreemd dat ik persoonlijk geen enkel persoon ken die last heeft van de echte problematiek die je noemt, | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 14:56 |
Je weet niks dus, kom met feiten Of is het wederom rechts populistisch gelul | |
| Gia | maandag 22 juni 2026 @ 15:00 |
Dus, omdat jij die vrouwen niet persoonlijk kent die lastig gevallen worden, verkracht worden, of zelfs vermoord worden, is er geen probleem. Dat heet wegkijken! [ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 22-06-2026 15:22:53 ] | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 15:01 |
Dat zeg ik niet Vind het alleen wel toevallig | |
| LXIV | maandag 22 juni 2026 @ 15:06 |
Het typische D66 antwoord als het om behoud van de Nederlandse identiteit gaat: geef eens een 100% sluitende definitie hiervan.. Kun je niet hé? Dan verklaar ik hierbij de Nederlandse identiteit voor niet bestaand en daarom mag ze verdwijnen! Het ontkennen van de identiteit/ bestaan is een eerste stap op weg naar genocide. Je zult het eens van Joden of Afrikanen moeten proberen. Het volkomen dedain en eigenhaat waarmee D66 te koop lopen en zich op de borst kloppen. Volkomen walgelijk. Nazistisch zelfs. | |
| torentje | maandag 22 juni 2026 @ 15:06 |
Dat er geen betaalbare menswaardige woningen gebouwd werden en nog steeds niet gebouwd worden is de echte problematiek. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 15:08 |
Ik stem niet eens D66 Maar jij begint erover maar weet zelf het antwoord niet Nazistisch? [ Bericht 2% gewijzigd door Cupfighter op 22-06-2026 15:14:22 ] | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 15:34 |
Noem een journalist van de Nos met groen/paars verf | |
| HowardRoark | maandag 22 juni 2026 @ 15:43 |
Wat is er volgens jou niet goed aan de reacties in dit topic? Dit zijn extreemrechtse omroepen? Wat een vrouwvriendelijke woorden weer. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 16:02 |
Verkeerd topic. Je moet dit in FB zetten. | |
| PurifieR | maandag 22 juni 2026 @ 16:17 |
nu.nl, dat extreemslinkse bolwerk, is vervolgens nog een stap of 100 erger. | |
| PurifieR | maandag 22 juni 2026 @ 16:18 |
Hoezo, zijn ze weer aan het censureren zoals gebruikelijk? | |
| Toine51 | maandag 22 juni 2026 @ 16:25 |
Koekoek... En WNL ook extreem-rechts? Vanmorgen de uitzending niet gezien? | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 16:29 |
| Is de EO extreem rechts ja? | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 16:42 |
Durft de EO kritisch te zijn op Christenen voor Israel dat neokolonisten op de Westbank en hun illegale terroristische misdaden financiert? | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 16:44 |
En dat kwalificeert de EO als extreem rechts? Tegenwoordig ben je al extreemrechts in het hoofd van de wappies als je je drol in rechtse richting draait. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 16:56 |
Ja. Als je als Evangelische Omroep niet kritisch durft te berichten over het feit dat je kerkgenoten in de vorm van Christenen voor Israel misdrijven financieren dan is dat extreem. Stel je eens voor dat het moslims waren. Een Moslim Omroep die niet kritisch durft te zijn op een partij die IS financiert in Syrie. RT is ook een extreem rechtse omroep. Ze durven nooit Putin zijn oorlogsmisdaden te belichten en wijzen altijd naar Oekraine. Maar ik geloof best dat sommige hier op dit forum RT een normale nieuwsmedium vinden. | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 17:09 |
Bedankt voor het lachen. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 17:10 |
De inhoudelijke argumenten waren op dus je doet een Trumpje? | |
| Spring_Sale | maandag 22 juni 2026 @ 17:15 |
| Assad is verjaagd en IS zwaait nu de scepter in Syrië. En IS is bevriend met Israhel. Alle syrische vluchtelingen kunnen nu allemaal terug | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 17:22 |
Nee, het is gewoon te absurd wat je hier poneert als stelling dus kies ik ervoor om geen energie erin te stoppen en te genieten van het zonnetje, ondertussen hard lachend over zulks domheid. Met jou discussieren is alsof je een flat earther probeert te overtuigen dat de aarde rond is. | |
| Toine51 | maandag 22 juni 2026 @ 17:26 |
Hoor jij Denk wel eens over de Islamitische terreur in de wereld? | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 17:30 |
Met ad hominem's gooien en dan denken dat je moreel superieur bent. Only op FOK!. Mijn nichtje van 8 weet zelfs een hoger niveau dan dit te bereiken. | |
| William_Papadin | maandag 22 juni 2026 @ 17:56 |
Ssssh laat hem in de waan | |
| MichaelScott | maandag 22 juni 2026 @ 17:56 |
Dat ziu misschien een leuk argument zijn als we nog in de jaren 80 leefden. Dankzij internet kan iedereen overal een taal leren zolang de wil er maar is. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 18:08 |
Hoeveel talen heb jij geleerd via het internet? | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 18:28 |
Islamitisch terreur bestaat niet in de wereld van extreemlinks. De wereld is van iedereen. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 18:29 |
En geld zat om de hele wereld over te steken en hier te komen, maar niet voor een curcusje .Gelooft u het. | |
| MichaelScott | maandag 22 juni 2026 @ 18:34 |
Ben nu bezig met de tweede, het kost wel wat tijd om goede youtube-kanalen, gratis nieuwssites en gratis boeken te vinden maar het is te doen. Netflix heeft tegenwoordig ook steeds meer buitenlandse content met bijbehorende audio en ondertiteling. Alleen apps zoals duolingo gebruiken is eigenlijk nooit genoeg, dan leer je wat leuke woordjes en zinnen voor op vakantie maar meer ook niet. | |
| Cupfighter | maandag 22 juni 2026 @ 18:35 |
Het bestaat zeker wel Maar rechtse terreur ook (Israël) Er zijn genoeg gasten die hier mogen vertrekken van mij (begin maar met Yesilgoz) Deze vrouw verdient wel een kans Liever dan die fatbikertjes die meiden in de kont knijpen bijvoorbeeld Dat daar kritiek op is snap ik Dit is weer zoeken om het zoeken want ze komt uit Syrië Overigens vind ik jou nog een van de weinige aan de rechtse kant die een normale reactie geeft, respect daarvoor | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 18:36 |
Ben ik met je eens amigo. Israel is ook walgelijk. Bizar dat iedereen het zover liet komen. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 18:37 |
En hoe wil je dat doen als je zonder status geen Nederlandse bankrekening mag openen? | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 18:39 |
Ahhh mooi dan kunnen we binnenkort als rechts Nederlands ons weer afvragen waarom asielzoekers een Netflix abbonement hebben. Ik denk dat als je gevlucht bent voor oorlog, niet mag integreren of uberhaupt iets mag doen, dat series kijken op Netflix om een taal te leren wel het laatste is waar je aan denkt. Edit: Overigens als ik de OP weer lees dan zie ik dat ze de taal wel probeert te leren @MichaelScott . dus we discussieren over iets wat feitelijk niet klopt. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 18:41 |
Taallessen worden zelfs gratis gegeven door vluchtelingenwerk. | |
| Ambtenaar030 | maandag 22 juni 2026 @ 18:43 |
Waarom had je het dan in je eerdere post over geld? Als het gratis is? | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 18:44 |
Omdat ze ook geld hebben, maar zelfs gratis kan het gevolgd worden. Maar daar zul je je ook wel weer onderuit lullen. | |
| epicbeardman | maandag 22 juni 2026 @ 18:59 |
| Toevallig relevant item Bekijk deze YouTube-video Een ambtenaar van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema heeft geprobeerd invloed uit te oefenen op de 'te rechtse' berichtgeving van Het Parool. Journalist Paul Vugts trok zich er uiteindelijk niets van aan, maar het is het zoveelste voorbeeld van (een poging tot) het beïnvloeden van de pers door de politiek. | |
| DobbyDobby | maandag 22 juni 2026 @ 19:09 |
Denk dat bijna geen enkel nieuwsblad echt 100% objectief is. Ene wat erger dan de ander. |