abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221117471
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:40 schreef torentje het volgende:

[..]
De meeste belastingbetalers-vooral de werkenden-snappen wel dat het tot studeren dwingen ook geen oplossing is.
:')
  maandag 22 juni 2026 @ 13:38:22 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_221117472
Er zijn in dit land mensen die al jaren op een wachtlijst staan voor een woning, dus Bushra moet maar even lekker wat in haar mikkie nemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221117484
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:33 schreef Cupfighter het volgende:
want er zal toch eens per ongeluk een goede tussen zitten , nee die moeten we ook even afkraken
Eindelijk geef je toe dat de meesten dus kut zijn.
pi_221117510
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:38 schreef Hathor het volgende:
Er zijn in dit land mensen die al jaren op een wachtlijst staan voor een woning, dus Bushra moet maar even lekker wat in haar mikkie nemen.
En terecht.

Een woning moet je verdienen, de hele dag zeiken en niks doen, nee dat soort mensen ruil ik liever om voor Bushra.
pi_221117534
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Eindelijk geef je toe dat de meesten dus kut zijn.
Nou ja ik vind het wel meevallen, heb zelf zelden last van deze mensen maar volgens een deel van dit forum deugt er weinig van en als er dan een positief verhaal komt moeten ze dat ook nog afkraken of is het linkse propoganda
pi_221117549
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:33 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom kan rechts het niet hebben dat er ook migranten zijn die wel hun best doen zich aan te passen, past waarschijnlijk niet in hun denkbeeld en moeten ze het weer naar het negatieve draaien want er zal toch eens per ongeluk een goede tussen zitten , nee die moeten we ook even afkraken
Xenofobie he.

Dezelfde mensen die Sylvana Simmons maar een kut **** vinden en Dylan Yesilgoz moet lekker terug naar Turkije (ze heeft Koerdische roots)
pi_221117552
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En terecht.

Een woning moet je verdienen, de hele dag zeiken en niks doen, nee dat soort mensen ruil ik liever om voor Bushra.
Leuke troll
pi_221117563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ja ik vind het wel meevallen, heb zelf zelden last van deze mensen maar volgens een deel van dit forum deugt er weinig van en als er dan een positief verhaal komt moeten ze dat ook nog afkraken of is het linkse propoganda
Als je de cijfers ziet klopt het ook dat ze oververtegenwoordigd zijn in veel negatieve zaken. Neemt niet weg dat er natuurlijk ook echte vluchtelingen tussen zitten die zich wel goed willen aanpassen. Sneu voor de goedwillende.
pi_221117574
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als je de cijfers ziet klopt het ook dat ze oververtegenwoordigd zijn in veel negatieve zaken. Neemt niet weg dat er natuurlijk ook echte vluchtelingen tussen zitten die zich wel goed willen aanpassen. Sneu voor de goedwillende.
Dat klopt dat die cijfers zo zijn dat ontken ik ook niet maar waarom moet dan juist dit topic ook nog verziekt worden door users die niks positiefs erover uit hun toetsenbord kunnen krijgen
pi_221117580
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Als je de cijfers ziet klopt het ook dat ze oververtegenwoordigd zijn in veel negatieve zaken. Neemt niet weg dat er natuurlijk ook echte vluchtelingen tussen zitten die zich wel goed willen aanpassen. Sneu voor de goedwillende.
Nee die cijfers kloppen niet.

Niet alle cijfers op Twitter of Feestboek zijn waar. Maar dat "weet" jij vast ook wel.
pi_221117606
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt dat die cijfers zo zijn dat ontken ik ook niet maar waarom moet dan juist dit topic ook nog verziekt worden door users die niks positiefs erover uit hun toetsenbord kunnen krijgen
Ben ik deels met je eens, maar dit verhaal lijkt heel gestuurd. vraag het mij af. Intervieuw gezien en ze kan echt helemaal geen Nederlands na 3 jaar. Ik geloof dat niet als je het echt wil leren.
pi_221117613
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ben ik deels met je eens, maar dit verhaal lijkt heel gestuurd. vraag het mij af. Intervieuw gezien en ze kan echt helemaal geen Nederlands na 3 jaar. Ik geloof dat niet als je het echt wil leren.
Dit is niet het eerste positieve topic wat zo benaderd word, ik vind dat jammer, gelijk naar het negatieve
Dat het verhaal wat gestuurd word kan maar dat vind ik ook regelmatig van de negatieve verhalen
pi_221117618
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:56 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ben ik deels met je eens, maar dit verhaal lijkt heel gestuurd. vraag het mij af. Intervieuw gezien en ze kan echt helemaal geen Nederlands na 3 jaar. Ik geloof dat niet als je het echt wil leren.
Je kan je dus niet inschrijven voor taallessen zonder status.
pi_221117656
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:51 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt dat die cijfers zo zijn dat ontken ik ook niet maar waarom moet dan juist dit topic ook nog verziekt worden door users die niks positiefs erover uit hun toetsenbord kunnen krijgen
Omdat de NOS nooit de slechte verhalen zal propageren
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221117663
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat de NOS nooit de slechte verhalen zal propageren
En ON nooit de goede verhalen zal propageren
  maandag 22 juni 2026 @ 14:11:36 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221117678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:33 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom kan rechts het niet hebben dat er ook migranten zijn die wel hun best doen zich aan te passen, past waarschijnlijk niet in hun denkbeeld en moeten ze het weer naar het negatieve draaien want er zal toch eens per ongeluk een goede tussen zitten , nee die moeten we ook even afkraken
De meerderheid zijn prima mensen. Maar dat wil niet zeggen dat wij afscheid moeten nemen van onze eigen identiteit en voortbestaan om al die mensen een leventje in Nederland te gunnen.
The End Times are wild
pi_221117681
Nou Bushra, net zoals de rest van Nederland jaren op een woning kan wachten, mag jij jarenlang op een asieloordeel wachten. Welkom in Nederland.
pi_221117697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat de NOS nooit de slechte verhalen zal propageren
Kan je dat onderbouwen met feiten?

Met dit soort posts draag je mee aan een klimaat van haat aan geweld. Als er straks een tweede Tarik Z of Chris T met slechte bedoelingen hardwerkende journalisten iets wilt aandoen, heb jij daar mede schuld aan.
pi_221117723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
De meerderheid zijn prima mensen. Maar dat wil niet zeggen dat wij afscheid moeten nemen van onze eigen identiteit en voortbestaan om al die mensen een leventje in Nederland te gunnen.
Wat is onze eigen identiteit
Met een blikje schultenbrau in de voortuin gaan zitten en roddelen over de buren?
pi_221117778
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat is onze eigen identiteit
Met een blikje schultenbrau in de voortuin gaan zitten en roddelen over de buren?
Blank, blauwe ogen en blond haar natuurlijk.

Natuurlijk een beetje pech voor iedereen met indisch bloed.
pi_221117804
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit is niet het eerste positieve topic wat zo benaderd word, ik vind dat jammer, gelijk naar het negatieve
Dat het verhaal wat gestuurd word kan maar dat vind ik ook regelmatig van de negatieve verhalen
Ik denk ook dat dat zo is helaas. De journalistiek is steeds minder objectief.
pi_221117806
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je kan je dus niet inschrijven voor taallessen zonder status.
:O
pi_221117816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:16 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:O
Lastig he als iemand de feiten presenteert.

DobbyDobby:

>Ze integeren niet
>Dat komt omdat ze jarenlang moeten wachten op een status

>Ze spreken geen Nederlands
>Dat komt omdat ze geen taallessen mogen nemen zonder status

>Ze werken niet
>...

Was er maar een simpel woord voor mensen die het niet nauw nemen met feiten en de realiteit.
pi_221117857
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Lastig he als iemand de feiten presenteert.

DobbyDobby:

>Ze integeren niet
>Dat komt omdat ze jarenlang moeten wachten op een status

>Ze spreken geen Nederlands
>Dat komt omdat ze geen taallessen mogen nemen zonder status

>Ze werken niet
>...

Was er maar een simpel woord voor mensen die het niet nauw nemen met feiten en de realiteit.
:Z
pi_221117905
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:Z
quote:
13s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:
En na 3 jaar nog geen Nederlands kunnen, flikker toch op. En stop met dat gejank dat dit niet mag van de overheid. Je kan best zelf een curcus volgen of het leren in het dagelijks leven,
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En waarom denk je dat ze toevallig op iemand valt uit haar eigen land die al asiel heeft. Wat iemand al zegt, de volgende stap is kinderen maken en wallah je hebt levenslang gratis geld.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:44 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Niet ons probleem ofwel? Als ik naar een ander land ga, moet ik ook de taal zelf gaan leren. En waar een wil is, is een weg. En 3 jaar is echt een hele lange tijd om de basis onder de knie te krijgen.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:11 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dus? Jouw oplossing is dat ze lekker thuis kan blijven zitten en geen moeite doet om de taal te leren, of dat de belastingbetaler er weer voor kan opdraaien. Dan lekker teruggaan. Iedereen die op de normale manier Nederlander wil worden moet ook binnen 3 jaar slagen voor de examens. Maar dit volk krijgt alles cadeau. En lijkt mij sterk, want volgens onze regering zijn het allemaal dokters en ingenieurs.
Best apart, in het begin van dit topic was je vocaler.

Nu heb je niks anders te posten dan emoji's (wat in mijn opinie ook beter past bij je)

Mensen zoals jou zijn het die het voor anderen verzieken in Nederland. Liever een Bushra dan iemand die de Nos verdacht maakt en niks heeft met de feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')