abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221118625
Is de EO extreem rechts ja?
pi_221118710
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Is de EO extreem rechts ja?
Durft de EO kritisch te zijn op Christenen voor Israel dat neokolonisten op de Westbank en hun illegale terroristische misdaden financiert?
pi_221118719
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Durft de EO kritisch te zijn op Christenen voor Israel dat neokolonisten op de Westbank en hun illegale terroristische misdaden financiert?
En dat kwalificeert de EO als extreem rechts? Tegenwoordig ben je al extreemrechts in het hoofd van de wappies als je je drol in rechtse richting draait.
pi_221118775
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:44 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
En dat kwalificeert de EO als extreem rechts? Tegenwoordig ben je al extreemrechts in het hoofd van de wappies als je je drol in rechtse richting draait.
Ja.

Als je als Evangelische Omroep niet kritisch durft te berichten over het feit dat je kerkgenoten in de vorm van Christenen voor Israel misdrijven financieren dan is dat extreem.

Stel je eens voor dat het moslims waren. Een Moslim Omroep die niet kritisch durft te zijn op een partij die IS financiert in Syrie.

RT is ook een extreem rechtse omroep. Ze durven nooit Putin zijn oorlogsmisdaden te belichten en wijzen altijd naar Oekraine. Maar ik geloof best dat sommige hier op dit forum RT een normale nieuwsmedium vinden.
pi_221119124
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja.
Bedankt voor het lachen.
pi_221119134
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Bedankt voor het lachen.
De inhoudelijke argumenten waren op dus je doet een Trumpje?
pi_221119145
Assad is verjaagd en IS zwaait nu de scepter in Syrië. En IS is bevriend met Israhel. Alle syrische vluchtelingen kunnen nu allemaal terug :W
pi_221119184
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
De inhoudelijke argumenten waren op dus je doet een Trumpje?
Nee, het is gewoon te absurd wat je hier poneert als stelling dus kies ik ervoor om geen energie erin te stoppen en te genieten van het zonnetje, ondertussen hard lachend over zulks domheid. Met jou discussieren is alsof je een flat earther probeert te overtuigen dat de aarde rond is.
pi_221119216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Durft de EO kritisch te zijn op Christenen voor Israel dat neokolonisten op de Westbank en hun illegale terroristische misdaden financiert?
Hoor jij Denk wel eens over de Islamitische terreur in de wereld?
pi_221119251
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:22 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nee, het is gewoon te absurd wat je hier poneert als stelling dus kies ik ervoor om geen energie erin te stoppen en te genieten van het zonnetje, ondertussen hard lachend over zulks domheid. Met jou discussieren is alsof je een flat earther probeert te overtuigen dat de aarde rond is.
Met ad hominem's gooien en dan denken dat je moreel superieur bent.

Only op FOK!. _O-

Mijn nichtje van 8 weet zelfs een hoger niveau dan dit te bereiken.
pi_221119441
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hoor jij Denk wel eens over de Islamitische terreur in de wereld?
Ssssh laat hem in de waan :D
  maandag 22 juni 2026 @ 17:56:40 #112
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221119444
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:00 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je kan je dus niet inschrijven voor taallessen zonder status.
Dat ziu misschien een leuk argument zijn als we nog in de jaren 80 leefden.

Dankzij internet kan iedereen overal een taal leren zolang de wil er maar is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221119506
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Dat ziu misschien een leuk argument zijn als we nog in de jaren 80 leefden.

Dankzij internet kan iedereen overal een taal leren zolang de wil er maar is.
Hoeveel talen heb jij geleerd via het internet?
pi_221119621
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hoor jij Denk wel eens over de Islamitische terreur in de wereld?
Islamitisch terreur bestaat niet in de wereld van extreemlinks. De wereld is van iedereen.
pi_221119627
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Dat ziu misschien een leuk argument zijn als we nog in de jaren 80 leefden.

Dankzij internet kan iedereen overal een taal leren zolang de wil er maar is.
En geld zat om de hele wereld over te steken en hier te komen, maar niet voor een curcusje .Gelooft u het.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:34:18 #116
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221119665
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Hoeveel talen heb jij geleerd via het internet?
Ben nu bezig met de tweede, het kost wel wat tijd om goede youtube-kanalen, gratis nieuwssites en gratis boeken te vinden maar het is te doen. Netflix heeft tegenwoordig ook steeds meer buitenlandse content met bijbehorende audio en ondertiteling.

Alleen apps zoals duolingo gebruiken is eigenlijk nooit genoeg, dan leer je wat leuke woordjes en zinnen voor op vakantie maar meer ook niet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221119673
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Islamitisch terreur bestaat niet in de wereld van extreemlinks. De wereld is van iedereen.
Het bestaat zeker wel
Maar rechtse terreur ook (Israël)
Er zijn genoeg gasten die hier mogen vertrekken van mij (begin maar met Yesilgoz)
Deze vrouw verdient wel een kans
Liever dan die fatbikertjes die meiden in de kont knijpen bijvoorbeeld
Dat daar kritiek op is snap ik
Dit is weer zoeken om het zoeken want ze komt uit Syrië

Overigens vind ik jou nog een van de weinige aan de rechtse kant die een normale reactie geeft, respect daarvoor
pi_221119684
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het bestaat zeker wel
Maar rechtse terreur ook (Israël)
Er zijn genoeg gasten die hier mogen vertrekken van mij (begin maar met Yesilgoz)
Deze vrouw verdient wel een kans
Liever dan die fatbikertjes die meiden in de kont knijpen bijvoorbeeld
Dat daar kritiek op is snap ik
Dit is weer zoeken om het zoeken want ze komt uit Syrië

Overigens vind ik jou nog een van de weinige aan de rechtse kant die een normale reactie geeft, respect daarvoor
Ben ik met je eens amigo. Israel is ook walgelijk. Bizar dat iedereen het zover liet komen.
pi_221119690
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En geld zat om de hele wereld over te steken en hier te komen, maar niet voor een curcusje .Gelooft u het.
En hoe wil je dat doen als je zonder status geen Nederlandse bankrekening mag openen?
pi_221119710
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef MichaelScott het volgende:
Netflix heeft tegenwoordig ook steeds meer buitenlandse content met bijbehorende audio en ondertiteling.

Ahhh mooi dan kunnen we binnenkort als rechts Nederlands ons weer afvragen waarom asielzoekers een Netflix abbonement hebben.

Ik denk dat als je gevlucht bent voor oorlog, niet mag integreren of uberhaupt iets mag doen, dat series kijken op Netflix om een taal te leren wel het laatste is waar je aan denkt.

Edit: Overigens als ik de OP weer lees dan zie ik dat ze de taal wel probeert te leren @MichaelScott . dus we discussieren over iets wat feitelijk niet klopt.
pi_221119728
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En hoe wil je dat doen als je zonder status geen Nederlandse bankrekening mag openen?
Taallessen worden zelfs gratis gegeven door vluchtelingenwerk.
pi_221119734
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Taallessen worden zelfs gratis gegeven door vluchtelingenwerk.
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En geld zat om de hele wereld over te steken en hier te komen, maar niet voor een curcusje .Gelooft u het.
Waarom had je het dan in je eerdere post over geld? Als het gratis is?
pi_221119742
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
[..]
Waarom had je het dan in je eerdere post over geld? Als het gratis is?
Omdat ze ook geld hebben, maar zelfs gratis kan het gevolgd worden. Maar daar zul je je ook wel weer onderuit lullen. :)
pi_221119878
Toevallig relevant item

Bekijk deze YouTube-video

Een ambtenaar van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema heeft geprobeerd invloed uit te oefenen op de 'te rechtse' berichtgeving van Het Parool. Journalist Paul Vugts trok zich er uiteindelijk niets van aan, maar het is het zoveelste voorbeeld van (een poging tot) het beïnvloeden van de pers door de politiek.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221120110
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:59 schreef epicbeardman het volgende:
Toevallig relevant item

Bekijk deze YouTube-video

Een ambtenaar van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema heeft geprobeerd invloed uit te oefenen op de 'te rechtse' berichtgeving van Het Parool. Journalist Paul Vugts trok zich er uiteindelijk niets van aan, maar het is het zoveelste voorbeeld van (een poging tot) het beïnvloeden van de pers door de politiek.
Denk dat bijna geen enkel nieuwsblad echt 100% objectief is. Ene wat erger dan de ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')