abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 23:43:35 #251
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221123186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:38 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Maar ok, ik wil hier graag even normaal op ingaan. Ik kan me de foto die Skysherrif postte niet herinneren, haal 'em graag nog eens hierheen, als je het kunt vinden. Hoeft niet, ik geloof je zo ook wel.

Stond die Nova Poshta trailer dan midden in een postsorteercentrum, of compleet ergens anders? Dat zou natuurlijk nogal een verschil maken. Ik kan me voorstellen dat de Oekraïners niet genoeg trailers bij elkaar kunnen schrapen en gewoon confisceren wat ze kunnen, zonder de boel over te verven. Beetje zelfde idee als die Mad Max-burgervoertuigen van de Russen die telkens voorbij komen.

Als Oekraïners een Nova Poshta trailer gebruiken om drones te lanceren, zijn alle postsorteercentra daardoor legitieme doelen? Is dezelfde logica dan (correct me if I'm wrong): Als russen aanvallen uitvoeren met gewone burgerauto's, dat elk russisch huis een legitiem doelwit is?
Aan het einde ben je de doelen aan het verschuiven. Maar een antwoord hierop:

Ja.

In deze oorlog vallen beide kanten energiedoelen, logistiek en distributiecentra aan.
pi_221123215


deze was het
pi_221123223
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:39 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
De betreffende foto is hier voorbij gekomen met veel duimpjes. En is op alle Russische kanalen rondgegaan. Met de conclusie dat de Nova Poshta trucks als launchers worden gebruikt. De reactie duurde niet lang.

En ja de centra en vrachtwagens werden al langer aangevallen:
[ afbeelding ]

Kwartje al gevallen?

In plaats van arrogant op de man te spelen zou MaxMark ook kunnen typen: "goh dat wist ik niet, weer wat geleerd"
Ok, maar op deze foto zien we geen lanceerinstallaties, of wel? Dat met die duimpjes hebben we nu beide al een paar keer benoemd, waarom zeg je het nu weer? En wat op russische kanalen rondgaat en wat daar als conclusie wordt getrokken heeft hier natuurlijk erg weinig waarde.

Je gaat maar door met je opmerkingen, nu weer "kwartje al gevallen?" en steeds dat in de derde persoon aanspreken - Dat is toch arrogant? Het is een forum, je moet er tegen kunnen te worden aangesproken.

Ik wist dat inderdaad niet, maar als je er altijd met gestrekt been in gaat, ga je geen meewerkende houding krijgen van mensen. Ik weet het trouwens nog steeds niet, ik ga uit van de beelden die ik zie. En tot nu toe heb ik nog geen launchers gezien in postsorteercentra, dus ik neem dan maar van je aan dat dat op die foto te zien was.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:49:28 #254
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221123233
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:48 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ok, maar op deze foto zien we geen lanceerinstallaties, of wel? Dat met die duimpjes hebben we nu beide al een paar keer benoemd, waarom zeg je het nu weer? En wat op russische kanalen rondgaat en wat daar als conclusie wordt getrokken heeft hier natuurlijk erg weinig waarde.

Je gaat maar door met je opmerkingen, nu weer "kwartje al gevallen?" en steeds dat in de derde persoon aanspreken - Dat is toch arrogant? Het is een forum, je moet er tegen kunnen te worden aangesproken.

Ik wist dat inderdaad niet, maar als je er altijd met gestrekt been in gaat, ga je geen meewerkende houding krijgen van mensen. Ik weet het trouwens nog steeds niet, ik ga uit van de beelden die ik zie. En tot nu toe heb ik nog geen launchers gezien in postsorteercentra, dus ik neem dan maar van je aan dat dat op die foto te zien was.
Kap eens met dat arrogante gedoe van je.

Antwoord gewoon inhoudelijk.
pi_221123238
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:43 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Aan het einde ben je de doelen aan het verschuiven. Maar een antwoord hierop:

Ja.

In deze oorlog vallen beide kanten energiedoelen, logistiek en distributiecentra aan.
Welke doelen verschuiven? Stond de launcher in een postsorteercentrum of niet?
pi_221123243
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

deze was het
En dat is een post truck?

Kan de tekst op de neus van de cabine niet lezen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221123247
Naja, dan houdt het op. De ene dooddoener na de andere. Ik probeerde je netjes te antwoorden. Welterusten, jij mag het laatste woord hebben.
pi_221123250
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:49 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Kap eens met dat arrogante gedoe van je.
:')

Pot, ketel.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221123262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:47 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

deze was het
Ah, dank.

Wel een grote patio in dat postsorteercentrum.
  maandag 22 juni 2026 @ 23:55:45 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:00:50 #261
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221123301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:50 schreef MaxMark het volgende:
Naja, dan houdt het op. De ene dooddoener na de andere. Ik probeerde je netjes te antwoorden.
Dat bleef helaas bij proberen.

Tip: speel volgende keer niet meteen op de man.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:01:34 #262
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221123304
Hoop doden onder wie kinderen door Russische aanvallen vandaag....
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221123306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Jouw mening is in deze ook niet relevant want ook geen feiten.
Jij veronderstelt dat er heus wel ergens redundantie is.

Met apperatuur uitgerust die gesanctioneerd is, en je geen spares voor kunt krijgen, geen support op hebt.

Je "ja maar ze gebruiken nog jaren 60 techniek!" mag naar het rijk der fabelen.

De limiteringen waar je tegen aan loopt, mbt deze apperatuur, zijn zeer relevant.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:04:02 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123310
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:39 schreef MaxMark het volgende:

Sorry, maar als je over duimpjes omhoog wilt beginnen: Jij en Achja (waarvan je nu ook weer als enige een duimpje krijgt) gaven altijd een duimpje omhoog wanneer een mod/admin dit topic weer eens dichtgooide. Dat is gewoon toxisch gedrag steeds. "Ha ha, jullie topic is dicht". Het komt zo erg onsympathiek over.

Je komt ook alleen maar in dit topic als iemand volgens jou iets verkeerd post en dan altijd met een arrogantie van heb ik jou daar. Laat het topic dan gewoon links liggen, je vond het blijkbaar altijd prima als het op slot ging.
Heb op zijn minst het lef om mij te taggen dan. Als ik een post like is dat omdat ik het er mee eens ben. En ja, het is een opsec flater van jewelste.

En verder gooien de mods topics niet zonder reden op slot. Dat ligt echt aan het gedrag hier van een aantal lieden.
pi_221123317
Ik denk overigens in de praktijk dat het qua opsec redelijk meevalt. De Russen weten ook echt wel waar Oekraine die dingen uit lanceert. Het is meer dat je ze een vrijbrief geeft om alles te bombarderen wat te maken heeft met logistiek als je zoiets post.
pi_221123324
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoop doden onder wie kinderen door Russische aanvallen vandaag....
Dat doen ze nou eenmaal. Nog iemand wat te melden over UkroNazis hier?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:09:08 #267
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123325
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:02 schreef ExTec het volgende:

Jij veronderstelt dat er heus wel ergens redundantie is.

Met apperatuur uitgerust die gesanctioneerd is, en je geen spares voor kunt krijgen, geen support op hebt.

Je "ja maar ze gebruiken nog jaren 60 techniek!" mag naar het rijk der fabelen.

De limiteringen waar je tegen aan loopt, mbt deze apperatuur, zijn zeer relevant.
En jullie veronderstellen dat het allemaal niet mogelijk is en ik ga daar niet in mee, simpel zat.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:09:41 #268
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221123329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:07 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk overigens in de praktijk dat het qua opsec redelijk meevalt. De Russen weten ook echt wel waar Oekraine die dingen uit lanceert. Het is meer dat je ze een vrijbrief geeft om alles te bombarderen wat te maken heeft met logistiek als je zoiets post.
Dit is de essentie.

Je krijgt een duim van mij.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:13:11 #269
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221123333
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dat doen ze nou eenmaal. Nog iemand wat te melden over UkroNazis hier?
Ik zit te genieten van russische telegram dames (of whatever ze gebruiken) die klagen over eindeloze rijen aan de pomp

https://www.reddit.com/r/(...)th_gas_station_weve/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:16:21 #270
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221123344
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Misschien worden ezels en paarden wel heel populair.


Zeg dat nou niet, de prorussen kunnen dit niet goed aan :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221123350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
En jullie veronderstellen dat het allemaal niet mogelijk is en ik ga daar niet in mee, simpel zat.
Of het mogelijk is, en of het gebeurt is, zijn 2 verschillende dingen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221123351
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Zeg dat nou niet, de prorussen kunnen dit niet goed aan :@
Ja, lastdieren is een gevoelig onderwerp voor die mensen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:24:43 #273
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123361
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:19 schreef ExTec het volgende:

Of het mogelijk is, en of het gebeurt is, zijn 2 verschillende dingen.
Kortom, dat het niet (is) gebeurt kan ook nergens hard gemaakt worden.

Dus verschillen we van mening.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 00:25:44 #274
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221123363
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:07 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Misschien worden ezels en paarden wel heel populair.

Ik ben wel blij dat tank vrachtwagens in bezet Oekraïns grondbebied booming (letterlijk) business zijn.
De Russen blijven voor een belangrijk deel , een Poetin en cons deel, in WW1 hangen, die gebruiken geen internet en lezen verhalen over de grote patriottische oorlog

Terwijl AI oorlog met autonome voertuigen en drones via satellieten reallity is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221123365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De Russen blijven voor een belangrijk deel , een Poetin en cons deel, in WW1 hangen, die gebruiken geen internet en lezen verhalen over de grote patriottische oorlog
Zo erg zal het toch niet zijn. Ze kunnen op z,n minst een opslagtank bouwen. Spectakel om dat dak door de lucht te zien vliegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')