Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat is zeker lief van de buurvrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn buuf is op vakantie ze zegt ga maar in mijn huis zitten, ze heeft airco
Maar ik vind dat niets om bij een ander te gaan zitten als ze niet thuis zijn.
Maar wel heel lief aangeboden.
Zou het ook niks vinden.![]()
Ik denk veel in beelden en vind het een top idee! Een koelpilsjama waar je zo de flesjes uit haalt. Jasje met een rits waar een opener aan zit en hoppaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk veel in beelden en vind het een top idee! Een koelpilsjama waar je zo de flesjes uit haalt. Jasje met een rits waar een opener aan zit en hoppaheb ook de wkamerjas
maar dat is te warm voor nu
![]()
![]()
Verzorg haar kat dus heb de sleutel, kan er zo gaan zitten als ik wil.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is zeker lief van de buurvrouw
Zou het ook niks vinden.
Maar nee doe het maar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
O het heeft mij lekker gesmaakt varkenshaasje, roerbak groenten en gebakken krieltjes heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKaterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:08 schreef Xylar het volgende:
[..]heb ook de wkamerjas
maar dat is te warm voor nu
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geen WKonijn?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKaterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
wortel konijn
Klaar voor het voetbal?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of morgen doodquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hier vlakbij in de duinen loopt een kat rond. Die hebben we gisteren helemaal oranje gespoten. Is nu de WKater
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nope, nog speelgoed opruimen, flesje makenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BrobbeyGod
BrobbeyGod![]()
![]()
![]()
![]()
Maar echt hoor, ik was best wel bang voor deze wedstrijd. Nu niet meer
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja nee de wedstrijd is nog niet voorbij. Nederland moet nu niet achterover gaan leunen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
Maar echt hoor, ik was best wel bang voor deze wedstrijd. Nu niet meerCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat is zo maar hier is bewezen dat er binnen een kwartier 2x gescoord kan wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee de wedstrijd is nog niet voorbij. Nederland moet nu niet achterover gaan leunen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja dat gaat voor hè.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nope, nog speelgoed opruimen, flesje makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo snel. Dat doen ze goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Flesje: ja.quote:
Speelgoed: neuh op zich nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is waar maar het voelt wel opgenomen als de kleine in bed ligt alles aan de kant is. Maar goed met speelgoed op de grond kan je ook heel goed voetballen kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Flesje: ja.
Speelgoed: neuh op zich nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kunnen wel de hele wedstrijd rustig de Zweden gaan bolken met zo'n voorsprongUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Denk eerder dat de Zweden ons moeten bolken
Volgens mij zijn ze wel aan rust toeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kopje thee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar hoe is het met meneer FreshFruit, mooi bruingebakken?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zekers, en zonder streepjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
Maar hoe is het met meneer FreshFruit, mooi bruingebakken?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker in je vissenkom met deze warmte Pinnie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bah jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef drakin het volgende:
Lekker in je vissenkom met deze warmte Pinnie?Werewolf
Billenknijpen met zweetreet is niet fijn...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Gewoon met je blote reet in een teiltje met ijswaterquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Billenknijpen met zweetreet is niet fijn...Uw ADH vitamine Worst
Is kijken zo vermoeiend. Lol.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Billenknijpen met zweetreet is niet fijn...![]()
![]()
Strak plan!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon met je blote reet in een teiltje met ijswaterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Slecht gespeeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat hard, 1e en 2e goal minuut 5 en 17, nu 3e en 4e in minuut 47 en 54Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zeker, op naar 5, 6 of nog meer nul een?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Slapen is belangrijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na de drinkpauze werden de Zweden wel sterkerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee meneer is zelf wezen snurkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Vloeibare Zweedse balletjes genomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de drinkpauze werden de Zweden wel sterkerUw ADH vitamine Worst
Die over de datum warenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vloeibare Zweedse balletjes genomen
Ik kijk toch niet. Zit onmogelijkequote:
duets te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na de drinkpauze Weghorst er in. Weghorst = Wegdorst.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oh, ik begreep m anders, nvmquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lieten ze het daarna lopen dan
Het is je land? kijkt thuis niemand ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet. Zit onmogelijke
duets te kijken![]()
Leg eens uit ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag dat niet, kan dat niet dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is je land? kijkt thuis niemand ?Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is je land? kijkt thuis niemand ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weghorst erin?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Na de drinkpauze Weghorst er in. Weghorst = Wegdorst.![]()
![]()
Ik dacht dat mario het een slechte wedstrijd vond (ne 1e drinkpauze werd Zweden sterker), ik snapte vloeibare Zweedse balletjes niet, dat kan nooit goed zijn lijkt me. Dus deed ik nog een overtreffende trap met de datum gezien het al 4-0 stondquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
In ieder geval wel consistent, wat dat betreft danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.
Nein, woordgrap weghorst wegdorst na drinkpauze,quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wel depayquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nein, woordgrap weghorst wegdorst na drinkpauze,![]()
![]()
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hemquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.Uw ADH vitamine Worst
Achso.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat mario het een slechte wedstrijd vond (ne 1e drinkpauze werd Zweden sterker), ik snapte vloeibare Zweedse balletjes niet, dat kan nooit goed zijn lijkt me. Dus deed ik nog een overtreffende trap met de datum gezien het al 4-0 stond
En een note.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hem
Zou mooi zijn als Japan en Zweden ook nog eens gelijk spelen, dan is NL bij 5-1 1e, als ze van Tunesië winnenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Voor notes hebben we iemand andersquote:
Mario heeft vast een TR gezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor notes hebben we iemand anders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat verwacht ik bij elke "Moggûh" voor 04:30
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
Dat tikt dan mooi aan bij jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
Laat maar komen 😱quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms zijn dingen zoals ze zijn. Tijgernootjes is daar een vanquote:
Tsja dan op tijd slapen.. slaap is belangrijker dan puntenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik snap dat niet als onze spelten zijn ze overall in de Citys bij Public Viewing gewezen vanaf 5:00 ochtendquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag dat niet, kan dat niet dan?![]()
Ja dat moet precies jou zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
Tsja dan op tijd slapen.. slaap is belangrijker dan punten![]()
Mooi hoor. Zweden wint met 5-1 van Tunesië, is na de 2-2 van Nederland vs Japan favoriet. Komt Nederland aan; hee 5-1
Zo dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zwedenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Semi geïntegreerde somaliers vieren feest met vuurwerk, gejuich en hun soort muziek.. klinkt best grappigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja niet verwachtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zweden![]()
![]()
Nee idd, je kan m net zo goed verliezenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Nou ja zeg.
Verkocht.
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begin jij nu ook al Marioos te praten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halen
Ich benn beschmetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al Marioos te praten?
Ik doe ook niet mee om te winnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
Ik geloof je gelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee om te winnen.![]()
![]()
Heerlijk!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Zou kopen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo iets heb ik in het grijs. Al een jaar of 3 dus deze wedstrijd was ook wel grijs gebied toen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zweden zijn weer beter in andere dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De buren van kree?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Edit: oh, al verkocht, ook goedUw ADH vitamine Worst
Als je wint wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu Turkenquote:
Das nieuw voor mijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu TurkenUw ADH vitamine Worst
Sarcasme omdat ik dacht dat er somaliërs bij mij achter wonen maar dat zijn dus Turkenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lecker.
Genietsje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb B&J mango ijs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Breaking: foto's van de favoriete vakantiebestemmingen van mario390 uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
BlubWerewolf
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh da's die "Refugees welcome"-smaak van ze, toch?
Bekijk deze YouTube-video
Owjah, hij staat sinds gisteren online!Met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar toe gegaan!
Niet echt een kinderfilm, maar ze hebben er van genoten!
![]()
![]()
Thanks, dit is wel iets voor Soul.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Owjah, hij staat sinds gisteren online!Met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar toe gegaan!
Niet echt een kinderfilm, maar ze hebben er van genoten!
Deel 1 is echt goed, deel 2 wat minder, 3 (als ik het goed heb) is weer goed en vereder blijft het wel interessant.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, dit is wel iets voor Soul.
Je blijft continu naar hints zoeken om te kijken wat er aan de hand is.![]()
Raam open gezet, koelt hier gelijk af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier beneden is het prima te doen. BOven? Geen idee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Raam open gezet, koelt hier gelijk af.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef Homijn het volgende:
Breaking: foto's van de favoriete vakantiebestemmingen van mario390 uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Man who walks sideways?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok niet![]()
Zijn we even stil van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Wat vindt @hemarookworst hiervan?MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Vriend van me kwam met een nieuwe vlam. Vroeg ik: Zweedse?quote:
Hij: alleen onder haar oksels
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Sorry ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)quote:Ze zijn altijd leuk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)Ze zijn altijd leuk
Marketing dat woord zocht ik. Clever die luiquote:Op zondag 21 juni 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.Iedereen is een kutlultrut
Dank jequote:Op zondag 21 juni 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)Ze zijn altijd leuk
Uw ADH vitamine Worst
Tsja.
Mooi op tijd om je plek te behouden, al is er een Juridisch adviseur aanwezig die van wanten weet. Maar dat zal pas in juli zijnquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb ik geluk mee gehad. Een weekje kon net.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi op tijd om je plek te behouden, al is er een Juridisch adviseur aanwezig die van wanten weet. Maar dat zal pas in juli zijn
BolkI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Mooie bolk.
Ja ken net, en ik snap de frustratie wat de bierkaai betreft. Je kan er daar beter ééntje nemenquote:Op zondag 21 juni 2026 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik geluk mee gehad. Een weekje kon net.
Is ook zo, heb steeds mezelf ermee.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ken net, en ik snap de frustratie wat de bierkaai betreft. Je kan er daar beter ééntje nemen
Ik ga er geen weddenschap op zetten iigquote:Op zondag 21 juni 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook zo, heb steeds mezelf ermee.Iedereen is een kutlultrut
Tis maar net waar je op wed.quote:
Vraag me af of ik straks de buren ga horen wanneer Curaçao speelt straksUw ADH vitamine Worst
Vast wel.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Vraag me af of ik straks de buren ga horen wanneer Curaçao speelt straks
Forza.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Fijne wedstrijd gewenst.
![]()
Sinds wanneer hebben we code geel voor deze temperaturen? het heeft vandaag niet eens de 30 geraaktUw ADH vitamine Worst
![]()
Dat is het tegenwoordig om elke scheet toch?quote:Op zondag 21 juni 2026 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds wanneer hebben we code geel voor deze temperaturen? het heeft vandaag niet eens de 30 geraakt![]()
even raampje open om te luchten, is luchtvochtigheid hier van 60 naar 70 gekropen
Uw ADH vitamine Worst
sowieso, warmte zit al in de muren dus zodra je binnenruimte afkoelt knalt de warmte uit de muren de ruimte inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
koppijnbier, doe mij maar Grolsch of Hertog JanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heb ik met grolshquote:Op zondag 21 juni 2026 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
koppijnbier, doe mij maag Grolsch of Hertog Jan![]()
nou idd, dat ziet er uit dat zij het zelfde zijn wanneer je er in gaat, je een frikandel in een ziekenhuisgang gooitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hele doosquote:Op zondag 21 juni 2026 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
nou idd, dat ziet er uit dat zij het zelfde zijn wanneer je er in gaat, je een frikandel in een ziekenhuisgang gooit![]()
![]()
dat ziet er dan wel weer appetijtelijk uitquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zekersquote:Op zondag 21 juni 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat ziet er dan wel weer appetijtelijk uit![]()
![]()
eens zien of ik de selectie parken af kan krijgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BlubWerewolf
Blub
WarmWerewolf
Zweet en een vreselijke wondeWerewolf
Wrijving denk ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Bijna volWerewolf
Been haunted by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: