Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh da's die "Refugees welcome"-smaak van ze, toch?
Thanks, dit is wel iets voor Soul.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Owjah, hij staat sinds gisteren online!Met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar toe gegaan!
Niet echt een kinderfilm, maar ze hebben er van genoten!
Deel 1 is echt goed, deel 2 wat minder, 3 (als ik het goed heb) is weer goed en vereder blijft het wel interessant.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, dit is wel iets voor Soul.
Hier beneden is het prima te doen. BOven? Geen idee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Raam open gezet, koelt hier gelijk af.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef Homijn het volgende:
Breaking: foto's van de favoriete vakantiebestemmingen van mario390 uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Man who walks sideways?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok niet
Vriend van me kwam met een nieuwe vlam. Vroeg ik: Zweedse?quote:
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)quote:
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)Ze zijn altijd leuk
Marketing dat woord zocht ik. Clever die luiquote:Op zondag 21 juni 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |