Nein, woordgrap weghorst wegdorst na drinkpauze,quote:
Wel depayquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nein, woordgrap weghorst wegdorst na drinkpauze,
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hemquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.
Achso.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat mario het een slechte wedstrijd vond (ne 1e drinkpauze werd Zweden sterker), ik snapte vloeibare Zweedse balletjes niet, dat kan nooit goed zijn lijkt me. Dus deed ik nog een overtreffende trap met de datum gezien het al 4-0 stond
En een note.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hem
Voor notes hebben we iemand andersquote:
Mario heeft vast een TR gezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor notes hebben we iemand anders
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
Dat verwacht ik bij elke "Moggûh" voor 04:30
Dat tikt dan mooi aan bij jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:41 schreef _UserName_ het volgende:
Dat verwacht ik bij elke "Moggûh" voor 04:30
Laat maar komen 😱quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat mag niet van mario, dus je krijgt een proces verbaal van hem
Soms zijn dingen zoals ze zijn. Tijgernootjes is daar een vanquote:
Ik snap dat niet als onze spelten zijn ze overall in de Citys bij Public Viewing gewezen vanaf 5:00 ochtendquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag dat niet, kan dat niet dan?
Ja dat moet precies jou zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
Tsja dan op tijd slapen.. slaap is belangrijker dan punten
Zo dan.quote:
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zwedenquote:
Ja niet verwachtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zweden
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halenquote:
Begin jij nu ook al Marioos te praten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halen
Ich benn beschmetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al Marioos te praten?
Ik doe ook niet mee om te winnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
Ik geloof je gelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee om te winnen.
De buren van kree?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu Turkenquote:
Das nieuw voor mijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu Turken
Sarcasme omdat ik dacht dat er somaliërs bij mij achter wonen maar dat zijn dus Turkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh da's die "Refugees welcome"-smaak van ze, toch?
Thanks, dit is wel iets voor Soul.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Owjah, hij staat sinds gisteren online!Met Mini-ToT en zijn vriendinnetje naar toe gegaan!
Niet echt een kinderfilm, maar ze hebben er van genoten!
Deel 1 is echt goed, deel 2 wat minder, 3 (als ik het goed heb) is weer goed en vereder blijft het wel interessant.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks, dit is wel iets voor Soul.
Hier beneden is het prima te doen. BOven? Geen idee.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
Raam open gezet, koelt hier gelijk af.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:51 schreef Homijn het volgende:
Breaking: foto's van de favoriete vakantiebestemmingen van mario390 uitgelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Man who walks sideways?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeet de volledige ceremoniële naam van Bangkok niet
Vriend van me kwam met een nieuwe vlam. Vroeg ik: Zweedse?quote:
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)quote:
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)Ze zijn altijd leuk
Marketing dat woord zocht ik. Clever die luiquote:Op zondag 21 juni 2026 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, hun marketing is vaak actueel met een knipoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |