Ja dat moet precies jou zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
Tsja dan op tijd slapen.. slaap is belangrijker dan punten
Zo dan.quote:
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zwedenquote:
Ja niet verwachtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is een fikse uitslag idd tegen een relatief goed land als Zweden
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halenquote:
Begin jij nu ook al Marioos te praten?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek welquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook overal dat Nederland de tweede ronde niet zou halen
Ich benn beschmetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al Marioos te praten?
Ik doe ook niet mee om te winnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
Ik geloof je gelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jezelf downplayen om onderschatting te creëeren, goede tactiek wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee om te winnen.
De buren van kree?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
Oja die somaliers zijn Turken kennelijk. Ik zal eens vragen wat zij bieden, doen we 50/50 als het meer dann 12 wordt
Edit: oh, al verkocht, ook goed
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu Turkenquote:
Das nieuw voor mijquote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, die zijn verhuisd, wonen nu Turken
Sarcasme omdat ik dacht dat er somaliërs bij mij achter wonen maar dat zijn dus Turkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |