Na de drinkpauze werden de Zweden wel sterkerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee meneer is zelf wezen snurken
Vloeibare Zweedse balletjes genomenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Na de drinkpauze werden de Zweden wel sterker
Die over de datum warenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vloeibare Zweedse balletjes genomen
Ik kijk toch niet. Zit onmogelijkequote:
Oh, ik begreep m anders, nvmquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lieten ze het daarna lopen dan
Het is je land? kijkt thuis niemand ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet. Zit onmogelijke
duets te kijken
Mag dat niet, kan dat niet dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is je land? kijkt thuis niemand ?
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het is je land? kijkt thuis niemand ?
Weghorst erin?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef _UserName_ het volgende:
Na de drinkpauze Weghorst er in. Weghorst = Wegdorst.
Ik dacht dat mario het een slechte wedstrijd vond (ne 1e drinkpauze werd Zweden sterker), ik snapte vloeibare Zweedse balletjes niet, dat kan nooit goed zijn lijkt me. Dus deed ik nog een overtreffende trap met de datum gezien het al 4-0 stondquote:
In ieder geval wel consistent, wat dat betreft danquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik hou niet van voetbal of het nu Nederland of aan ander land is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |