Dank jequote:Op zondag 21 juni 2026 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
HEMA heeft een enorm goed reclame team (hoe noem je dat)Ze zijn altijd leuk
Mooi op tijd om je plek te behouden, al is er een Juridisch adviseur aanwezig die van wanten weet. Maar dat zal pas in juli zijnquote:
Heb ik geluk mee gehad. Een weekje kon net.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi op tijd om je plek te behouden, al is er een Juridisch adviseur aanwezig die van wanten weet. Maar dat zal pas in juli zijn
Ja ken net, en ik snap de frustratie wat de bierkaai betreft. Je kan er daar beter ééntje nemenquote:Op zondag 21 juni 2026 00:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik geluk mee gehad. Een weekje kon net.
Is ook zo, heb steeds mezelf ermee.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ken net, en ik snap de frustratie wat de bierkaai betreft. Je kan er daar beter ééntje nemen
Ik ga er geen weddenschap op zetten iigquote:Op zondag 21 juni 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook zo, heb steeds mezelf ermee.
Tis maar net waar je op wed.quote:
Vast wel.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
Vraag me af of ik straks de buren ga horen wanneer Curaçao speelt straks
Dat is het tegenwoordig om elke scheet toch?quote:Op zondag 21 juni 2026 01:42 schreef hemarookworst het volgende:
Sinds wanneer hebben we code geel voor deze temperaturen? het heeft vandaag niet eens de 30 geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |