Klopt, vooral tussen de wolken, maar later naar de grond toe, ook hier in buurt en Den Dolder en Soest.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohja jij woont naast mij ( De Bilt)
Ja was echt een onweer die niet vaak voorkomt zo heftig. Kreeg wel de indruk dat ie vooral horizontaal was.
Pak de slinger en draai hem inquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef heywoodu het volgende:
En het dure nieuwe zonnescherm van de buurvrouw hangt nog uit, die gaat alle kanten op
Aangebeld, maar geen gehoor helaas
Ik verwacht verontschuldigingenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:51 schreef Wereldgozer het volgende:
We zijn beflikkerd door @:nattekat
@:haags
Mijn oude heeft het overleefdquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:22 schreef heywoodu het volgende:
En het dure nieuwe zonnescherm van de buurvrouw hangt nog uit, die gaat alle kanten op
Aangebeld, maar geen gehoor helaas
We hingen net met zaklamp over het hek, er is niks aan de buitenkant van het huis om het te bedienenquote:
Ja 3 branden daar zie ik op p2000quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Ivy_Mike het volgende:
Jezus de tering, ik heb in tijden nog nooit zo'n heftige onweersbui meegemaakt hier in Breezand ( Kop van Noord Holland)
En een wind dat er ontstaat niet normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |