Dit ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Wooowww, zo erg als dit heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt. Meer flitsen in millisecondes, en wooww wat een regen!!!
De hele tweede helft Amerika-Australië. Ik heb zelfs even buiten gezeten om te genieten van dit prachtig natuurgeweld. Nog nooit zoiets gezien.
(Bilthoven).
Stormschade A27 afrit zoiets. Zal niet het enige zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu ook denkBegon met mooie discoachtige continu flitsen en nu continu echt keiharde knallen. niet leuk
![]()
Is er brand bij je in de buurt?
Ik wist wel dat er slechte dingen uit Rotterdam kwamenquote:
Ohja jij woont naast mij ( De Bilt)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:12 schreef -Sigaartje het volgende:
Wooowww, zo erg als dit heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt. Meer flitsen in millisecondes, en wooww wat een regen!!!
De hele tweede helft Amerika-Australië. Ik heb zelfs even buiten gezeten om te genieten van dit prachtig natuurgeweld. Nog nooit zoiets gezien.
(Bilthoven).
Rotterdam is echt zwaar tekeer gegaan. Kan me niet zoiets herinneren sinds ik hier woon en dat is al 20 jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:16 schreef kilon het volgende:
Wel een NL-alert voor Flevoland en niet eerder voor de delen van Nederland waar het al voorbij is geraasd. Hier vind ik iets van.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik vrees dat we echt een bak schade hebben in de tuin.
De windstoten zijn echt bizar, het onweer ook…
Windkracht 9 gemeten op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystad. Gaat flink tekeer hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:16 schreef kilon het volgende:
Wel een NL-alert voor Flevoland en niet eerder voor de delen van Nederland waar het al voorbij is geraasd. Hier vind ik iets van.
Ik hoop dat het meevalt. Hier was de heftige wind gelukkig redelijk snel weer gaan liggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat het meevalt. Hier is het voorbij. Alleen nog een mooie lichtshow. Dieren waren ook in paniek en dat gebeurt niet vaak.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Noordkopper!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:19 schreef Ivy_Mike het volgende:
Jezus de tering, ik heb in tijden nog nooit zo'n heftige onweersbui meegemaakt hier in Breezand ( Kop van Noord Holland)
En een wind dat er ontstaat niet normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |