Dat niet, maar dit was wel bizar heftig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:37 schreef Nexum het volgende:
Holy shit dit is de zwaarste storm die ik ooit heb gezien denk ik
Hier helemaal niks. Het regent zelfs niet eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:37 schreef Nexum het volgende:
Deze bui over het westen kwam ook echt onverwachts lijkt het.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dat puntje boven de Biesbosch is waar ik uiteindelijk m'n foto's gemaakt heb, Rotterdam is waar ik begonnen ben en Leiden is waar ik geëindigd ben. Moet toch wat efficientie gaan in mijn toekomstige plannen gaan meenemen.
In Nederland is dit wel de meest intensequote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:37 schreef Nexum het volgende:
Maak je geen zorgen, de volgende komt er alweer aan. Hoewel die meer de lijn Lelystad - Emmeloord lijkt te gaan pakken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar hier in Nunspeet lijkt het langzaam een beetje weg te trekken nu. Dat was een intens stressvol uurtje
Toen ik net terug in Nederland was en aan de lader hing was het al vrij duidelijk dat wat er boven het westen van België hing heel veel potentie had.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Deze bui over het westen kwam ook echt onverwachts lijkt het.
Die was toch al verregend.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:43 schreef Isane het volgende:
Verdomme zeg, het wasrekje met schone was is omgevallen buiten
It giet oanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Friesland en kop van Overijssel worden nu aardig van de kaart geveegd als ik buienradar moet geloven
Wij zitten net in het stukje Drenthe wat de dans grotendeels lijkt te ontspringen. Volgens de buienradar kaart.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Friesland en kop van Overijssel worden nu aardig van de kaart geveegd als ik buienradar moet geloven
Voor Jan met de korte achternaam vandaag dus de tuin gesproeid.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:45 schreef DrMarten het volgende:
Deel 2 lijkt bij jullie net te gaan beginne toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
Zo dat was een sappig buitje in Utrecht. Prachtige stroboscoop, zo heb ik het in Nederland al jaren niet meer meegemaakt.
Topshow
Jazeker, het flitst weer geregeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:51 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Deel 2 lijkt bij jullie net te gaan beginne toch?
Ik zit in Enschede. 1 forse bui gehad, verder net de dans ontsprongen als ik zie wat hier net westelijk langs is gegaanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:48 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
Wij zitten net in het stukje Drenthe wat de dans grotendeels lijkt te ontspringen. Volgens de buienradar kaart.
Jup lijkt net zo groot trouwens als die 1e inmiddels als ik het goed zie op de lightingmapsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:51 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Deel 2 lijkt bij jullie net te gaan beginne toch?
Die groene vlek ten oosten van Zwolle waar weinig gebeurd trekt precies hier over. Veel geflitst in de verte, nog geen druppel gehadquote:
Oh ja, die breidt zich inderdaad snel uit en verplaatst zich maar langzaam dus je hebt er lang last van. Geen zin in. Ik wil gewoon kunnen slapen straks zonder herrie.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup lijkt net zo groot trouwens als die 1e inmiddels als ik het goed zie op de lightingmaps![]()
@:Paul trek je het nog
Klopt had ik ook eerder, zat aan de rand van de storm, enorme lichtshow maar alleen een beetje wind en gerommel in de verte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:56 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
Die groene vlek ten oosten van Zwolle waar weinig gebeurd trekt precies hier over. Veel geflitst in de verte, nog geen druppel gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |