Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straat van Hormoes
© Homijn / GrokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Laat je broek zakken, dan gillen ze nog één keer heel hard en daarna zijn ze allemaal binnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat je broek zakken, dan gillen ze nog één keer heel hard en daarna zijn ze allemaal binnen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor ethische oplossingen moet je niet bij mij zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Regen
Werewolf
Van bloed?
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
(Kan ff niet luisteren, maar dit is volgens mij niet de versie die ik mooi vind. Een bepaalde remix is veel mooier.)![]()
paar druppels hier nu, wat alleen maar kut is, want straks gaat het droog worden en wel warm, dus ellendige vochtige nacht verwacht ik
Haat dit soort weer. Maar mss morgen goeie regen.
zie deze, kwam ik net tegen, die legt het weer iig nog aardig uit voor zover ik ervan weet.Do what you love, love what you do!![]()
Morgenavond komt er regen en onweer na een dag van 34 graden, als het goed is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:20 schreef kree het volgende:
paar druppels hier nu, wat alleen maar kut is, want straks gaat het droog worden en wel warm, dus ellendige vochtige nacht verwacht ik
Haat dit soort weer. Maar mss morgen goeie regen.
zie deze, kwam ik net tegen, die legt het weer iig nog aardig uit voor zover ik ervan weet.![]()
Poging tot slapen want morgen dagbestedingWerewolf
morgen storingsdienst, naja niet echt zin in want weer 24/7 de hele week.
Maar laten we hopen dat het meevalt, je weet dat nooit nl is mijn ervaring onderhandDo what you love, love what you do!![]()
moet het nog zien.. zeker hier aan de kust. maarja je weet dat nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgenavond komt er regen en onweer na een dag van 34 graden, als het goed is.Do what you love, love what you do!![]()
mijn duizendknoop in de tuin die 2 weken geleden weg was. komt al weer op met 10 cm per dag, die vind dit heerlijk. ff paar druppels regen en dan weer volle zon.
Sterf kut ding, t komt tussen tegels uit nu ook onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
nah denk niet want jullie klagen er altijd over als ik me ga uitweiden daarover?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het toch altijd zonder jouw levensverhalen?
Maar heb gewoon ff niet zo heel veel nieuws te vertellen nu sinds afgelopen paar week, tja gangetje op werk en heet en bla eigenlijk alweer zin in vakantie.
maarja dat is normaal voor mij, moet er zo weer inkomen weer dan.,Do what you love, love what you do!![]()
gekut man vandaag, zo geen zin meer in want elektra doe ik weten jullie. En het was vooral zware kabels uitrollen vorige week nog even. En die ik vandaag weer op kon rollen want er moest een zwaardere kabel komen.
goed dus alles weer opgeruimd en daarna die nieuwe nog dikkere neer gelegd. kun je voorstellen alleen al hoeveel ik daarvan baal. maar het is niet ff een touwtje oppakken ofzo,.
gvd 6x35mm2 enzo en uitrollen handmatig vanaf haspel omdat er geen uitloop rolletjes waren of wat.
Was er gelijk klaar alweer mee, daarom nu alweer verbrand want precies midden op de dag.
ligt btw aan werkvoorbereiding want die niet van te voren goed hadden uitgezocht, maar die pikken werken thuis en zeggen mag uitvoerend wel ff doen ofzo.
nou hou ze dit tegoed dat ik weer zo goed was om dat te doen, met paar collega trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
2 x 100m. gvd....... soms ben ik er zo klaar mee. wil deze shit niet meer joh, was leuk 20 jaar terug. moet echt richting instrumentatie dingen en zeg maar max 4mm2 wil ik nog doen.....Do what you love, love what you do!![]()
Net moeten oefen met zingen met het koor erbij wordt daar blij van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik volg het niet echt, mss met NL nog beetje. maar die spelen nog ff niet dacht ik. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
vertel dat spreekt me meer aan als kabels uitrollen en me rug naar de klote helpen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net moeten oefen met zingen met het koor erbij wordt daar blij van.??
Do what you love, love what you do!![]()
denk dat ze op kantoor nog niet begrijpen dat AI fucking niet die kabel ook voor ze gaat leggen....... gvd
en kan er nog wat over zeggen want echt dit irriteert mij ten top. Dat er op intranet dus van bedrijf dan dingen komen hoe je AI goed kunt gebruiken en je een hoop werk kan besparen.....
ja alleen vergeten ze ff dat er ook mensen in uitvoering zijn die zeg maar dat moeten uitvoeren.
En aI heeft het blijkbaar nog wel eens fout ook, waardoor wij 10x opnieuw zelfde werk doen.
Eigenlijk ben ik er zo fucking klaar mee en denk moet ook solliciteren naar dat,. Want ze zien niet meer in wat het werk is.....
tja wat AI zegt en oke ff kabel leggen van 100m. zo gedaan, na fuck think again, de enige die ik nog waardeer zijn werkvoorbereiders die ook ff terplekke komen en zeg help ff ermee dan?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
het pissed me off en mogen jullie best weten, en weet sommige van jullie werken ook vanuit kantoor. maar aub probeer ook ff te begrijpen hoe het in uitvoering is en we zijn al met te kort mensen.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Mario. Nog geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vond het leuk btw, dat we wel dingen voor elkaar krijgen.
Maar achteraf denk ik, we hebben 2 keer onnodig dikke vette kabels. en heb je het echt over 1000kg per rol wel kabels. die we gelegd hadden volgens instructie vanuit werkvoorbereiding.
En het vandaag weer kunnen oprollen voor een dikkere kabel , die vervolgens ook niet aan de testen voldoet.
tja oke he..... wie doet er hier dan wat fout, mijn rug doet zeer echt waar nu.Do what you love, love what you do!![]()
Zaterdagquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik volg het niet echt, mss met NL nog beetje. maar die spelen nog ff niet dacht ik. ?![]()
ik ga wel ff kijken, wie weet gaat het beter, zal niet de eerste keer zijn. Hoop niet verloren nogquote:
Je krijgt er voor betaald gelukkig. Het houdt je bezigquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef kree het volgende:
ik vond het leuk btw, dat we wel dingen voor elkaar krijgen.
Maar achteraf denk ik, we hebben 2 keer onnodig dikke vette kabels. en heb je het echt over 1000kg per rol wel kabels. die we gelegd hadden volgens instructie vanuit werkvoorbereiding.
En het vandaag weer kunnen oprollen voor een dikkere kabel , die vervolgens ook niet aan de testen voldoet.
tja oke he..... wie doet er hier dan wat fout, mijn rug doet zeer echt waar nu.
Uit bed gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja kurz om 18 00 en daar uit de Bett gevallen
Oeps. Heb je je bezeerd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik probeer alle wedstrijden te kijken. Op de nachtwedstrijden naquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken, wie weet gaat het beter, zal niet de eerste keer zijn. Hoop niet verloren nog![]()
Ik kijk er geen een.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat wel en kan er over lachen nog wel..... maarja het lijkt dan zo zinloos soms wat je doet en moeite voor doet dat wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt er voor betaald gelukkig. Het houdt je bezig
15000 uitgegeven voor nieuwe kabels die wss niet de oplossing bieden..
en had het ze eigenlijk gelijk al kunnen zeggen, want hele probleem elders. maarja he, ben ik maar de uitvoerende enzo.
alleen NL kijk ik nog wel, voor de rest boeit het me niet zoveel ook eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zo werkt het vaak. Breken ze de straten open voor A dan maanden later weer voor BWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee geen pijn maar alles is gevallen hadde drom gehad auto willt over me overriden heb me zo van bed gerolltquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit bed gevallen
Oeps. Heb je je bezeerd?![]()
nouja dat is precies wat het is ja, en het komt omdat zegeaar kantoor zo weinig "feeling" meer heeft met uitvoerende of sowieso de situatie niet weet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo werkt het vaak. Breken ze de straten open voor A dan maanden later weer voor B
En uitgaat van een berekening op wat? die horen wij nooit iig.
en heb het zelf nagerekend en merk al weer dan zijn er fouten gemaakt. tja ga je daar tegen in???? ik wel maar wordt meestal niet zo gewaardeerd. tenzij veiligheids dingen.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig geen gebroken ribben. Kan je nagaan wat je in een droom doet hèquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee geen pijn maar alles is gevallen hadde drom gehad auto willt over me overriden heb me zo van bed gerolltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee ook geen Nederland. Vind voetbal geen reet aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iedereen wil maar uitvoerder worden enzo? en pikkies die niet weten wat links of rechtsom is met iets open of dicht draaien.
Letterlijk en figuurlijk he maak ik dit mee.
En wij worden weg gezet als =, tja joh die zijn maar uitvoerend. ik haat het en mss daarom ga ik wel weg bij waar ik nu werk uiteindelijk. want trek dat zo slecht.
maarja tis natuur en daar bezig zijn enzo en niet de meest slechte omgeving om te werken. maarja zet er onderhand toch vraagtekens bij hoe het gaat. Helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook doorlerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeft niet, ik kan zo aan de slag bij een willekeurig ander bedrijf, met hogere loonschaal.quote:
maar wil aan de ene kant dus niet dit kwijt, want mooier kun je het niet vinden.
Aan de andere kant technisch, heb er niet zo uitdaging ofzo.
Maarja keuze keuze, en weet alleen ik kan dat beslissen, maar door dit soort dingen denk ik soms, tis te traag niet oke niet goed voorbereid. En soms irriteert me dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Man man manquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ook geen Nederland. Vind voetbal geen reet aan.![]()
nee ben op kont gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen gebroken ribben. Kan je nagaan wat je in een droom doet hè![]()
ik haat het gewoon dat ik dus vorige week dikke zware kabels heb moeten sjouwen. en ze vandaag weer opgeruimd heb. met weer alle moeite voor een nieuwe, en die doet ook niet aan de eisen.....
wtf/. nou nog open wat daarmee want weet het nu ook niet meer.
maar als ik ze nog een keer weer op moet rollen dan ga ik wel pissed zijn.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk totaal vorige week 200m kabel gelegd enzo. vandaag 200m weer opgeruimd en veel waardere wie 200m kabel heb gelegd. en wtf niet zo veel gezweten als vandaag, want toch zwaarder weer als je denkt.
als ik dat nog een keer moet weg halen dan ga ik boos worden denk. naar werkvoorbereiding.Do what you love, love what you do!![]()
tis zwaarder als je denkt nl dat uitleggen van die kabels......reken het maar uit 5x35mm2 enzo en keer 100mDo what you love, love what you do!![]()
naja ben er beetje pissed over eigenlijk, en heb ik gezegd ook wel. Maarja wil er nog geen drama over maken.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmmm 35mm2 per ader, dus keer 5 dat en dat x 100m kabel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
EN hoeveel vierkante mm waren die kabels ook al weer?Do what you love, love what you do!![]()
2x leggen dus 2x weer weghalen en 2x weer terug. voelt als zinloze actie want gemeten en kwam op zelfde uit als wat we hadden met die oude kabels??? die dunner waren,
hele probleem ligt achter ergens "kortsluitstroom etc berekening" en gemeten die niet oke waren,.
Min of meer denk ik, het is nog steeds hetzelfde met veel dikkere kabels, dus probleem verder op in de installatieDo what you love, love what you do!![]()
tja je zou denken dat hadden ze moeten merken? want weet dat dit eerder gemeten is nl. toch krijg ik het als opdracht.....
naja dikke lul, weet nu beter, ga me rug er niet meer aan verspillen.Do what you love, love what you do!![]()
naja het is allemaal wat meer theoretischer. ik denk we hadden gewoon aangesloten en had ik echt gedacht als elektromonteur, had best goed gekomen.quote:
maarja nu hebben we gemeten en viel er ietsjes buiten. dus naja nu kan ik er niet meer onderuit natuurlijk.
niet mijn keuze dit btw maar van werkvoorbereiding die achter computer ff denken dan wel. .Do what you love, love what you do!![]()
kans dat dat fout zou gaan op kabels dat stukje is mss 0.01%. maarja volgens de boekjes mag het nietDo what you love, love what you do!![]()
nouja drama om te zeggen is te overdreven he. want er is geen probleem nog.
maar zie mezelf zinloos werk doen en daar kan ik slecht tegen, zeker omdat het komt door de voorbereiding. kan paar keer.
maar dit moet echt niet teveel worden want dan ben ik er ook klaar mee wel.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk nu nl. er is zinloos besteld door werkvoorbereiding die 200m kabel wat 15.000 kost alleen al.
laat staan wat iedereen er aan werk voor had, dus tel er nog maar aantal 1000 bij op....
naja en ik weet dat omdat ik gewoon niet retard ben en kan die berekeningen ook maken. en werkvoorbereiding denkt het beter weten en wij volgen op?
Zelfde schaal btw die bij ons.
Maar ze weten de fuck niet, zeker niet die net nieuw zijn, maarja dat is de begin van AI generatie denk?
wat denken jullie dan? moet ik er wat van zeggen of gewoon mijn bek houden en gewoon mijn salaris verdienen?Do what you love, love what you do!![]()
tja hier wel. lol.quote:
naja heb er wel eens gedachten over hoor over wat ik hier mee moet en of ik wel wil.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ook pijnlijk zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis wel een beetje, want ik ben wel van eerlijk vertellen over mij enzo. En weet ook niet of dit dan weer het beste topic is ook,
Maar tja. weet niet, ik heb er niet zo problemen mee. maar laatste tijd die comments heb ik er niet zo zin meer in?Do what you love, love what you do!![]()
Serieus, dit is niet het topic er voor.
Dit is een spelletje waarin je punten scoort voor iedere minuut na je post dat niemand iets nieuws post. That's all.![]()
Jij hebt toch een eigen dagboektopic?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef kree het volgende:
tis wel een beetje, want ik ben wel van eerlijk vertellen over mij enzo. En weet ook niet of dit dan weer het beste topic is ook,
Maar tja. weet niet, ik heb er niet zo problemen mee. maar laatste tijd die comments heb ik er niet zo zin meer in?Voorheen Bargehassus.![]()
ja dat weet ik uiteraard. dus oke maar af ertoe maakte dat dit wel leuk toch?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef ToT het volgende:
Serieus, dit is niet het topic er voor.
Dit is een spelletje waarin je punten scoort voor iedere minuut na je post dat niemand iets nieuws post. That's all.
maar het is goed idee denk voor mij om toch dan ff te verhuizen, hoewel ik discussies hier soms echt waardeer he.
maarja tis idd niet de plek ervoor. het wordt ook niet leuker laatste tijd. naja.
zie jullie in andere topics vast wel.
ja maarja. ook niet bijgehouden. en vind dat ook niet leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Jij hebt toch een eigen dagboektopic?
want wil helemaal niet dat het gaat over mij ofzo? meer gewoon gezellig ff kletsen, en kan nog in paar andere SC. hier heb ik de hoop beetje opgegeven, want elke keer als ik wat zeg waar over te kletsen is dan gaat het alleen over punten maken. enne naja nee doe daar niet aan mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ben solo zanger op een event later dit jaar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
vertel dat spreekt me meer aan als kabels uitrollen en me rug naar de klote helpen???
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hmmm mss wel, maar ook niet echt dat ik denk kan mee praten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef SimonB. het volgende:
kree, praat eens met mario.
Volgens mij hebben jullie best wat overeenkomsten.Do what you love, love what you do!![]()
JaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Doch
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De een plaatst YouTubes de ander smileys of gifjes … of een bolk
En sommige praten en praten het het mag allemaal
En er wordt heel wat koffie geschonken. Voor ieder was wils.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Geen koffie, nee dank u, daar is het te laat voor vandaag.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Glaasje cassis een beter idee denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen koffie, nee dank u, daar is het te laat voor vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of Rivella, of siroop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glaasje cassis een beter idee denk ik.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Rivella is ook lekker. Ik had laatst ginger ale mee genomen in de aanbieding ook wel lekkerquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 18-06-2026 23:21:15 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Homijnquote:
wat dan??? vertel? muzikaal ben ik altijd nog wel geïnteresseerd in? of mss wat begeleiding piano erbij?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben solo zanger op een event later dit jaar.Do what you love, love what you do!![]()
ja zeg maar hoor?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:
Kree ik hoef maar 1 superklein minipuntje, geef me 1 minuutDo what you love, love what you do!![]()
Toen ik stilletjes het topic binnensloop
Ging het gesprek over Rivella of siroop
Natuurlijk bedelt Masberum om een punt
alsof er iemand is die hem dat gunt
Moddeke meldt dat YouTube-clips zijn toegestaan
Veel mag hier, maar geen vraag over een banaan
Ondertussen ben ik het bolken verleerd
Mijn lage plek op de ranglijst is verkeerd
Hoog tijd voor een gesprek met de therapeut
Die als een echte koffieleut over koffie teutMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
geef me 3 min en maak er liedje van met AI.....quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef Homijn het volgende:
Toen ik stilletjes het topic binnensloop
Ging het gesprek over Rivella of siroop
Natuurlijk bedelt Masberum om een punt
alsof er iemand is die hem dat gunt
Moddeke meldt dat YouTube-clips zijn toegestaan
Veel mag hier, maar geen vraag over een banaan
Ondertussen ben ik het bolken verleerd
Mijn lage plek op de ranglijst is verkeerd
Hoog tijd voor een gesprek met de therapeut
Die als een echte koffieleut over koffie teut
het blijft hetzelfde natuurlijk. maarja ach, wat voor stijl?Do what you love, love what you do!![]()
Van mij hoeft dit geen liedje te worden. En al zeker niet met AIquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
geef me 3 min en maak er liedje van met AI.....
het blijft hetzelfde natuurlijk. maarja ach, wat voor stijl?
het lijkt wel op liedtekst beetje?quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Van mij hoeft dit geen liedje te worden. En al zeker niet met AIDo what you love, love what you do!![]()
naja AI haalt er niet uit wat ik erbij dacht zo, dus laten we dat maar ff gaan. lolDo what you love, love what you do!![]()
krijg dezelfde shit verweer uit enzo, precies waarom je nog misschien nog wel muzikanten nodig hebt.
ik durf niet te posten wat AI ervan maakt btw. LOL
* Homijn luistert alleen Jive BunnyMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Dit klinkt heel interessant, alleen weet ik niet wat het isquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euvels is ook lekker. Ik had kaats vingerwerk mee genomen in de aanbieding ook wel lekkerUw ADH vitamine Worst
enige wat AI er uit haalt en moet zeggen na aantal keer herstellen. Nog vind ik het kut wss. Maarja zover staat AI nu in liedjes.
https://suno.com/s/lnr6timP9vTNw3J9Do what you love, love what you do!![]()
maakt beetje zelfde veel van hetzelfde he dat AI (goh hoe zou dat nou komen, ding leert van zichzelf wat ie maakte en mensen weer posten en het weer van leert)
Nog steeds geen voorstander van dat AI, onze generatie had er mss nog net wat nadeel van en pakt wat mee. de huidige (jullie kinderen dus als je ze hebt, net voordeel nog). volgende generatie weet helemaal niks meer zelf te bedenken, dat en zo zal het gaan voorspel ik.Do what you love, love what you do!![]()
Lol heb mijn bericht aangepast. Moet echt goed uitkijken als ik mobiel FOKquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit klinkt heel interessant, alleen weet ik niet wat het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, de realiteit is toch niet zo spannend als verwachtquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol heb mijn bericht aangepast. Moet echt goed uitkijken als ik mobiel FOKUw ADH vitamine Worst
ik leef beter liever in oudere "90-20 tijden enzo, was veel leuker, maarjha. goed je moet er wel in mee he...Do what you love, love what you do!![]()
Jammer hè.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer, de realiteit is toch niet zo spannend als verwacht
valt zwaar tegen ja, had er meer van verwacht. en dat meen ik echtquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat hele AI is een hoax.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef kree het volgende:
maakt beetje zelfde veel van hetzelfde he dat AI (goh hoe zou dat nou komen, ding leert van zichzelf wat ie maakte en mensen weer posten en het weer van leert)
Nog steeds geen voorstander van dat AI, onze generatie had er mss nog net wat nadeel van en pakt wat mee. de huidige (jullie kinderen dus als je ze hebt, net voordeel nog). volgende generatie weet helemaal niks meer zelf te bedenken, dat en zo zal het gaan voorspel ik.In werkelijkheid is het gewoon Ed Sheeran die alles inspeelt.
en het is ook hier hoor. en neem niemand iets kwalijk, maarja dan is het toch een beetje klagen op.
terwijl je kunt er altijd wat beters van maken en denk en weet ik.
Maarja de manier waarop he? ben je al weer 40 plus. niet zo zin in balblabla ik ken het well\
Nog steeds (als het goed is iig). heb je er nog steeds zelfde keus over wat te doen, nouja ik weet het ff niet op het moment.Do what you love, love what you do!![]()
AI is heel makkelijk nu, over paar jaar ga je er dik voor betalen en kunnen mensen niet zonder meer. het is de nieuwe digitale drugs.Do what you love, love what you do!![]()
slaapje tijd voor mij, zou nog wel ure door kunnen kletsen, maarja helaas geen tijd meer voor
trusten allen.
BlubWerewolf
tja als jullie dat denken ?quote:
maargoed ben er sowieso ff niet zoveel komende week, dus tot later.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
SlaapwelWerewolf
Daar gaat de mensheid ooit nog de Darwin-award voor krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:33 schreef kree het volgende:
AI is heel makkelijk nu, over paar jaar ga je er dik voor betalen en kunnen mensen niet zonder meer. het is de nieuwe digitale drugs.![]()
Mopper de mopper de mopperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig lol hier. Wakker door de warmte bah bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Doccie
2 weken lang is het vies warm weer. Wordt al beroerd als ik er aan denk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
23gr is het mooi,dit hoeft van mijn ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 weken lang is het vies warm weer. Wordt al beroerd als ik er aan denk.![]()
Nee en dan 2 weken lang zo warm. Als het al stopt na 2 wekenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:08 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
23gr is het mooi,dit hoeft van mijn ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is aardig tekeer gegaan hier met wind en onweerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
ik moet veel werken de komende tijd dus zal je vast nog wel lukken deze maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zo heb je wat aan je dag
Hoe laat ga je 's avonds naar bed dan?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
meestal rond 21u, 2130 en slaap dan rond 22u. Ik slaap tussen de 6 en 7 uur. Op vrije dagen ga ik nog even bed in als Jyske slaapt en pak ik nog een uurtje als ik de dag er voor wat later was zoals gisterTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, ergens niet maar ben vaak wel moe einde dag. Zou best we uurtje later willen slapen en wakker worden maar mijn biologische klok is dusdanig dat ik vrijwel nooit na 5u wakker wordTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
morgen mijn oranje overhemd aan naar werkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 05:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, morgenavond moet Nederland weer, tegen Zweden.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
je bent de hele nacht hier geweest, genoeg kansen
even een parkje doen wat me gister niet is gelukt
Morguh heren
quote:vies benauwd zeker nu bij jullie na de regen?
quote:hele nacht hier gezeten?
hou op schei uit..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]vies benauwd zeker nu bij jullie na de regen?
[..]hele nacht hier gezeten?
en ja dat heeft ie, en nog klagen dat ik er 60 heb waar hij er 90 heeft maar zo kennen we hem
Ja wurde teveel gestörtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]vies benauwd zeker nu bij jullie na de regen?
[..]hele nacht hier gezeten?
![]()
Ja ik zet ook maar niet open ook al is het buiten iets koeler dan binnen de luchtvochtigheid is hier 89 % dan haal ik die zooi ook naar binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hou op schei uit..
en ja dat heeft ie, en nog klagen dat ik er 60 heb waar hij er 90 heeft maar zo kennen we hemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, iedereen wil punten Mario en met dit weer slapen mensen slechter dus komen ze hier kletsenquote:
Ik ben ook al vanaf 2.15 uur wakker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK was er vannacht ook even, maar alleen gedag zeggen. Ben serie gaan kijken en ben lekker pnder de ventilator op de bank gaan liggenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het hier wel ff open maar de zon komt de kamer al inTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
gooi ook de boel zo weer dicht, heb het in ieder geval 1.5 graad minder warm in huis
Ja hier gelijk bij opkomt in de kamer en gaat pas weg als hij onder isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
Heb het hier wel ff open maar de zon komt de kamer al inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan haal je wel al het vocht in huis , dus ik hou het nog wel dicht helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de tuindeur nog open, hier geen zon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb m ook aan de zijkant maar dan is het al te warm, zonkracht is sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier gelijk bij opkomt in de kamer en gaat pas weg als hij onder isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja helaas, en dit gaat nog zeker 2 weken zo doorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb m ook aan de zijkant maar dan is het al te warm, zonkracht is sterkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar we moeten het er mee doen, klagen heeft geen zin helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zag het ja, heeft de warmte het toch gewonnen van de koelere noordwesten straalstroom. Was lang onduidelijkheid over maar merkte gister al wel dat het zo zou zijn.. was warmer dan verwacht (31.8 graden waar 28 was verwacht), dan zouden we goed zitten met 22-25 graden maar het is dus de warmte gewordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, en dit gaat nog zeker 2 weken zo doorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja voor veel mensen jammer, maar voor veel ook fijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja, heeft de warmte het toch gewonnen van de koelere noordwesten straalstroom. Was lang onduidelijkheid over maar merkte gister al wel dat het zo zou zijn.. was warmer dan verwacht (31.8 graden waar 28 was verwacht), dan zouden we goed zitten met 22-25 graden maar het is dus de warmte geworden
Tegen kou kan je je nog kleden, tegen warmte doe je weinigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee precies. Als het nu droge warmte zou zijn prima, maar helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor veel mensen jammer, maar voor veel ook fijn.
Tegen kou kan je je nog kleden, tegen warmte doe je weinigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, dat helaas niet, ik hoop niet dat het 14 dagen deze vochtige warmte isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee precies. Als het nu droge warmte zou zijn prima, maar helaas
Ik heb al vreselijk last van mijn longen, voor mensen die het nog erger met hun longen hebben is dit niet te doen.
Heb met ze te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk de eerste dagen nog wel, daarna blijft het droog, dan is de aanwezige vocht wel weg geschroeidquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet, ik hoop niet dat het 14 dagen deze vochtige warmte is
Ik heb al vreselijk last van mijn longen, voor mensen die het nog erger met hun longen hebben is dit niet te doen.
Heb met ze te doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat stelt mij enigsinds gerust. Maar goed als het tussen door regent dan is de hoop daarop wel kleinerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk de eerste dagen nog wel, daarna blijft het droog, dan is de aanwezige vocht wel weg geschroeidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeker maar regen staat niet in de verwachting na vandaag. Dus denk vanaf maandag dat het beter te doen isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat stelt mij enigsinds gerust. Maar goed als het tussen door regent dan is de hoop daarop wel kleinerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: