Hey Mario. Nog geslapen?quote:
Zaterdagquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik volg het niet echt, mss met NL nog beetje. maar die spelen nog ff niet dacht ik. ?
ik ga wel ff kijken, wie weet gaat het beter, zal niet de eerste keer zijn. Hoop niet verloren nogquote:
Je krijgt er voor betaald gelukkig. Het houdt je bezigquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef kree het volgende:
ik vond het leuk btw, dat we wel dingen voor elkaar krijgen.
Maar achteraf denk ik, we hebben 2 keer onnodig dikke vette kabels. en heb je het echt over 1000kg per rol wel kabels. die we gelegd hadden volgens instructie vanuit werkvoorbereiding.
En het vandaag weer kunnen oprollen voor een dikkere kabel , die vervolgens ook niet aan de testen voldoet.
tja oke he..... wie doet er hier dan wat fout, mijn rug doet zeer echt waar nu.
Uit bed gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja kurz om 18 00 en daar uit de Bett gevallen
Ik probeer alle wedstrijden te kijken. Op de nachtwedstrijden naquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken, wie weet gaat het beter, zal niet de eerste keer zijn. Hoop niet verloren nog
ja dat wel en kan er over lachen nog wel..... maarja het lijkt dan zo zinloos soms wat je doet en moeite voor doet dat wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt er voor betaald gelukkig. Het houdt je bezig
alleen NL kijk ik nog wel, voor de rest boeit het me niet zoveel ook eigenlijk.quote:
Nee geen pijn maar alles is gevallen hadde drom gehad auto willt over me overriden heb me zo van bed gerolltquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit bed gevallen
Oeps. Heb je je bezeerd?
nouja dat is precies wat het is ja, en het komt omdat zegeaar kantoor zo weinig "feeling" meer heeft met uitvoerende of sowieso de situatie niet weet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo werkt het vaak. Breken ze de straten open voor A dan maanden later weer voor B
Gelukkig geen gebroken ribben. Kan je nagaan wat je in een droom doet hèquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee geen pijn maar alles is gevallen hadde drom gehad auto willt over me overriden heb me zo van bed gerollt
Nee ook geen Nederland. Vind voetbal geen reet aan.quote:
hoeft niet, ik kan zo aan de slag bij een willekeurig ander bedrijf, met hogere loonschaal.quote:
Man man manquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ook geen Nederland. Vind voetbal geen reet aan.
nee ben op kont gevallenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geen gebroken ribben. Kan je nagaan wat je in een droom doet hè
hmmmmm 35mm2 per ader, dus keer 5 dat en dat x 100m kabel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
EN hoeveel vierkante mm waren die kabels ook al weer?
naja het is allemaal wat meer theoretischer. ik denk we hadden gewoon aangesloten en had ik echt gedacht als elektromonteur, had best goed gekomen.quote:
tja hier wel. lol.quote:
Kan ook pijnlijk zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |