Jij hebt toch een eigen dagboektopic?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef kree het volgende:
tis wel een beetje, want ik ben wel van eerlijk vertellen over mij enzo. En weet ook niet of dit dan weer het beste topic is ook,
Maar tja. weet niet, ik heb er niet zo problemen mee. maar laatste tijd die comments heb ik er niet zo zin meer in?
ja dat weet ik uiteraard. dus oke maar af ertoe maakte dat dit wel leuk toch?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef ToT het volgende:
Serieus, dit is niet het topic er voor.
Dit is een spelletje waarin je punten scoort voor iedere minuut na je post dat niemand iets nieuws post. That's all.
ja maarja. ook niet bijgehouden. en vind dat ook niet leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Jij hebt toch een eigen dagboektopic?
Ben solo zanger op een event later dit jaar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
vertel dat spreekt me meer aan als kabels uitrollen en me rug naar de klote helpen???
hmmm mss wel, maar ook niet echt dat ik denk kan mee praten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef SimonB. het volgende:
kree, praat eens met mario.
Volgens mij hebben jullie best wat overeenkomsten.
Glaasje cassis een beter idee denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen koffie, nee dank u, daar is het te laat voor vandaag.
Of Rivella, of siroop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glaasje cassis een beter idee denk ik.
Rivella is ook lekker. Ik had laatst ginger ale mee genomen in de aanbieding ook wel lekkerquote:
Hello Homijnquote:
wat dan??? vertel? muzikaal ben ik altijd nog wel geïnteresseerd in? of mss wat begeleiding piano erbij?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben solo zanger op een event later dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |