quote:
quote:
hou op schei uit..quote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]vies benauwd zeker nu bij jullie na de regen?
[..]hele nacht hier gezeten?
Ja wurde teveel gestörtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]vies benauwd zeker nu bij jullie na de regen?
[..]hele nacht hier gezeten?
Ja ik zet ook maar niet open ook al is het buiten iets koeler dan binnen de luchtvochtigheid is hier 89 % dan haal ik die zooi ook naar binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hou op schei uit..
en ja dat heeft ie, en nog klagen dat ik er 60 heb waar hij er 90 heeft maar zo kennen we hem
Ja, iedereen wil punten Mario en met dit weer slapen mensen slechter dus komen ze hier kletsenquote:
IK was er vannacht ook even, maar alleen gedag zeggen. Ben serie gaan kijken en ben lekker pnder de ventilator op de bank gaan liggenquote:
Ja hier gelijk bij opkomt in de kamer en gaat pas weg als hij onder isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:48 schreef _UserName_ het volgende:
Heb het hier wel ff open maar de zon komt de kamer al in
Dan haal je wel al het vocht in huis , dus ik hou het nog wel dicht helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb de tuindeur nog open, hier geen zon.
Heb m ook aan de zijkant maar dan is het al te warm, zonkracht is sterkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier gelijk bij opkomt in de kamer en gaat pas weg als hij onder is
Ja helaas, en dit gaat nog zeker 2 weken zo doorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb m ook aan de zijkant maar dan is het al te warm, zonkracht is sterk
Ik zag het ja, heeft de warmte het toch gewonnen van de koelere noordwesten straalstroom. Was lang onduidelijkheid over maar merkte gister al wel dat het zo zou zijn.. was warmer dan verwacht (31.8 graden waar 28 was verwacht), dan zouden we goed zitten met 22-25 graden maar het is dus de warmte gewordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, en dit gaat nog zeker 2 weken zo door
Ja voor veel mensen jammer, maar voor veel ook fijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja, heeft de warmte het toch gewonnen van de koelere noordwesten straalstroom. Was lang onduidelijkheid over maar merkte gister al wel dat het zo zou zijn.. was warmer dan verwacht (31.8 graden waar 28 was verwacht), dan zouden we goed zitten met 22-25 graden maar het is dus de warmte geworden
Nee precies. Als het nu droge warmte zou zijn prima, maar helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor veel mensen jammer, maar voor veel ook fijn.
Tegen kou kan je je nog kleden, tegen warmte doe je weinig
Nee, dat helaas niet, ik hoop niet dat het 14 dagen deze vochtige warmte isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee precies. Als het nu droge warmte zou zijn prima, maar helaas
Ik denk de eerste dagen nog wel, daarna blijft het droog, dan is de aanwezige vocht wel weg geschroeidquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet, ik hoop niet dat het 14 dagen deze vochtige warmte is
Ik heb al vreselijk last van mijn longen, voor mensen die het nog erger met hun longen hebben is dit niet te doen.
Heb met ze te doen
O dat stelt mij enigsinds gerust. Maar goed als het tussen door regent dan is de hoop daarop wel kleinerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk de eerste dagen nog wel, daarna blijft het droog, dan is de aanwezige vocht wel weg geschroeid
Dat zeker maar regen staat niet in de verwachting na vandaag. Dus denk vanaf maandag dat het beter te doen isquote:Op vrijdag 19 juni 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat stelt mij enigsinds gerust. Maar goed als het tussen door regent dan is de hoop daarop wel kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |