Dat hele AI is een hoax.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef kree het volgende:
maakt beetje zelfde veel van hetzelfde he dat AI (goh hoe zou dat nou komen, ding leert van zichzelf wat ie maakte en mensen weer posten en het weer van leert)
Nog steeds geen voorstander van dat AI, onze generatie had er mss nog net wat nadeel van en pakt wat mee. de huidige (jullie kinderen dus als je ze hebt, net voordeel nog). volgende generatie weet helemaal niks meer zelf te bedenken, dat en zo zal het gaan voorspel ik.
tja als jullie dat denken ?quote:
Daar gaat de mensheid ooit nog de Darwin-award voor krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:33 schreef kree het volgende:
AI is heel makkelijk nu, over paar jaar ga je er dik voor betalen en kunnen mensen niet zonder meer. het is de nieuwe digitale drugs.
Weinig lol hier. Wakker door de warmte bah bahquote:
2 weken lang is het vies warm weer. Wordt al beroerd als ik er aan denk.quote:
23gr is het mooi,dit hoeft van mijn ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 weken lang is het vies warm weer. Wordt al beroerd als ik er aan denk.
Nee en dan 2 weken lang zo warm. Als het al stopt na 2 wekenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 03:08 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
23gr is het mooi,dit hoeft van mijn ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |