Of Rivella, of siroop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Glaasje cassis een beter idee denk ik.
Rivella is ook lekker. Ik had laatst ginger ale mee genomen in de aanbieding ook wel lekkerquote:
Hello Homijnquote:
wat dan??? vertel? muzikaal ben ik altijd nog wel geïnteresseerd in? of mss wat begeleiding piano erbij?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben solo zanger op een event later dit jaar.
ja zeg maar hoor?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:57 schreef Masberum het volgende:
Kree ik hoef maar 1 superklein minipuntje, geef me 1 minuut
geef me 3 min en maak er liedje van met AI.....quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef Homijn het volgende:
Toen ik stilletjes het topic binnensloop
Ging het gesprek over Rivella of siroop
Natuurlijk bedelt Masberum om een punt
alsof er iemand is die hem dat gunt
Moddeke meldt dat YouTube-clips zijn toegestaan
Veel mag hier, maar geen vraag over een banaan
Ondertussen ben ik het bolken verleerd
Mijn lage plek op de ranglijst is verkeerd
Hoog tijd voor een gesprek met de therapeut
Die als een echte koffieleut over koffie teut
Van mij hoeft dit geen liedje te worden. En al zeker niet met AIquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
geef me 3 min en maak er liedje van met AI.....
het blijft hetzelfde natuurlijk. maarja ach, wat voor stijl?
het lijkt wel op liedtekst beetje?quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Van mij hoeft dit geen liedje te worden. En al zeker niet met AI
Dit klinkt heel interessant, alleen weet ik niet wat het isquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euvels is ook lekker. Ik had kaats vingerwerk mee genomen in de aanbieding ook wel lekker
Lol heb mijn bericht aangepast. Moet echt goed uitkijken als ik mobiel FOKquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit klinkt heel interessant, alleen weet ik niet wat het is
Jammer, de realiteit is toch niet zo spannend als verwachtquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol heb mijn bericht aangepast. Moet echt goed uitkijken als ik mobiel FOK
Jammer hè.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer, de realiteit is toch niet zo spannend als verwacht
valt zwaar tegen ja, had er meer van verwacht. en dat meen ik echtquote:
Dat hele AI is een hoax.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef kree het volgende:
maakt beetje zelfde veel van hetzelfde he dat AI (goh hoe zou dat nou komen, ding leert van zichzelf wat ie maakte en mensen weer posten en het weer van leert)
Nog steeds geen voorstander van dat AI, onze generatie had er mss nog net wat nadeel van en pakt wat mee. de huidige (jullie kinderen dus als je ze hebt, net voordeel nog). volgende generatie weet helemaal niks meer zelf te bedenken, dat en zo zal het gaan voorspel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |