quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
quote:Ook de blonde golden retriever Max van het gezin had steekwonden.
What de fuckquote:De kinderen komen nu ook met het verhaal dat ze haar kat zo erg had verwond dat die is doodgegaan."
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:34 schreef maily het volgende:
Slachtofferhulp kan daar ruimschoots aan de bak.
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Niet dat ik nou echt verstand van heb
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.
Zal je kind maar overkomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Het zou om een foto gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Beide is al sowieso afschuwelijk, wat zou hier aan de hand geweest zijn, doorgedraaide tiener?quote:
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Seeburg54 het volgende:
De hond ziet er niet uit of hij zwaar toegetakeld is. Eerst maar afwachten voordat er van alles voor waar wordt aangenomen.
Niet de hond.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.
De eerste melding van wie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
De politie kreeg rond 01.30 uur de eerste melding binnen. Nadat zij de overleden personen aantroffen, zetten zij direct de omgeving rondom de woning ruim af. Bewoners hadden een knal gehoord, onduidelijk is wat die heeft veroorzaakt. De politie zegt geen aanwijzingen te hebben voor het gebruik van een vuurwapen.
Dan waarschijnlijk ook doodgestoken
Dat zal de persoon zijn die 112 gebeld heeftquote:
Ja, en wie dan? Dat kan dan toch alleen de dochter zijn geweest?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal de persoon zijn die 112 gebeld heeft
Of ouders als die nog leefde of één van de buren heeft iets gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, en wie dan? Dat kan dan toch alleen de dochter zijn geweest?
Ja ze is ook niet gevlucht dus lijkt me wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan 1 van de 2 ouders zijn geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een klasgenoot van haar nadat ze die foto van haar dode ouders verstuurd had neem ik eerder aan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.
Die was nog zo laat wakker? Om 1:30 ontving de politie de eerste melding toch?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een klasgenoot van haar nadat ze die foto van haar dode ouders verstuurd had neem ik eerder aan.
Haar ouders heeft ze dinsdagnacht al vermoord en die foto pas veel later verstuurd. De politie heeft de 2 slachtoffers ook pas donderdag gevonden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die was nog zo laat wakker? Om 1:30 ontving de politie de eerste melding toch?
Wowquote:Andere tieners vertellen DVHN dat het meisje worstelde met haar identiteit als meisje. „Het liefst wilde ze een dier zijn”, vertelt een moeder van wie de dochters bij de verdachte in de klas zaten op de basisschool. „De kinderen komen nu ook met het verhaal dat ze haar kat zo erg had verwond dat die is doodgegaan.” De moeder heeft ook gehoord over de verspreiding van de foto van het misdrijf.
De jonge verdachte zou tegen een aantal jongeren hebben gezegd dat ze haar ouders wilde ombrengen. „Die ouders waren ontzettend aardig”, zegt een jongen. Over hun dochter wil hij niet veel kwijt. „Een beetje vreemd was ze wel.”
Volgens mij las ik ergens dat de vader op woensdagochtend nog gezien was met het uitlaten van de hond.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haar ouders heeft ze dinsdagnacht al vermoord en die foto pas veel later verstuurd. De politie heeft de 2 slachtoffers ook pas donderdag gevonden.
Hoooo wacht. Dinsdagnacht? Heeft ze meer dan een dag met haar dode ouders in huis gezeten? Heb dat totaal gemist, dacht dat het afgelopen avond/nacht gebeurd was.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Haar ouders heeft ze dinsdagnacht al vermoord en die foto pas veel later verstuurd. De politie heeft de 2 slachtoffers ook pas donderdag gevonden.
Ja. Volgens DvhNquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoooo wacht. Dinsdagnacht? Heeft ze meer dan een dag met haar dode ouders in huis gezeten? Heb dat totaal gemist, dacht dat het afgelopen avond/nacht gebeurd was.
Woensdagavond liep de man nog met de hond, lijkt me niet te kloppen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja. Volgens DvhN:
https://archive.is/4UuQD#selection-557.1-565.229
Volgens DvhN was een collega van de vader woensdag langs het huis gegaan omdat hij niet op het werk verscheen, maar werd er toen niet open gedaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Woensdagavond liep de man nog met de hond, lijkt me niet te kloppen.
Dit staat weer op ad.nlquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens DvhN was een collega van de vader woensdag langs het huis gegaan omdat hij niet op het werk verscheen, maar werd er toen niet open gedaan.
Ja, welke van de 2 verhalen klopt weten we later pas.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit staat weer op ad.nl
Omwonenden vertellen dat de man woensdagavond nog met de hond zou hebben gewandeld. De witte labrador werd volgens buurtbewoners donderdagochtend door de dierenambulance opgehaald.
Hamer, tenminste in de Nexflix series.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.
Daar heb ik overheen gelezen.quote:
Onzin, de vader werd woensdag avond met de hond gezien en woensdag op donderdag in de nacht viel de politie binnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens DvhN was een collega van de vader woensdag langs het huis gegaan omdat hij niet op het werk verscheen, maar werd er toen niet open gedaan.
Ik post wat DvhN schrijft. Het is niet mijn mening. Ik weet uiteraard net zo min als ieder ander wat er precies is gebeurt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, de vader werd woensdag avond met de hond gezien en woensdag op donderdag in de nacht viel de politie binnen.
Meid liep inderdaad dus gewoon met een scherp voorwerp rond, waarschijnlijk een mes, hoewel een priem of iets dergelijks ook zou kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:49 schreef Ama het volgende:
Over de hond trouwens: Golden retriever Max had een steekwond in z'n bil.
Volgens dat verhaal zouden de ouders eerder vermoord zijn en donderdag pas zijn gevonden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:00 schreef Ceviche het volgende:
Maar er staat ook dat in de steeg achter het huis 'de lucht niet te harden' is, waarmee gedoeld wordt op een lijk geur denk ik, maar dat is dan wel heel snel als ze pas afgelopen nacht overleden. Ook als het warm is geloof ik niet dat dat zo snel gaat.
Als ze er langer lagen weet ik ook niet of je het dan überhaupt in een steeg zou ruiken. En is die dochter dan gewoon naar school geweest? Het zou me niks verbazen als dat zo zou zijn geweest.
Denk dat het wel snel kan gaan als het daar warm was in huis.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:00 schreef Ceviche het volgende:
Maar er staat ook dat in de steeg achter het huis 'de lucht niet te harden' is, waarmee gedoeld wordt op een lijk geur denk ik, maar dat is dan wel heel snel als ze pas afgelopen nacht overleden. Ook als het warm is geloof ik niet dat dat zo snel gaat.
Als ze er langer lagen weet ik ook niet of je het dan überhaupt in een steeg zou ruiken. En is die dochter dan gewoon naar school geweest? Het zou me niks verbazen als dat zo zou zijn geweest.
Hamer, das een klap en klaar. En in elke gereedschapskist te vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:01 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Meid liep inderdaad dus gewoon met een scherp voorwerp rond, waarschijnlijk een mes, hoewel een priem of iets dergelijks ook zou kunnen.
Hoe komt die hond dan aan een steekwond?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hamer, das een klap en klaar. En in elke gereedschapskist te vinden.
Waarom niet? Kind is knettergek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe komt die hond dan aan een steekwond?Denk niet dat je speciaal voor de hond een ander wapen pakt als je die toch pijn wil doen.
hou funda in de gatenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef Mrmime het volgende:
Wat een gruwelijk verhaal. Vreselijk.
Ben oprecht wel benieuwd hoe dat nu gaat met de verkoop van dat huis.
Verschrikkelijk, niet elk knettergek kind vermoordt zijn/haar ouders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom niet? Kind is knettergek.
Raar. In een artikel eerder vandaag stond dat de vader de hond nog had uitgelaten ‘s avondsquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens dat verhaal zouden de ouders eerder vermoord zijn en donderdag pas zijn gevonden.
Dat gaat gewoon verkocht worden, mogelijk wat goedkoper als in eerst instantie. Daar zullen de nabestaanden over gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef Mrmime het volgende:
Wat een gruwelijk verhaal. Vreselijk.
Ben oprecht wel benieuwd hoe dat nu gaat met de verkoop van dat huis.
Waarom weer verkopen? Het huis is niet schuldig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon verkocht worden, mogelijk wat goedkoper als in eerst instantie. Daar zullen de nabestaanden over gaan.
Het is dus al verkocht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon verkocht worden, mogelijk wat goedkoper als in eerst instantie. Daar zullen de nabestaanden over gaan.
Dat is ook waar. Maargoed nu komen er stinkende steegjes sprookjes bij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Raar. In een artikel eerder vandaag stond dat de vader de hond nog had uitgelaten ‘s avonds
Wie gaat er wonen dan? Die dochter komt voorlopig niet vrij. De nabestaanden zullen er wel over gaan beslissen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Waarom weer verkopen? Het huis is niet schuldig.
Het is dus al verkocht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie gaat er wonen dan? Die dochter komt voorlopig niet vrij. De nabestaanden zullen er wel over gaan beslissen.
Elk huis waar moorden zijn gepleegd worden weer verkocht, na een intensieve schoonmaak en vaak verbouwing. Maar waarom is dit überhaupt een ding? Die mensen zijn nog geen 24 uur dood.
Gaat de verkoop dan niet door?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alleen kunnen de verkopers niet tekenen voor de overdracht…
Het huis was verkocht en ook getekend, misschien dat de nieuwe aankoop nu op losse schroeven staat.quote:
Normaliter niet, want de overdracht gaat niet door. Er er zal best wat staan in de kleine lettertjes.quote:
Nog niet getekend bij de notaris.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het huis was verkocht en ook getekend, misschien dat de nieuwe aankoop nu op losse schroeven staat.
Dus wel. De erfgenamen worden dan verantwoordelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Normaliter niet, want de overdracht gaat niet door. Er er zal best wat staan in de kleine lettertjes.
Montessoriquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:25 schreef MissButterflyy het volgende:
RTL meldt dat het meisje niet 13 is maar ouder. Zit wel op de middelbare school.
Dat moet haast wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Niet te snel oordelen. Je kent het verhaal erachter niet. Misschien had het kind wel een psychose.
Die is minderjarig en duidelijk beslissingsonbevoegd, die zal eerst een voogd toegewezen krijgen. En dat zal geen familie zijn maar iemand van jeugdzorg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog niet getekend bij de notaris.
[..]
Dus wel. De erfgenamen worden dan verantwoordelijk.
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Niet te snel oordelen. Je kent het verhaal erachter niet. Misschien had het kind wel een psychose.
Als ze de kat al eerder flink had gemold zijn er wel meer steekjes los.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze de kat al eerder flink had gemold zijn er wel meer steekjes los.
Ja die van de docu. Flink aan wiet en haar medicatie niet meer slikken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.
Vreselijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, de vader werd woensdag avond met de hond gezien en woensdag op donderdag in de nacht viel de politie binnen.
Hammerhaai,quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.
“ De jonge verdachte zou tegen een aantal jongeren hebben gezegd dat ze haar ouders wilde ombrengen.”quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.
Lastig, bloed tussen het laminaat:quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef Arcee het volgende:
De Funda-link is ook snel verwijderd: https://www.funda.nl/deta(...)erhoven-15/43243054/
Dat sloopt "De frisse kater" er wel uit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig, bloed tussen het laminaat:
https://www.oozo.nl/wonin(...)eerhoven-15-meerstad
Niet voor het één of het ander, maar ik heb zelden zulke lelijke huizen gezienquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig, bloed tussen het laminaat:
https://www.oozo.nl/wonin(...)eerhoven-15-meerstad
Waarom zou iemand geen dier kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.
Het is wel Groningenquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
GVD, dat gebeurt toch alleen maar in het buitenland?
Als er ook maar 20% klopt van wat DvhN zegt komt die echt wel in jeugdzorg terecht en daar ook niet zomaar meer uit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ze is 13, dus Jeugdstrafrecht.
Maar ik mag hopen dat ze na haar 18e overgaat naar een ander traject of zo.
Geen idee hoe dat werkt met minderjarigen, maar dit meisje moet echt niet op haar 18e weer lekker naar buiten mogen.
Dan gaat het gegarandeerd weer fout vroeg of laat.
De mens behoort tot het dierenrijk. De mens is ook een dier en geen plant, bacterie of schimmel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
‘Het liefst wilde ze een dier zijn’.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRIMA. VARKENS HOREN IN DE KNIJPER.
@:zipportal
[ afbeelding ]
Daarom moet je als maatschappij kinderen van het internet weren.quote:
Er zijn inderdaad discordkanalen vol met man->vrouw trannies opzoek naar jongetjes online om ook om te lokken/begeleiden in hun levensstijlquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:22 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Daarom moet je als maatschappij kinderen van het internet weren.
Genoeg lolbroeken online die onzekere tieners de meest gekke shit aanpraten zoals transgender en otherkin (de wens om een dier te zijn). Zonder het internet zouden mentaal labiele figuren lang niet zo snel compleet ontsporen.
Bizar verhaalquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
Ik las ergens dat zij vijftien zou zijn. Maar in principe krijgen kinderen in die leeftijd 1 jaar cel en/of jeugdtbs (pij-maatregel). Pij duurt drie jaar, maar kan steeds verlengd worden tot uiterlijk 7 jaar. Maar in uitzonderlijke gevallen, zeer ernstige delicten en een dader die te gevaarlijk is kan dat worden omgezet in volwassenen-tbs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee hoe dat werkt met minderjarigen, maar dit meisje moet echt niet op haar 18e weer lekker naar buiten mogen.
PIJ maatregel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |