quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
quote:Ook de blonde golden retriever Max van het gezin had steekwonden.
What de fuckquote:De kinderen komen nu ook met het verhaal dat ze haar kat zo erg had verwond dat die is doodgegaan."
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:34 schreef maily het volgende:
Slachtofferhulp kan daar ruimschoots aan de bak.
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Niet dat ik nou echt verstand van heb
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.
Zal je kind maar overkomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Het zou om een foto gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Beide is al sowieso afschuwelijk, wat zou hier aan de hand geweest zijn, doorgedraaide tiener?quote:
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Seeburg54 het volgende:
De hond ziet er niet uit of hij zwaar toegetakeld is. Eerst maar afwachten voordat er van alles voor waar wordt aangenomen.
Niet de hond.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.
De eerste melding van wie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
De politie kreeg rond 01.30 uur de eerste melding binnen. Nadat zij de overleden personen aantroffen, zetten zij direct de omgeving rondom de woning ruim af. Bewoners hadden een knal gehoord, onduidelijk is wat die heeft veroorzaakt. De politie zegt geen aanwijzingen te hebben voor het gebruik van een vuurwapen.
Dan waarschijnlijk ook doodgestoken
Dat zal de persoon zijn die 112 gebeld heeftquote:
Ja, en wie dan? Dat kan dan toch alleen de dochter zijn geweest?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal de persoon zijn die 112 gebeld heeft
Of ouders als die nog leefde of één van de buren heeft iets gehoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, en wie dan? Dat kan dan toch alleen de dochter zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |