Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.quote:
Het had ook andersom kunnen zijn. In transitie naar een zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.
Jeetje wat lees ik allemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De wereld is knettergek geworden.
Ja ok, je hebt een punt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.
Ergens hoop ik nog dat de krant verzinsels van kinderen voor waar heeft aangenomen.quote:
Defuk, wat een psychoquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:Ook de blonde golden retriever Max van het gezin had steekwonden.
What de fuckquote:De kinderen komen nu ook met het verhaal dat ze haar kat zo erg had verwond dat die is doodgegaan."
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:34 schreef maily het volgende:
Slachtofferhulp kan daar ruimschoots aan de bak.
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn dood dus dat valt wel mee.
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Niet dat ik nou echt verstand van heb
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gewoon met een mes natuurlijk. Eerst papa een mes in zijn keel, daarna mama. Is echt geen rocket science.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan niet, met een mes ben je niet dood, tenzij pro en wordt het een heel gevecht.
Zal je kind maar overkomenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Het zou om een foto gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me voor leerlingen die hier filmpjes van hebben gezien wel traumatisch.
Beide is al sowieso afschuwelijk, wat zou hier aan de hand geweest zijn, doorgedraaide tiener?quote:
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Seeburg54 het volgende:
De hond ziet er niet uit of hij zwaar toegetakeld is. Eerst maar afwachten voordat er van alles voor waar wordt aangenomen.
Niet de hond.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag mij nog steeds af wie als eerste de politie gebeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |