Klopt. Als je wil vind je zo ook de facebook pagina van de moeder. Er staat weinig op, laatste foto van 2024. Ziet er inderdaad uit als gewoon gezinnetje. Vader, moeder en dochter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef -river- het volgende:
Namen staan overal, ook op openbare nieuwssites en zo op het eerste oog zijn het gewoon normale mensen.
Wat een focking lelijk gebouwquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo Meerstad. @:monkyyy
Neem aan dat de overdracht nog niet geweest is. Dit lijkt me wel een verborgen gebrek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Huis is al in maart verkocht. Die kan echt niet meer terug. Hooguit weer in de verkoop zetten en verkopen met verlies. Dus denk dat die weinig keuze hebben.
Dan wel voordat hij dit gedrocht had ontworpen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze had beter de architect kunnen vermoorden?
https://www.distrifood.nl(...)oekomst-eind-oktoberquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo Meerstad. @:monkyyy
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Als je wil vind je zo ook de facebook pagina van de moeder. Er staat weinig op, laatste foto van 2024. Ziet er inderdaad uit als gewoon gezinnetje. Vader, moeder en dochter.
Inmiddels offlinequote:Op donderdag 18 juni 2026 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.
Ik zou niet 123 weten waarom dit puur met vrouwen te maken hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Edding345 het volgende:
[..]
laten we het gewoon benoemen dat vrouwen heksen zijn en geen lieve beestjes
quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:44 schreef Maanvis het volgende:
quote:Donderdagochtend kwam de dierenambulance langs. Die was verzocht om een witte labrador op te vangen die ook in de woning verbleef.
Hoezo eerst een zoon?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.
Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.quote:
Het had ook andersom kunnen zijn. In transitie naar een zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.
Jeetje wat lees ik allemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De wereld is knettergek geworden.
Ja ok, je hebt een punt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.
Ergens hoop ik nog dat de krant verzinsels van kinderen voor waar heeft aangenomen.quote:
Defuk, wat een psychoquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |