Ja meestal word zo´n kind dan zwaar verwaarloosd, of te repressief/streng opgevoed. Waarbij de onderdrukte frustratie zo groot is dat s'nachts daddys shotgun stiekem van de muur wordt gehaald.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo heftig. Dit zijn meer Amerikaanse taferelen, maar blijkbaar gebeurt het ook hier
Maar het gebeurt wel, zie pleegkind uit Vlaardingen en dat meisje uit Groningen. Alleen die waren te jong om het heft in eigen handen te nemen en een kind van 13 niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja meestal word zo´n kind dan zwaar verwaarloosd, of te repressief/streng opgevoed. Waarbij de onderdrukte frustratie zo groot is dat s'nachts daddys shotgun stiekem van de muur wordt gehaald.
Hier zou ik zoiets ook niet snel verwachten.
En of de verhuizing er iets mee te maken had.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen…
Tijdje terug was er in Duitsland dacht ik nog iemand door zijn pleegkind of echte kind overhoop gestoken toch in haar eigen kelder? Wel overleefd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is het een psycho puber, dat kan ook.
Foute films gekeken misschien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen…
Ze wilde niet verhuizenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En of de verhuizing er iets mee te maken had.
Ik heb een vaag gevoel dat het er iets mee te maken heeft maar goed ik wacht even af op meer details.quote:
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…quote:
Ik heb volgens mij eens gezien bij Dr.Phil wat gewoon een normaal gezin leek met 4 kinderen, dat de dochter van een jaar of 11 meerdere huisdieren had onthoofd en meerdere gezinsleden had bedreigd met een mes en gek was op horrorfilms. Het kan een rotte appel zijn, maar ik denk vaak dat opvoeding en omstandigheden wel een rol spelen als een 13-jarige zoiets doet. Maar goed speculaas enzo, eerst eens wachten op meer informatie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel, zie pleegkind uit Vlaardingen en dat meisje uit Groningen. Alleen die waren te jong om het heft in eigen handen te nemen en een kind van 13 niet.
Maargoed, we moeten maar afwachten wat er gebeurd is. Misschien is het een psycho puber, dat kan ook.
ADquote:De politie arriveerde rond middernacht bij de woning. Nadat zij de overleden personen aantroffen, zetten zij direct de omgeving rondom de woning ruim af.
Het huis is van een man, een vrouw en een minderjarig meisje. Volgens buurtbewoners, die geschokt reageren, gaat het om een echtpaar en hun dochter. „Het echtpaar staat goed bekend. Ze staan bekend als ‘de liefste mensen van de wereld’. Hier heeft zich een drama afgespeeld’’, laat een verslaggever van RTV Noord weten.
Omwonenden vertellen dat de man woensdagavond nog met de hond zou hebben gewandeld. De hond werd volgens buurtbewoners donderdagochtend door de dierenambulance opgehaald.
Volledige beperking
De buurtbewoners zagen vervolgens hoe de 13-jarige dochter van het gezin door agenten uit de woning werd meegenomen. Zij is aangehouden wegens mogelijk betrokkenheid bij de dood van haar ouders, meldt een woordvoerder van de politie. De verdachte zit in volledige beperking en mag alleen contact hebben met een advocaat.
Buurtbewoners melden ook dat het gezin op het punt stond te verhuizen. De woning stond sinds februari te koop en zou in maart zijn verkocht.
De politie laat weten momenteel uit te gaan van een misdrijf. Rechercheurs en forensisch onderzoekers zijn aanwezig om sporenonderzoek te doen. De verwachting is dat het onderzoek geruime tijd in beslag zal nemen.
Precies waar ik ook aan zat te denken. Die zit nu met een huis waar twee mensen zijn vermoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…
Maar kan me voorstelken dat de huidige koper er ook minder zin in heeft
Bron?quote:
Buurtbewoners. Dus die zullen het wel weten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bron?
En op 13 jarige leeftijd ga je nog niet in transitie.
Je kunt pas vanaf je 18de medisch in transitie. Dan kan er pas echt gesleuteld worden aan het lichaam.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:28 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Buurtbewoners. Dus die zullen het wel weten.
Wie heeft het over medisch? En puberteitremmers neem je vaak in vanaf de 12e leeftijd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt pas vanaf je 18de medisch in transitie. Dan kan er pas echt gesleuteld worden aan het lichaam.
Hormonen krijgt een 13 jarige ook nog niet.
Dus het komt een beetje over als geroddel.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:35 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wat totaal niet relevant is was de opmerking dat het kind misschien niet wilde verhuizen.
Waarschijnlijk dezelfde buren als waar ene Annemiek op Facebook het over had:quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet het van de buurvrouw van het gezin, die zei dat tegen de tante van zijn overbuurvrouw.
Dat zou kunnen, ware het niet dat ze naar een wijk verderop zouden verhuizen. Dus lijkt niet een kwestie van vrienden/vriendinnen/school niet meer in de buurt hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En of de verhuizing er iets mee te maken had.
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker als je dit huis net gekocht hebt.
Goede vraag wel. Heb je dan als koper simpelweg pech nu of? Kan me goed voorstellen dat die mensen daar niet meer willen wonen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:52 schreef DefKu het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze haar ouders in hun slaap vermoord heeft, anders zouden de buren wel wat gehoord hebben denk ik? Knal tijdens de moorden lijkt me sterk, waar moet die knal van geweest zijn? Ik ga er niet vanuit dat ze een pistool had.
Mensen vermoorden is 1 ding,maar dat in hun slaap doen.. brrr.
Gratis inboedel?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Heb je dan als koper simpelweg pech nu of? Kan me goed voorstellen dat die mensen daar niet meer willen wonen.
Als de ouders slapen en meisje steekt eerst in op de keel van Pa dan zie ik het wel lukken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Niet dat ik nou echt verstand van heb
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh wacht die knal had de NOS het ook over maar kan de politie zijn die binnen kwam.
[speculatie]quote:
Nee onmogelijk, dat dood je niet gelijk, de moeder zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen:quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als de ouders slapen en meisje steekt eerst in op de keel van Pa dan zie ik het wel lukken.
Ja geen idee? Dan zou je twee keer een knal horen denk ik? Of meerdere keren als je niet dodelijk geraakt hebt?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja geen idee? Dan zou je twee keer een knal horen denk ik? Of meerdere keren als je niet dodelijk geraakt hebt?
Misschien een mes? Allebei doodgestoken?
De gehoorde knallen zijn in de media verklaard door het naar binnen gaan door de politie, maar er wordt nog steeds 'ze heeft ze doorgeschoten, zeggen de buren' van gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze haar ouders in hun slaap vermoord heeft, anders zouden de buren wel wat gehoord hebben denk ik? Knal tijdens de moorden lijkt me sterk, waar moet die knal van geweest zijn? Ik ga er niet vanuit dat ze een pistool had.
Mensen vermoorden is 1 ding,maar dat in hun slaap doen.. brrr.
Tien zolpidem in de drank/eten flikkeren en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee onmogelijk, dat dood je niet gelijk, de moeder zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen:
Oké volgende verklaring.
Huis is al in maart verkocht. Die kan echt niet meer terug. Hooguit weer in de verkoop zetten en verkopen met verlies. Dus denk dat die weinig keuze hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…
Maar kan me voorstellen dat de huidige koper er ook minder zin in heeft
Vergiftigd?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.
Nou ja laten we niet speculeren.
Maar dat ben ik dan geneigd te doen, hoe dan?
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.
Nou ja laten we niet speculeren.
Maar dat ben ik dan geneigd te doen, hoe dan?
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet doorquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?
Tenzij je in een coma ligt, alcohol of slaapmiddel, word je wakker als er iemand je kamer binnenkomt, toch.
Maar dan is de deur niet in het slot maar op een kier?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:12 schreef DefKu het volgende:
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet door
Eens. Ik ga vaak eerder naar bed vanwege vroege werkshifts en 9/10 hoor ik het niet wanneer mijn partner in bed stapt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:12 schreef DefKu het volgende:
[..]
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet door
Ik niet per se .... of ik merk t misschien toch vaag maar word er niet echt wakker van ...quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?
Tenzij je in een coma ligt, alcohol of slaapmiddel, word je wakker als er iemand je kamer binnenkomt, toch.
Ik ben vannacht rond 2:00 uit m'n diepe slaap gewekt door een mug, dus je bent wel een speciaal gevalquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet per se .... of ik merk t misschien toch vaag maar word er niet echt wakker van ...
Vergiftigen? Middel X?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt dan 2 spoken als medebewoner 👻😱quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:52 schreef DefKu het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
quote:Donderdagochtend kwam de dierenambulance langs. Die was verzocht om een witte labrador op te vangen die ook in de woning verbleef.
Was je toen in een diepe slaapfase, of misschien juist in een lichte?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vannacht rond 2:00 uit m'n diepe slaap gewekt door een mug, dus je bent wel een speciaal geval
Maar ik ben ook ooit door een rookmelder geslapen.
laten we het gewoon benoemen dat vrouwen heksen zijn en geen lieve beestjesquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja meestal word zo´n kind dan zwaar verwaarloosd, of te repressief/streng opgevoed. Waarbij de onderdrukte frustratie zo groot is dat s'nachts daddys shotgun stiekem van de muur wordt gehaald.
Hier zou ik zoiets ook niet snel verwachten.
quote:Het gezin was niet bekend bij Jeugdbescherming Noord. Dat laat een woordvoerder desgevraagd weten.
Is toch nergens iets anders gezegd?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:01 schreef Maanvis het volgende:
AD: De hond werd volgens buurtbewoners donderdagochtend door de dierenambulance opgehaald.
dus hond was toch pas vanochtend weg
ja ik heb er echt overheen gelezen, dacht dat er dinsdag stondquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is toch nergens iets anders gezegd?
En die is een nichtje van de Moerdijkbrug.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet het van de buurvrouw van het gezin, die zei dat tegen de tante van zijn overbuurvrouw.
De dochter blijkt toch iets minder normaal te zijnquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef -river- het volgende:
Namen staan overal, ook op openbare nieuwssites en zo op het eerste oog zijn het gewoon normale mensen.
Klopt. Als je wil vind je zo ook de facebook pagina van de moeder. Er staat weinig op, laatste foto van 2024. Ziet er inderdaad uit als gewoon gezinnetje. Vader, moeder en dochter.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef -river- het volgende:
Namen staan overal, ook op openbare nieuwssites en zo op het eerste oog zijn het gewoon normale mensen.
Wat een focking lelijk gebouwquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo Meerstad. @:monkyyy
Neem aan dat de overdracht nog niet geweest is. Dit lijkt me wel een verborgen gebrek.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Huis is al in maart verkocht. Die kan echt niet meer terug. Hooguit weer in de verkoop zetten en verkopen met verlies. Dus denk dat die weinig keuze hebben.
Dan wel voordat hij dit gedrocht had ontworpen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze had beter de architect kunnen vermoorden?
https://www.distrifood.nl(...)oekomst-eind-oktoberquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jumbo Meerstad. @:monkyyy
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Als je wil vind je zo ook de facebook pagina van de moeder. Er staat weinig op, laatste foto van 2024. Ziet er inderdaad uit als gewoon gezinnetje. Vader, moeder en dochter.
Inmiddels offlinequote:Op donderdag 18 juni 2026 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.
Ik zou niet 123 weten waarom dit puur met vrouwen te maken hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:49 schreef Edding345 het volgende:
[..]
laten we het gewoon benoemen dat vrouwen heksen zijn en geen lieve beestjes
quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:44 schreef Maanvis het volgende:
quote:Donderdagochtend kwam de dierenambulance langs. Die was verzocht om een witte labrador op te vangen die ook in de woning verbleef.
Hoezo eerst een zoon?quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie het ja. En dochter is daar ook een dochter en niet eerst een zoon.
Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.quote:
Het had ook andersom kunnen zijn. In transitie naar een zoon.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Iemand vond het blijkbaar nodig om dat gerucht de wereld in te helpen.
Jeetje wat lees ik allemaal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De wereld is knettergek geworden.
Ja ok, je hebt een punt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de wereld, maar de dochter kennelijk wel.
Ergens hoop ik nog dat de krant verzinsels van kinderen voor waar heeft aangenomen.quote:
Defuk, wat een psychoquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |