Ja meestal word zo´n kind dan zwaar verwaarloosd, of te repressief/streng opgevoed. Waarbij de onderdrukte frustratie zo groot is dat s'nachts daddys shotgun stiekem van de muur wordt gehaald.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo heftig. Dit zijn meer Amerikaanse taferelen, maar blijkbaar gebeurt het ook hier
Maar het gebeurt wel, zie pleegkind uit Vlaardingen en dat meisje uit Groningen. Alleen die waren te jong om het heft in eigen handen te nemen en een kind van 13 niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja meestal word zo´n kind dan zwaar verwaarloosd, of te repressief/streng opgevoed. Waarbij de onderdrukte frustratie zo groot is dat s'nachts daddys shotgun stiekem van de muur wordt gehaald.
Hier zou ik zoiets ook niet snel verwachten.
En of de verhuizing er iets mee te maken had.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen…
Tijdje terug was er in Duitsland dacht ik nog iemand door zijn pleegkind of echte kind overhoop gestoken toch in haar eigen kelder? Wel overleefd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien is het een psycho puber, dat kan ook.
Foute films gekeken misschien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen…
Ze wilde niet verhuizenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En of de verhuizing er iets mee te maken had.
Ik heb een vaag gevoel dat het er iets mee te maken heeft maar goed ik wacht even af op meer details.quote:
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…quote:
Ik heb volgens mij eens gezien bij Dr.Phil wat gewoon een normaal gezin leek met 4 kinderen, dat de dochter van een jaar of 11 meerdere huisdieren had onthoofd en meerdere gezinsleden had bedreigd met een mes en gek was op horrorfilms. Het kan een rotte appel zijn, maar ik denk vaak dat opvoeding en omstandigheden wel een rol spelen als een 13-jarige zoiets doet. Maar goed speculaas enzo, eerst eens wachten op meer informatie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel, zie pleegkind uit Vlaardingen en dat meisje uit Groningen. Alleen die waren te jong om het heft in eigen handen te nemen en een kind van 13 niet.
Maargoed, we moeten maar afwachten wat er gebeurd is. Misschien is het een psycho puber, dat kan ook.
ADquote:De politie arriveerde rond middernacht bij de woning. Nadat zij de overleden personen aantroffen, zetten zij direct de omgeving rondom de woning ruim af.
Het huis is van een man, een vrouw en een minderjarig meisje. Volgens buurtbewoners, die geschokt reageren, gaat het om een echtpaar en hun dochter. „Het echtpaar staat goed bekend. Ze staan bekend als ‘de liefste mensen van de wereld’. Hier heeft zich een drama afgespeeld’’, laat een verslaggever van RTV Noord weten.
Omwonenden vertellen dat de man woensdagavond nog met de hond zou hebben gewandeld. De hond werd volgens buurtbewoners donderdagochtend door de dierenambulance opgehaald.
Volledige beperking
De buurtbewoners zagen vervolgens hoe de 13-jarige dochter van het gezin door agenten uit de woning werd meegenomen. Zij is aangehouden wegens mogelijk betrokkenheid bij de dood van haar ouders, meldt een woordvoerder van de politie. De verdachte zit in volledige beperking en mag alleen contact hebben met een advocaat.
Buurtbewoners melden ook dat het gezin op het punt stond te verhuizen. De woning stond sinds februari te koop en zou in maart zijn verkocht.
De politie laat weten momenteel uit te gaan van een misdrijf. Rechercheurs en forensisch onderzoekers zijn aanwezig om sporenonderzoek te doen. De verwachting is dat het onderzoek geruime tijd in beslag zal nemen.
Precies waar ik ook aan zat te denken. Die zit nu met een huis waar twee mensen zijn vermoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…
Maar kan me voorstelken dat de huidige koper er ook minder zin in heeft
Bron?quote:
Buurtbewoners. Dus die zullen het wel weten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bron?
En op 13 jarige leeftijd ga je nog niet in transitie.
Je kunt pas vanaf je 18de medisch in transitie. Dan kan er pas echt gesleuteld worden aan het lichaam.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:28 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Buurtbewoners. Dus die zullen het wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |