Waarschijnlijk dezelfde buren als waar ene Annemiek op Facebook het over had:quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij weet het van de buurvrouw van het gezin, die zei dat tegen de tante van zijn overbuurvrouw.
Dat zou kunnen, ware het niet dat ze naar een wijk verderop zouden verhuizen. Dus lijkt niet een kwestie van vrienden/vriendinnen/school niet meer in de buurt hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
En of de verhuizing er iets mee te maken had.
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker als je dit huis net gekocht hebt.
Goede vraag wel. Heb je dan als koper simpelweg pech nu of? Kan me goed voorstellen dat die mensen daar niet meer willen wonen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:52 schreef DefKu het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze haar ouders in hun slaap vermoord heeft, anders zouden de buren wel wat gehoord hebben denk ik? Knal tijdens de moorden lijkt me sterk, waar moet die knal van geweest zijn? Ik ga er niet vanuit dat ze een pistool had.
Mensen vermoorden is 1 ding,maar dat in hun slaap doen.. brrr.
Gratis inboedel?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Heb je dan als koper simpelweg pech nu of? Kan me goed voorstellen dat die mensen daar niet meer willen wonen.
Als de ouders slapen en meisje steekt eerst in op de keel van Pa dan zie ik het wel lukken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Niet dat ik nou echt verstand van heb
quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh wacht die knal had de NOS het ook over maar kan de politie zijn die binnen kwam.
[speculatie]quote:
Nee onmogelijk, dat dood je niet gelijk, de moeder zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen:quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als de ouders slapen en meisje steekt eerst in op de keel van Pa dan zie ik het wel lukken.
Ja geen idee? Dan zou je twee keer een knal horen denk ik? Of meerdere keren als je niet dodelijk geraakt hebt?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pistool is meest waarschijnlijke, hoe wil je anders beide ouders vermoorden zonder gevecht lawaai geschreeuw ?
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja geen idee? Dan zou je twee keer een knal horen denk ik? Of meerdere keren als je niet dodelijk geraakt hebt?
Misschien een mes? Allebei doodgestoken?
De gehoorde knallen zijn in de media verklaard door het naar binnen gaan door de politie, maar er wordt nog steeds 'ze heeft ze doorgeschoten, zeggen de buren' van gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze haar ouders in hun slaap vermoord heeft, anders zouden de buren wel wat gehoord hebben denk ik? Knal tijdens de moorden lijkt me sterk, waar moet die knal van geweest zijn? Ik ga er niet vanuit dat ze een pistool had.
Mensen vermoorden is 1 ding,maar dat in hun slaap doen.. brrr.
Tien zolpidem in de drank/eten flikkeren en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee onmogelijk, dat dood je niet gelijk, de moeder zou de hele buurt bij elkaar schreeuwen:
Oké volgende verklaring.
Huis is al in maart verkocht. Die kan echt niet meer terug. Hooguit weer in de verkoop zetten en verkopen met verlies. Dus denk dat die weinig keuze hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze er ook nu niet zal blijven wonen…
Maar kan me voorstellen dat de huidige koper er ook minder zin in heeft
Vergiftigd?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.
Nou ja laten we niet speculeren.
Maar dat ben ik dan geneigd te doen, hoe dan?
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iemand doodsteken is niet eenvoudig, en zou een gevecht en geschreeuw opleveren.
Nou ja laten we niet speculeren.
Maar dat ben ik dan geneigd te doen, hoe dan?
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet doorquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?
Tenzij je in een coma ligt, alcohol of slaapmiddel, word je wakker als er iemand je kamer binnenkomt, toch.
Maar dan is de deur niet in het slot maar op een kier?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:12 schreef DefKu het volgende:
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet door
Eens. Ik ga vaak eerder naar bed vanwege vroege werkshifts en 9/10 hoor ik het niet wanneer mijn partner in bed stapt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:12 schreef DefKu het volgende:
[..]
Nou als mijn vrouw stilletjes binnenkomt krijg ik dat echt niet door
Ik niet per se .... of ik merk t misschien toch vaag maar word er niet echt wakker van ...quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Slaapmiddel in hun drankje doen, of misschien wel vergif?
Tenzij je in een coma ligt, alcohol of slaapmiddel, word je wakker als er iemand je kamer binnenkomt, toch.
Ik ben vannacht rond 2:00 uit m'n diepe slaap gewekt door een mug, dus je bent wel een speciaal gevalquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet per se .... of ik merk t misschien toch vaag maar word er niet echt wakker van ...
Vergiftigen? Middel X?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je krijgt dan 2 spoken als medebewoner 👻😱quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:52 schreef DefKu het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets nu dan? Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |