Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Niet te snel oordelen. Je kent het verhaal erachter niet. Misschien had het kind wel een psychose.
Als ze de kat al eerder flink had gemold zijn er wel meer steekjes los.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef littlemindy het volgende:
Niet te snel oordelen. Je kent het verhaal erachter niet. Misschien had het kind wel een psychose.
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze de kat al eerder flink had gemold zijn er wel meer steekjes los.
Ja die van de docu. Flink aan wiet en haar medicatie niet meer slikken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.
Vreselijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die jonge vrouw die haar zus had doodgestoken en er een livestream van gemaakt. Die had ook een psychose.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, de vader werd woensdag avond met de hond gezien en woensdag op donderdag in de nacht viel de politie binnen.
Hammerhaai,quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.
“ De jonge verdachte zou tegen een aantal jongeren hebben gezegd dat ze haar ouders wilde ombrengen.”quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in eerste instantie, maar ga je daarna foto's op school laten zien? Ik weet het niet.
Lastig, bloed tussen het laminaat:quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef Arcee het volgende:
De Funda-link is ook snel verwijderd: https://www.funda.nl/deta(...)erhoven-15/43243054/
Dat sloopt "De frisse kater" er wel uit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig, bloed tussen het laminaat:
https://www.oozo.nl/wonin(...)eerhoven-15-meerstad
Niet voor het één of het ander, maar ik heb zelden zulke lelijke huizen gezienquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lastig, bloed tussen het laminaat:
https://www.oozo.nl/wonin(...)eerhoven-15-meerstad
Waarom zou iemand geen dier kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Plus dat ze niet langer een meisje wilde zijn, maar een dier. Dan spoor je niet.
Het is wel Groningenquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
GVD, dat gebeurt toch alleen maar in het buitenland?
Als er ook maar 20% klopt van wat DvhN zegt komt die echt wel in jeugdzorg terecht en daar ook niet zomaar meer uit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ze is 13, dus Jeugdstrafrecht.
Maar ik mag hopen dat ze na haar 18e overgaat naar een ander traject of zo.
Geen idee hoe dat werkt met minderjarigen, maar dit meisje moet echt niet op haar 18e weer lekker naar buiten mogen.
Dan gaat het gegarandeerd weer fout vroeg of laat.
De mens behoort tot het dierenrijk. De mens is ook een dier en geen plant, bacterie of schimmel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
‘Het liefst wilde ze een dier zijn’.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRIMA. VARKENS HOREN IN DE KNIJPER.
@:zipportal
[ afbeelding ]
Daarom moet je als maatschappij kinderen van het internet weren.quote:
Er zijn inderdaad discordkanalen vol met man->vrouw trannies opzoek naar jongetjes online om ook om te lokken/begeleiden in hun levensstijlquote:Op vrijdag 19 juni 2026 00:22 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Daarom moet je als maatschappij kinderen van het internet weren.
Genoeg lolbroeken online die onzekere tieners de meest gekke shit aanpraten zoals transgender en otherkin (de wens om een dier te zijn). Zonder het internet zouden mentaal labiele figuren lang niet zo snel compleet ontsporen.
Bizar verhaalquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwam dit tegen. Achter betaalmuur, dus wordt misschien weggehaald.
Meerstad geschokt door moord van tienermeisje op haar ouders. ‘Beelden van misdrijf gedeeld met leerlingen van school’
https://dvhn.nl/groningen(...)mhaExS5MsYrboSaDpXNw
Ik las ergens dat zij vijftien zou zijn. Maar in principe krijgen kinderen in die leeftijd 1 jaar cel en/of jeugdtbs (pij-maatregel). Pij duurt drie jaar, maar kan steeds verlengd worden tot uiterlijk 7 jaar. Maar in uitzonderlijke gevallen, zeer ernstige delicten en een dader die te gevaarlijk is kan dat worden omgezet in volwassenen-tbs.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee hoe dat werkt met minderjarigen, maar dit meisje moet echt niet op haar 18e weer lekker naar buiten mogen.
PIJ maatregel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |