Hunt for Red October, Legend en Congo ook onder andere. En niet te vergeten the Thee Musketeers.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tim curry had ook een rol in IT, Scary movie 2 en Titanic. Was een bazenacteur dit
Nogal een understatementquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tim curry had ook een rol in IT, Scary movie 2 en Titanic. Was een bazenacteur dit
hoofdrolquote:
Eeeeh welke Titanic?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
En de (ondergewaardeerde) serie Earth 2quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hunt for Red October, Legend en Congo ook onder andere. En niet te vergeten the Thee Musketeers.
Doodeng vond ik datquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:25 schreef TLC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een van mijn favoriete scènes![]()
*RIP Tim Curry en nee ik wil geen ballon*
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..quote:
Die toneelspeler zag ik ook ooit in Cheers en Spin Cityquote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..
klopt die komt kevin tegen in het plaza hotel ook dacht ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..
Die is al hersendood. Alleen weet ie dat nog niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarover ze net bij 2 Voor Twaalf een vraag stellen…quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:51 schreef AchJa het volgende:
Kende hem vnl als Dick Turpin... RIP...
Fantastische acteur.Heb ‘m op de Duitse tv in zoveel rollen gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:13 schreef Hyperdude het volgende:
Michael Mendl
Ken m eigenlijk alleen van Der Untergang. Goeie kop.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Soundtrack is ook baas.
Schauspieler Michael Mendl gestorben
Stand: 05.09.2026 • 17:15 Uhr
Der deutsche Schauspieler Michael Mendl ist im Alter von 82 Jahren gestorben. Seinen Durchbruch hatte er als "Koslowski" im Tatort. Insgesamt wirkte er in mehr als 200 Film- und Fernsehproduktionen mit.
Der Schauspieler Michael Mendl ist tot. Er starb im Alter von 82 Jahren, wie seine Agentin mitteilte. Er sei "friedlich eingeschlafen". Eine Todesursache wurde nicht genannt. Mendl war in den vergangenen Jahren mehrfach an Krebs erkrankt.
Mendl wirkte in mehr als 200 Film- und Fernsehproduktionen mit, darunter die Kinofilme "Der Untergang" und "Barfuss". Zudem war er in vielen Fernsehfilmen von ARD und ZDF und in der Netflix-Serie "Dark" zu sehen. Für seine Rolle als ehemaliger Kanzler Willy Brandt im Film "Im Schatten der Macht" über die Polit-Affäre um den DDR-Spion Günter Guillaume gewann er eine Goldene Kamera. Historische Figuren spielte Mendl öfter: Im Dokudrama "Karol Wojtyla" spielte er Papst Johannes Paul II. und im Drama "Die Gustloff" einen Kapitän im Jahr 1945.
https://www.tagesschau.de/kultur/tod-michael-mendl-100.html
Hij was de stem van de Latijns-Amerikaanse Spaanse nasynchronisatie. Ik heb nou niet het idee dat hij hier bij ons te horen is geweest.quote:Op maandag 7 september 2026 22:53 schreef -CRASH- het volgende:
De stem acteur van Scooby-Doo Francisco Resendez Novoa ( 10-08-1941 - 2-09-2026 ) is overleden.
Francisco Resendez Novoa, affectionately known throughout the Latin American dubbing community as "Don Paco," died at 85. Reports say he passed away on September 2, with news spreading among voice actors and fans the following day. For generations of Spanish-speaking viewers, his name may not have been immediately familiar, but the characters shaped by his voice certainly were.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |