Leaoquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Maar die hadden nog wat kwaliteit op de bank. Portugal niet echt.
Ah, fok poule is toch niet zo relevant. De andere poule waar ik in zit is een 1vs1 tegen mijn moeder en we staan vooralsnog gelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:29 schreef GGMM het volgende: [..] 75 als je de winst goed hebt (dus stel jij zegt 1-0 en het wordt 2-1) 25 als je één van de twee kanten goed hebt (dus stel jij zegt 2-2 en het wordt 2-1 dan heb je die eerste 2 goed) Voor meer vragen over de spelregels mag je Dombo eventueel dm-en
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:31 schreef Makamba_ het volgende:
De andere poule is een 1vs1 tegen mijn moeder en we staan vooralsnog gelijk.
Kaagman?quote:
Met net genoeg drank wel een erg goed karaoke nummer. Durf ik gewoon toe te geven met mijn strot als een engeltjequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruno had hem voor het inschieten.
The Wirequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DOOOOON'T STOP BELIEEEEEEEEEEEEEEEVIN'
Ik ken er maar 2, en dan vind ik deze beter dan de ander.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Journey?
@:mexicanobakker
Twijfel tussen Mother Father en Stone In Lovequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Journey?
@:mexicanobakker
Teveel nare Amerkianen dit zien brallen alsof het een diep nummer is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met net genoeg drank wel een erg goed karaoke nummer. Durf ik gewoon toe te geven met mijn strot als een engeltje
Eigenlijk is die laatste de ultieme fok poule.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah, fok poule is toch niet zo relevant. De andere poule waar ik in zit is een 1vs1 tegen mijn moeder en we staan vooralsnog gelijk.
Kutje Felix?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Portugal wil winnen wordt het hoog tijd voor Joao Felix of Goncalo Ramos
Op de plek van wie?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Portugal wil winnen wordt het hoog tijd voor Joao Felix of Goncalo Ramos
https://www.flexvoetbal.n(...)-een-podiumplek.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is die laatste de ultieme fok poule.
Gecondoleerd maatquote:
Ronniequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Daar waar Messi en Mbappe nog geweldig zijn is Ronaldo een blok aan het been
Mbappe is nog niet zo oud he.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Daar waar Messi en Mbappe nog geweldig zijn is Ronaldo een blok aan het been
haha je was me net voor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van die users zijn al op #ANONIEM
Ik had @BennieButtfuck graag leren kennen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De helft van die users zijn al op #ANONIEM
Hahahahahaquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgende wedstrijd maar zonder Ronaldo?
Wat een domme vraagquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Volgende wedstrijd maar zonder Ronaldo?
Jij speelde dit veiliger dan ik. Ik heb straks Benniebuttfuck in de DMquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer we missen BennieButtfuck echt enorm
Ja ik wilde eigenlijk alleen de top10 laten zien, maar dat vond ik zielig.quote:
Die is er nogquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou je er op ingaan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij speelde dit veiliger dan ik. Ik heb straks Benniebuttfuck in de DM
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gohquote:
Identiteitsdiefstal!quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme @:BennieButtfuck dit moet een neppert zijn!
Toine als Twan. Ook zoiets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Łódź als Lots uitspreken en niet als Woeds
Ik mis Fredsj.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Łódź als Lots uitspreken en niet als Woedsj
Ja en ook één Ziportalquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Identiteitsdiefstal!
Weet je nog toen Klaas een account aanmaakte genaamd DombohetoIlifantje1
Ik lig hier nog wakker van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Identiteitsdiefstal!
kansen wel ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er liggen wel kansen voor Congo om dit te winnen
Hoeveel accounts zou Typisch inmiddels aangemaakt hebben?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Identiteitsdiefstal!
Of @bolasiequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet nog dat iemand @:pascanus aanmaakte. Heb ik nachten van wakker gelegen.
Nummer 4quote:Like Alert
17-06-2026 @ 20:49:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #3"
Waarom zou je iemand ongemak en verdriet toewensen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:49 schreef Coco het volgende:
1 voordeel:
Er is een grote kans op een huilende Ronaldo.
Ik vind dit ook heftig.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand ongemak en verdriet toewensen?
Ik denk dat ronnie nóg minder stappen zetquote:
Dat is een act.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand ongemak en verdriet toewensen?
Ik had ze vrij hoog ingeschat blijkbaar.quote:
Pas nou op, straks maakt hij weer een account aan om te zeggen dat Fok! hem echt helemaal niks uitmaaktquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel accounts zou Typisch inmiddels aangemaakt hebben?
Geen zorgen. Vooralsnog is alles hooguit degelijk tenzij ze tegen een eiland spelen met 150k inwoners.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had ze vrij hoog ingeschat blijkbaar.
Ronaldo is al het irritante van Memphis Depay en Wout Weghorst samengevoegd in één persoonquote:
2 en een paar reservesquote:
Too soon?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
We missen alleen @:straatcommando. nog
+ gezichtsuitdrukking van Simonsquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo is al het irritante van Memphis Depay en Wout Weghorst samengevoegd in één persoon
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ronaldo is al het irritante van Memphis Depay en Wout Weghorst samengevoegd in één persoon
Opa, ik, Armani, Murp en Pharkusquote:
Danny niet meer? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Opa, ik, Armani, Murp en Pharkus
Of gewoon: 5.
De volgende moet een vrouw worden, fok is wokequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou graag een goed woordje willen doen voor Coco.
GGMM lijkt dit niet serieus te nemen.
Of een transgenderquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef Armani XL het volgende:
[..]
De volgende moet een vrouw worden, fok is woke
Die is Admin net als yvonne breuls iteejer etcquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Danny niet meer? Of heb ik iets gemist?
Ahaquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is Admin net als yvonne breuls iteejer etc
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef Slobeend het volgende:
Echt genot hoe weinig tijdrekken we (nog) hebben dit WK.
Eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef Slobeend het volgende:
Echt genot hoe weinig tijdrekken we (nog) hebben dit WK.
Echt belachelijk.quote:
Graag zo houdenquote:
Eigenlijk was dit een terroristische aanslagquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt belachelijk.
Dit is nog meer rood dan Messi gisteravond.
In het rugby is om de nek pakken ook minimaal sin bin en op zo'n manier douchen
Rugbyquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit een terroristische aanslag
Altijd goed.quote:
King Cone denk ikquote:
Mooiquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Zorro het volgende:
Martinez gaat door waar ie met Belgie gebleven was
Dan pak ik een King Cone.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kun je beter morgen of overmorgen doen dan wordt het pas echt heet.
Maar als er iemand is die opeens onverwachts toch een erin prikt is hij het wel dus snap wel waarom ze hem erin latenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronaldo heeft werkelijk niets goed gedaan. Knap dat hij 90 minuten vol heeft gemaakt
Gaat het?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Fuck you Fernandez I am RONALLLLDOOOOO
Nou neequote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar als er iemand is die opeens onverwachts toch een erin prikt is hij het wel dus snap wel waarom ze hem erin laten
Depay-effect.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar als er iemand is die opeens onverwachts toch een erin prikt is hij het wel dus snap wel waarom ze hem erin laten
Dat is al lang niet meer zo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Portugal blijft toch altijd een beetje CR7 met tien waterdragers die hem niet kunnen bedienen. Die had echt in een beter land geboren moeten worden.
Hier in de Congolese gemeenschap ook. Mijn broertje woont naast een gezin en de tent wordt echt afgebroken daarquote:
Volgens je moeder? Bohhhhhhquote:
Rugby is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de rugbywereld. Wat is dat eng, hé. ''Gespierde Australiërs die met een rugbybal hard rennen . Jaaaa wat huddles en zo vies gespierd zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Op dit moment is het eerder andersom.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:02 schreef Durmada het volgende:
Portugal blijft toch altijd een beetje CR7 met tien waterdragers die hem niet kunnen bedienen. Die had echt in een beter land geboren moeten worden.
Ik vind zo'n opmerking erg gemeen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Nummer 4![]()
Tel je mee @:capuchon_jongen ?
IK IK IKquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK pak maar even een biertje.
Deze heb ik lang niet gezienquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rugby is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de rugbywereld. Wat is dat eng, hé. ''Gespierde Australiërs die met een rugbybal hard rennen . Jaaaa wat huddles en zo vies gespierd zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes anabooltjes in je mik, ook al gebruik je doping. Rugby is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Rugby is meer dan alleen dat met een balletje rennen. Rugby is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat rugby werkelijk is als je zelf eens die rugbybal twee en een half uur lang gaat gooien, maakt niet uit op welk vlak je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze rennen over wedstrijden, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat met rugbyballen rennen. Het hele jaar door, dag na dag rugbyen om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het rugbyen. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder punten scoort. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare rugbyers op het veld, de show, het feest. Rugby wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is rugby en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat rugby meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie rugby geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de rugbyhelm.
Was een gebbetje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind zo'n opmerking erg gemeen.
Groetjes
Uiteindelijk wil ik er van iedere sport eentje hebben.quote:
Mijn reactie was ook een gebbetjequote:
Een gespannen sfeer is ook eek een sfeer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gespannen sfeer in het WK moderatieteam.
Hopelijk is IkGeefEnkelLikes hier blij mee.
Gelukkig is er nu AIquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik er van iedere sport eentje hebben.
Deze was heel moeilijk, want ik weet echt helemaal niks van rugby.
Troost je dat bijna niemand 1-1 voorspeld heeftquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn poule is helemaal naar de kloten.
Die van mij ook, maakt het uit, over 4 jaar weer proberenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Over gespannen sfeer gesproken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een gespannen sfeer is ook eek een sfeer.
Als ik alle wedstrijden 1-1 had voorspeld, dan had ik nu meer puntenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Best wel. Egypte is de moeilijkste tegenstander. Ik verwacht eigenlijk een probleemloze 6/6 tegen Iran en Nieuw Zeeland.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over gespannen sfeer gesproken.
Heeft men in België er nog een beetje vertrouwen in.
Gaat serieus mijn volgende taktiek zijn. Alles op 1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik alle wedstrijden 1-1 had voorspeld, dan had ik nu meer punten
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Best wel. Egypte is de moeilijkste tegenstander. Ik verwacht eigenlijk een probleemloze 6/6 tegen Iran en Nieuw Zeeland.
Dan heb je 7 punten. Dan moet je hopen dat Egypte punten laat liggen of dat ze minder vlot scoren tegen Iran en Nieuw Zeeland
Ja iddquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martinez heeft het meer dan prima gedaan met België.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Zorro het volgende:
Martinez gaat door waar ie met Belgie gebleven was
AI is voor proletenquote:
Die gast heeft het systeem door!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde zoals bij België. Jullie hebben de moeilijkste tegenstander gehad. Dus ik verwacht ook wel een 6/6 tegen Zweden en Tunesiëquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?
AI gaat je job vervangenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Ik schrijf mijn eigen veel te lange analyses.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Wacht maar totdat AI een beetje fatsoenlijk kan modereren.quote:
Leuke test voor F1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat AI een beetje fatsoenlijk kan modereren.
Stelletje jankerds.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die van mij ook, maakt het uit, over 4 jaar weer proberen
Zie reddit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Proleten snappen niet hoe ze AI optimaal moeten benutten, dat is wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kanquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
baan. Sorry in Vlaanderen zeggen we job.quote:
Job is bij ons een burgemeester. Of nou ja, was.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
baan. Sorry in Vlaanderen zeggen we job.
Dan verandert er toch eigenlijk niks?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kan
Job is in de Bijbel vooral een beklagenswaardig figuur.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Job is bij ons een burgemeester. Of nou ja, was.
Modereren doe je op de policy, en anders niets!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kan
Dit gaat ontsporen!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Modereren doe je op de policy, en anders niets!
1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou Ronaldo baat hebben bij de hydration breaks omdat hij heel oud is?
Geweldige vraag bij de NOS.
Ik denk het niet, Job!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Job is bij ons een burgemeester. Of nou ja, was.
Welke Policyquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Modereren doe je op de policy, en anders niets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Like Alert
17-06-2026 @ 21:24:35
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #3
Moet die shit altijd?quote:
Ja. Staat in de policyquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Welke PolicyBereden Politie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Niet echt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Martinez heeft het meer dan prima gedaan met België.
Zeker wel. Halve finale, een herkenbare, spectaculaire speelstijl doorgevoerd in een land waar daarvoor muizig gespeeld werd, uitstekende wedstrijden gespeeld en eruit in de halve finale tegen Frankrijk dat net een iets betere ploeg had. in 2021 overgepresteerd. Het is Wilmots geweest die het verneukt heeft.quote:
@Slobeendquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:48 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Er dus een fysieke wedstrijd van maken tegen die iele mannetjes van Portugal.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef xzaz het volgende:
https://www.reddit.com/me(...)2Fz555jc8cj08h1.jpeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |