Met net genoeg drank wel een erg goed karaoke nummer. Durf ik gewoon toe te geven met mijn strot als een engeltjequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruno had hem voor het inschieten.
The Wirequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DOOOOON'T STOP BELIEEEEEEEEEEEEEEEVIN'
Ik ken er maar 2, en dan vind ik deze beter dan de ander.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Journey?
@:mexicanobakker
Twijfel tussen Mother Father en Stone In Lovequote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Journey?
@:mexicanobakker
Teveel nare Amerkianen dit zien brallen alsof het een diep nummer is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Met net genoeg drank wel een erg goed karaoke nummer. Durf ik gewoon toe te geven met mijn strot als een engeltje
Eigenlijk is die laatste de ultieme fok poule.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ah, fok poule is toch niet zo relevant. De andere poule waar ik in zit is een 1vs1 tegen mijn moeder en we staan vooralsnog gelijk.
Kutje Felix?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Portugal wil winnen wordt het hoog tijd voor Joao Felix of Goncalo Ramos
Op de plek van wie?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Portugal wil winnen wordt het hoog tijd voor Joao Felix of Goncalo Ramos
https://www.flexvoetbal.n(...)-een-podiumplek.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is die laatste de ultieme fok poule.
Gecondoleerd maatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |