lolquote:Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef mitt het volgende:
Heeft de Bruyne wel eens goed gespeeld voor België?
Dat was al lang bekend?quote:Op zondag 21 juni 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
WTF iemand wil parkeren daar bij het stadion ... krijgt ie te horen dat dat iets van 300$ kost echt zelfs in Amsterdam zijn ze niet zo gek
Lukaku gaat ook vlammen zometeen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
De Belgjes hebben wat in de fik gestoken daar.![]()
[ x ]
Dat noemen we in VBL het psv-topic.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben hier ook heel veel users die wel voetbal kijken, maar het niet zien.
In de Frenkie-casus klopt het dan ook wel aardig alhier.
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.quote:
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met of zonder poeder, Kieft is altijd een favoriet van me geweest.
Hij verklootte België-Nederland 1985, maar van mij had-ie Vercauteren volkomen daas mogen slaan.
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij die kopgoal in 1988 heeft ie het toch wel weer goedgemaakt.
Een lucky maar wat geeft dat, ik kon die man wel slaan toen.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En kon ik zelfs Eddy Poelman pruimen.
Meestal verzandde die in volkomen wartaal zonder onderwerp, lijdend voorwerp en gezegde. Of juist met een veelvoud daarvan.
Maar toen: "EN DAT IS 'M!! KIEFT!"
Nog jarenlang in het toenmalige Postbus 51 spotje van kijk- en luistergeld te horen.
Hij is weer leukquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Geen Kuifje genot?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Klap in het gezicht van Manneken Pisquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Die stond al op de vorigequote:
Het is dit of een strafkamp.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geforceerd allemaal de hand op het hart.
Ik kijk zelf op de Hollanderquote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgische commentator schuwt niet.
Allah kijkt mee.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geforceerd allemaal de hand op het hart.
Dit is inderdaad geen kennerspubliekquote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen die boe roept moet zichzelf lekker de prullenbak in drukken.
Hij had wel een (klein) punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een lucky maar wat geeft dat, ik kon die man wel slaan toen.
Waarom support Saddam Hoessein België?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Nou zegquote:
Hij zag niet dat Van Basten buitenspel stond, Reitsma had dat wel gezien denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij had wel een (klein) punt.
Ieder ander had die kans niet gemaakt.
Het was lucky dat Willem net was ingebracht.
Een zeldzaam Johnny Rep moment voor Kieft.
Johnny Rep, ook een held. Maar anders.
Schijnt een goed uithangbord te zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom support Saddam Hoessein België?
Reitsma zag veel.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zag niet dat Van Basten buitenspel stond, Reitsma had dat wel gezien denk ik.
Hij is gefrustreerd dat niemand zijn AI-plaatjes leuk vindtquote:
Wees welkomquote:
Zo dom zijn Amerikanen nu ook weer niet.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Amerikanen hebben niet massaal Belgische shirtjes aangetrokken.
Kon alleen geen negers uit elkaar houden.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Reitsma zag veel.
En hij las ook veel.
Hij las gedachten, hij las lip.
Theo was een Wonder.
Oh sorry ik was de mention vergetenquote:
Hoor je ook vaak bij hun eigen teamsporten... football, ijshockey e.d.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik heb dus begrepen dat ze dit al langer doen...was ook nieuw voor mij.
Maar hij wist wel wie Merlene Ottey was.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kon alleen geen negers uit elkaar houden.
De FIFA bedoel ik.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoor je ook vaak bij hun eigen teamsporten... football, ijshockey e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |