abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 08:06:20 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221067072
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221067077
2-1

Belgie speelde bij vlagen best ok, alleen achterin oogt het erg gammel allemaal. Iran moeten ze wel kunnen pakken.
  woensdag 17 juni 2026 @ 09:39:17 #3
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221067711
Belgie heeft nog te veel mannetjesputters voorin. Doku die overal en nergens wil staan waardoor Trossard ook van hot naar her loopt.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:16 #4
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221101170
Geen Doku, wat een ramp pffff
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221102333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen Doku, wat een ramp pffff
Ik vond hem tegen Egypte niet echt geweldig.
pi_221103956
Je zou zeggen dat België wint maar n ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen dus zeg ik 2-2
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221105887
Present.
pi_221105966
Makkie voor Belgie, Iraniers zijn te moe
  zondag 21 juni 2026 @ 15:07:16 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221109235
Best zin in dit potje.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:36:07 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
  zondag 21 juni 2026 @ 16:55:27 #11
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221110085
Kat in het bakkie: 3-1 België.
pi_221110992
Hier verder. @Poepz0r
pi_221111062
Vanavond zijn we allemaal @capuchon_jongen .
pi_221111121
  zondag 21 juni 2026 @ 19:42:29 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221111149
Jammer dat Doku ontbreekt
  zondag 21 juni 2026 @ 19:46:21 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221111174
WTF iemand wil parkeren daar bij het stadion ... krijgt ie te horen dat dat iets van 300$ kost echt zelfs in Amsterdam zijn ze niet zo gek
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 21 juni 2026 @ 19:48:33 #17
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221111184
Wij steunen onze @capuchon_jongen . *O*
  zondag 21 juni 2026 @ 19:55:10 #18
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221111246
Ik steun IR Iran
AZ
ALKMAAR
pi_221111349
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor rare #spon.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:05:40 #20
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221111369
Hup belgie
pi_221111373
Heeft de Bruyne wel eens goed gespeeld voor België?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 21 juni 2026 @ 20:06:19 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111375
quote:
12s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:06 schreef mitt het volgende:
Heeft de Bruyne wel eens goed gespeeld voor België?
lol
pi_221111399
Lukaku w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 21 juni 2026 @ 20:14:36 #24
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221111436
quote:
99s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:46 schreef chufi het volgende:
WTF iemand wil parkeren daar bij het stadion ... krijgt ie te horen dat dat iets van 300$ kost echt zelfs in Amsterdam zijn ze niet zo gek
Dat was al lang bekend?
  zondag 21 juni 2026 @ 20:15:00 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221111438
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 19:42 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat Doku ontbreekt
Naar de baby?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')