Klap in het gezicht van Manneken Pisquote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Die stond al op de vorigequote:
Het is dit of een strafkamp.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geforceerd allemaal de hand op het hart.
Ik kijk zelf op de Hollanderquote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgische commentator schuwt niet.
Allah kijkt mee.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geforceerd allemaal de hand op het hart.
Dit is inderdaad geen kennerspubliekquote:Op zondag 21 juni 2026 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Iedereen die boe roept moet zichzelf lekker de prullenbak in drukken.
Hij had wel een (klein) punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een lucky maar wat geeft dat, ik kon die man wel slaan toen.
Waarom support Saddam Hoessein België?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:dombohetolifantje1 @:yvonne @:pisces29 @:dobbydobby
Ik vond deze persoonlijk wat minder, maar de smurf maakt een hoop goed.
Waffels @:3rr0r
Nou zegquote:
Hij zag niet dat Van Basten buitenspel stond, Reitsma had dat wel gezien denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij had wel een (klein) punt.
Ieder ander had die kans niet gemaakt.
Het was lucky dat Willem net was ingebracht.
Een zeldzaam Johnny Rep moment voor Kieft.
Johnny Rep, ook een held. Maar anders.
Schijnt een goed uithangbord te zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom support Saddam Hoessein België?
Reitsma zag veel.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zag niet dat Van Basten buitenspel stond, Reitsma had dat wel gezien denk ik.
Hij is gefrustreerd dat niemand zijn AI-plaatjes leuk vindtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |